Afvalkoers Tour 2026

1 2 ... 5 6 7 8 »
TI Reppie

Ik dacht gisteren inderdaad al; vandaag bovenaan, morgen er wellicht uit. En dat bleek helaas te kloppen. Achteraf altijd makelijk praten, maar ik had beter 1 aanvaller minder en een klimmer meer kunnen kiezen. 
Rabbiej dank voor je puike organisatie en veel succes allen met de voortzetting. Mag the best win. Het zal nog lang spannend zijn. 

Fins Els Collons

Jegat, mijn held. Kwam sprintend binnen om Piganzoli en Rubio achter zich te houden. Morgen moet ie voor Carapaz eindigen, zal hem ff SMS'e....

Arry1338

Gisteren hoefde je geen punten te scoren om door te gaan, en bleven beide teams (goedkoopste en kleinste) onder het benodigde CQ. Daarom was er dus gisteren geen verandering nodig.

Vandaag verandert het goedkoopste team wél. het wordt weer een stukje duurder. Van Eetvelt moet het veld ruimen voor Johannessen. De totaalwaarde van dit team is nu 7074 punten.

VINGEGAARD HANSEN Jonas 2639
KOOIJ Olav 1182
LIPOWITZ Florian 1065
JOHANNESSEN Tobias Halland 696
SEIXAS Paul 661
KANTER Max 582
RUSSO Clément 146
DEBRUYNE Ramses 103

Het kleinste team blijft hetzelfde. Pogacar, Seixas en Evenepoel samen haalde vandaag 1280 punten en dat was genoeg geweest:
Het kleinste team kost 9695.

POGACAR Tadej 5080
EVENEPOEL Remco 1929
KOOIJ Olav 1182
GIRMAY HAILU Biniam 843
SEIXAS Paul 661

BrackenRidgeCycling

Dat belooft niet veel goeds voor in de bergen, Tiberi mee was niet de beste optie.
Had vWilder er ook in,maar wilde een lager budget dus vandaar Tiberi mee.
Hij was in ieder geval mee in de vlucht gisteren.

1 2 ... 5 6 7 8 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.