Poga, 2 sprinters en de rest vluchters Poga wilt de Vuelta liefst op 70% winnen met het WK in aantocht.
en ja Vlab met Nordhagen is het volgens mijn.weet niet of je Mas en of Landa moet gokken maar die verbazen iedere Vuelta weer
Mads doet Vuelta maar geen puntentrui! Dat wordt een interessant dilemma Mads of Wout of misschien beide! Ik schat Mads 16 punten in en Wout 14 ze zullen in elk geval samen rond de 30 zijn dat lijkt me iets teveel van het goede! In dit veld kan Pedersen in elk geval ook massasprints winnen al zullen dat er maar 3 zijn waarschijnlijk!
Dit zijn een beetje de prijzen die ik verwacht:
Er staan een paar namen tussen die nog niet helemaal zeker zijn, zoals Pogacar, maar de kans dat hij gaat acht ik heel groot.
Carapaz zal denk ik zijn Tourvorm willen doortrekken en heeft hier een kans op het podium. Onley zal de Vuelta nu waarschijnlijk wel rijden, aangezien hij de Tour niet kon doen.
Vine viel uit in de Giro, reed geen Tour en is in dit veld topfavoriet voor de tijdritten en een kanshebber voor het eerste rood. Daarom verwacht ik dat UAE hem wel zal meenemen.
Groves reed geen Tour, viel uit in de Giro en ik zou ook niet weten met wie Alpecin anders moet gaan. Meeus werd gepasseerd voor de Tour en heeft nog geen grote ronde gereden. Ik verwacht daarom dat BORA hem wel meeneemt.
Voor NSN heb ik Strong en Vernon staan: ik verwacht dat in ieder geval één van die twee meegaat, want voor de rest hebben ze weinig opties!
Ook staan er wat random namen tussen maar dat zijn renners die ik voor die prijs interessant zou vinden!
Lijken jullie dit redelijke prijzen? Zo nee wat verwachten jullie anders? En wie zouden jullie zeker wel of niet meenemen voor deze prijzen?
GC renners/de wat meer klimmende aanvallers
| Renner | Mijn verwachting |
|---|---|
| Pogačar | 20 |
| Gall | 15 |
| Almeida | 15 |
| Pedersen | 16 |
| Van Aert | 14 |
| Carapaz | 14 |
| Skjelmose | 13 |
| Roglič | 13 |
| Mas | 12 |
| Onley | 10 |
| Uijtdebroeks | 8 |
| Riccitello | 8 |
| Vine | 7 |
| Landa | 8 |
| Soler | 6 |
| Plapp | 5 |
| Poole | 5 |
| Tejada | 5 |
| Fortunato | 5 |
| Widar | 4 |
| Romeo | 3 |
| Tuckwell | 3 |
| Double | 2 |
| Bisiaux | 2 |
| Groves | 8 |
| Meeus | 7 |
| Brennan | 8 |
| Nys | 5 |
| van den Berg | 5 |
| Blikra | 5 |
| Dainese | 5 |
| Ballerini | 4 |
| Corbin Strong | 5 |
| Ethan Vernon | 6 |
Ik ben dus nu ook al uitgebreid namen aan het wegstrepen, parels aan het zoeken, must haves aanstrepen en het grootste dilemma deze Vuelta, Wout of Mads! Ik denk dat Wout met 1 of 2 puntjes goedkoper zal worden, hij zal ook voor groen gaan wat Mads niet doet maar Mads zal dan wel meesprinten en is ook 1 van de favorieten in massasprints in dit veld terwijl Wout lead outs zal doen voor Brennan maar in dit veld zal Wout ook wel als hij voor groen gaat nog ff doorsprinten en kan prima nog top 10 sprinten! Het is een lastig dilemma maar momenteel lijkt Wout me de beste keus
ja,deze puzzle is veel lastiger te leggen als de TDF.
ik kom maar op 4 sprint etappes uit (100%) dat betekent weer geen enkele sprinter erin (is max 100 punten )
6x of 7x AK 2 vluchtende Etappe kaapers en een dianesse of zo een type renner op de reserve bank. Jammer dat dit momenteel
de way to go is in plaats van jonge gasten een kans te geven in je team. ik ga voor 8 kopmanen 1 sprinter 1 tijdrijder en een vluchtende klimmer . =(
Mijn eerste observaties, Almeida krijgt momenteel niet het voordeel van de twijfel, Gall een must, Uijtdebroeks kan een koopje zijn net als Mas die er altijd staat in de Vuelta, Skjelly lijkt me een koopje voor 10, Vine een must, Widar net wat te duur, Tuckwell en Plapp leuke GC dark horses al viel de laatste wat tegen in de TDF en de sprinters hebben precies een goede prijs om er lang over te twijfelen!
Qua verhoudingen tussen klimmers, sprinters, aanvallers denk ik: WVA of Mads als dure aanvaller, voor deze prijs en in dit veld is een sprinter ook wel handig (dat kan nog veranderen mochten er nog toppers op de startlijst komen), 9 klimmer en de rest opvullen met eentjes.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.