3 Tour de France spellen op Oracle Games

Arry1338

Sinds dit seizoen organiseren we enkele spellen op Oracle Games.  
De meeste van deze spellen zijn klassiekers van hier op het forum die verloren dreigden te gaan, maar bij ons worden ze nu massaal gespeeld. Alle spellen zijn volledig gratis te spelen, je hoeft enkel een account aan te maken en je kunt je aanmelden.

Het meest toegankelijke spel is Full Grid, waarbij je één renner uit elk team moet kiezen binnen een bepaald budget. Voorheen werd dit hier gespeeld als 'Het Ploegenspel'. Alle renners krijgen een individuele waarde toegekend en het is aan jou om te bepalen welke combinatie van renners voor jou de meeste punten gaan verzamelen.

Een wat uitdagender spel in de voorbereiding op de Tour, tijdens de week ervoor vooral, is Auction Master. Dit spel heette hier voorheen 'CQ-Wielermaster' en is een spel dat zich centreerd rond het bieden op renners, tegen de overige spelers in jou divisie. Per divisie doen namelijk 24 deelnemers mee, en elke renner kan door twee teams worden gekocht. 

Het derde spel vereist dan weer wat meer flexibiliteit. Zowel in het tegen een stootje kunnen en het omgaan met verlies, als aanpassingsvermogen om je keuze misschien tóch aan te passen en heet bij ons Slipstream. Dit spel wordt/werd hier gespeeld als 'het Bagagedragerspel'. In dit spel kies je elke etappe één renner waar je in de slipstream kruipt. Je krijgt dan alle punten en de tijd die deze renner op deze specifieke etappe behaald. Het is mogelijk om al je keuzes vantevoren te maken, maar je kunt tot de start van elke etappe je keuze nog aanpassen.


Naast dat we veel spellen aanbieden, focussen we daarnaast ook op statistieken rond de spellen en proberen we constant door te ontwikkelen. In een half wielerseizoen en het WK bij elkaar hebben we al meer dan 200 gebruikers op de website. Wij hopen een grote competitie op te kunnen zetten waarbij iedereen op zijn niveau aan zoveel spellen kan deelnemen als hij of zij interesse in heeft. Niet meerdere websites met overal één spel, maar één website met meerdere spellen.

Interesse? Kom dan eens kijken en voel je vrij een spelletje uit te proberen.

Vragen? Stuur maar door! 

Arry1338

En mocht je nu een gebruiker van de site zijn, dit lezen en denken 'Ik kan hier nog wel wat aan toevoegen, het bericht bumpen of simpelweg de rest proberen over te halen het te komen proberen', voel je dan vrij om hier te reageren zodat het niet aan mij is om af en toe het bericht te 'bumpen'. 

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.