Van Subleague veranderen

Keimpsk

Hallo allemaal! Ik zit met twee vrienden in een subleague waar we nog maar de enige drie deelnemers zijn. We zijn alledrie ploegleider-verslaafd (maar zullen niet snel bij de eerste 10 pagina's van het totale klassement van ploegleider komen) en vinden het jammer dat we alleen nog maar tegen elkaar spelen. Is er een andere subleague met lekker veel deelnemers waar we vanaf de Giro 2027 bij aan kunnen sluiten? En zo ja, hoe werkt dat overstappen? Moet een beheerder daarvoor een uitnodiging sturen?

Woutomaat
Keimpsk
Hallo allemaal! Ik zit met twee vrienden in een subleague waar we nog maar de enige drie deelnemers...

Overstappen is niet nodig hoor je kunt gewoon in meerdere subleagues tegelijk zitten. 

Je kunt die subleagues vinden door in PL naar het menu te gaan, dan naar subleagues en daar staan dan allemaal subleagues als je op een subleague klikt kun je rechtsboven op deelnemen klikken, bij sommige heb je toestemming van de beheerder nodig bij andere kun je gewoon gelijk meedoen. Zelf zit ik in de subleague Wie verslaat Wielerflits waar gebruikers het opnemen de tegen de WF redactie daar ligt het niveau wel wat hoger en zijn als jullie erbij komen met 20 deelnemers. Voor de rest ken ik niet echt subleagues dus daar kan ik jullie helaas niet mee helpen!

Keimpsk

oooooh, dat had ik helemaal nog niet gezien, die menu-optie. Dank je! Daar ga ik me wel mee redden.

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.