Zoals velen van jullie terecht al hebben opgemerkt, is de voorlopige startlijst in ons Wielerflits Ploegleider Vuelta-spel toegevoegd! Speel jij al mee? Aanmelden kan via deze link!
Ja genoeg leuke renners van een punt of 2 of 3 Almeida Pedersen en van Aert veelste duur geprijsd!! Vine onbegrijpelijk dat die meegaat. Vindt ik niet zo een "teamplayer" en ook te duur voor 2 tijdritten
Ja genoeg leuke renners van een punt of 2 of 3 Almeida Pedersen en van Aert veelste duur geprijsd!! Vine onbegrijpelijk dat die meegaat. Vindt ik niet zo een "teamplayer" en ook te duur voor 2 tijdritten
Vine is een must! Pakt de tijdritten en daarmee ook een tijdje het rood, hij zal wel 1 of 2 bergritten meepakken en de bollen die kun je echt niet laten liggen! Almeida durf ik idd ook niet aan tenzij hij in Polen opeens top lijkt wat betreft WVA en Mads, ik denk dat je er 1 van de 2 mee moet nemen en dan denk ik Woet is een kostbaar puntje goedkoper, gaat voor groen, kandidaat bollen het enige nadeel is dat hij niet meesprint net als Pedersen aan de andere kant in dit veld kan hij ook als lead out nog doorsprinten en top 10 rijden voor de groene puntjes!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.