Welke hobby’s hebben jullie naast wielrennen?

KlimKoning

Ik merk dat veel wielerfans vaak nog andere hobby’s hebben naast fietsen zelf. Bij sommigen is dat muziek luisteren tijdens het trainen, bij anderen juist koken, gamen of fotografie.

Zelf vind ik het altijd interessant hoe verschillend dat kan zijn. Sommige mensen gaan na een lange rit nog uren sleutelen aan hun fiets, terwijl anderen juist totaal iets anders doen om hun hoofd leeg te maken.

Ben benieuwd wat hier de populairste hobby’s buiten het wielrennen zijn.

Martieme Tine

Waarom ben je hier benieuwd naar? Je kunt bijna geen openere deur vinden om in te trappen. Wat zou het verrassendste kunnen zijn wat je als reactie krijgt hier? "Nee ik doe verder niets?" 
Daarnaast ga je er gemakshalve vanuit dat iedereen die wielerfan is ook fietst, daar gaat het al snel mis. De meeste van ons zijn luie donders die ervan houden om anderen te zien afzien. Naast fietsen ga ik het liefst op de bank liggen kijken naar fietsers. Zoiets?

Limal

Dit lijkt me de eerste post van een spambot, Arry. Ik maak er een beetje een hobby van om die te herkennen ;-)

Woutomaat
KlimKoning
Ik merk dat veel wielerfans vaak nog andere hobby’s hebben naast fietsen zelf. Bij sommigen is...

Leuk, ik basketbal meerdere keren per week, wedstrijden en trainingen daarnaast fiets ik af en toe maar niet al te vaak en ik vind gamen wel leuk maar niet heel fanatiek!

Wheely

"Muziek luisteren tijdens het trainen" dat is toch geen hobby. 

wielerkraam

Ben je al premiumlid, klimkoning?

KlimKoning

Haha, fair genoeg 😁 Misschien was “muziek luisteren” inderdaad niet het beste voorbeeld van een hobby. Ik bedoelde meer dingen waar mensen zich echt mee bezighouden naast wielrennen. Vind het ergens wel grappig hoe verschillend dat kan zijn hier - van basketbal tot sleutelen aan fietsen of juist gewoon uren koers kijken op de bank.

StijnM

Welk schroefsysteem heeft jouw voorkeur KlimKoning, inbus of torx? Want dit lijkt een sleutelen aan je fiets gestuurd topic te zijn.

Woutomaat

Laten we nou eens serieus op de vraag KoningKlim ingaan! Het is een hartstikke leuke vraag! 

Rahim Vlasblom
admin

Mijn vrije tijd gaat eigenlijk volledig op aan tvlsupporters, mijn hobby is dus echt wielrennen (of dus content maken over wielrennen)

Lalsacien

Ik heb thuis een jukebox. Daar gaat wat vrije tijd inzitten naast het zelf fietsen(alleen, in groep of met partner).

Wheely

Kom anders even buurten in de chat Klimkoning, daar bespreken we onze hobbies uitgebreid. 

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.