Welke hobby’s hebben jullie naast wielrennen?
Ik merk dat veel wielerfans vaak nog andere hobby’s hebben naast fietsen zelf. Bij sommigen is dat muziek luisteren tijdens het trainen, bij anderen juist koken, gamen of fotografie.
Zelf vind ik het altijd interessant hoe verschillend dat kan zijn. Sommige mensen gaan na een lange rit nog uren sleutelen aan hun fiets, terwijl anderen juist totaal iets anders doen om hun hoofd leeg te maken.
Ben benieuwd wat hier de populairste hobby’s buiten het wielrennen zijn.
Waarom ben je hier benieuwd naar? Je kunt bijna geen openere deur vinden om in te trappen. Wat zou het verrassendste kunnen zijn wat je als reactie krijgt hier? "Nee ik doe verder niets?"
Daarnaast ga je er gemakshalve vanuit dat iedereen die wielerfan is ook fietst, daar gaat het al snel mis. De meeste van ons zijn luie donders die ervan houden om anderen te zien afzien. Naast fietsen ga ik het liefst op de bank liggen kijken naar fietsers. Zoiets?
Haha, fair genoeg 😁 Misschien was “muziek luisteren” inderdaad niet het beste voorbeeld van een hobby. Ik bedoelde meer dingen waar mensen zich echt mee bezighouden naast wielrennen. Vind het ergens wel grappig hoe verschillend dat kan zijn hier - van basketbal tot sleutelen aan fietsen of juist gewoon uren koers kijken op de bank.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.