Wielertransfers 2015 -2016

1 2 ... 5 ... 9 10
matey

Van Den Broeck naar Katusha.
Zou daar behoorlijk wat vrijheid kunnen krijgen in rondes, gezien ze enkel over Purito en Zakarin beschikken voor AK. Zou wel eens road captain voor Zakarin kunnen worden dus.

Laatst gewijzigd
TheArt

Stetina naar Trek, definitief.

Wielerfan1987

Stetina naar Trek, vind ik toch wel een opvallende move...
Toen hij naar BMC ging zei hij over zijn overstap tegen Cyclingnews het volgende; "BMC is notorious for having the top equipment and the team for its top support, plus it was a chance to reunite with my good friends, Taylor Phinney and Tejay van Garderen," "I also worked a lot with (BMC Racing Team Performance Manager) Allan Peiper last year and I really respect him. He was a big draw in coming. All the stars aligned, really."
Dat was zijn reden om van destijds Garmin naar BMC over te stappen want naar de berichten toen hoefde hij van JV niet weg en vond deze het zelfs jammer dat hij hem moest laten gaan....
Dat hij dus nu al overstapt en zijn 'vrienden' van achter zich laat vind ik dan wel opmerkelijk

Laatst gewijzigd
Sagan=hulk

Geruchten op Cyclingfever:
Battalgin naar Lotto Jumbo!
Victor De La Parte naar Tinkoff :p

Spruch

De la Parte in onderhandeling met Tinkoff, Loubet naar Vital, Gerucht dat Valls naar Movistar gaat en Battaglin naar Lotto-Jumbo. bron: cyclingfever

Laatst gewijzigd
EDE#

Trek heeft een aantal mooie versterkingen binnen op deze manier.

kelderfan

Volgens Sporza gaat Daniel Martin voor 2 jaar naar Etixx-Quick Step.
15:38

Laatst gewijzigd
Stelvio-fan

Weet er iemand waar Louis Meintjes volgend jaar rijdt? Met zijn 23 jaar maakt hij best wel indruk deze Vuelta, en hij rijdt al drie jaar vrij sterk. Hij heeft een aflopend contract bij MTN.

Laatste man

Colbrelli blijft nog 2 jaar bij Bardiani.
Bron: FB Bardiani.

Laatst gewijzigd
Jero10

Uran naar Cannondale-Garmin!

sirmatthew

La Gazzetta meldt nu ook Battaglin naar LTJ

Sagan=hulk

Gorka Izagirre zou zijn contract bij Movistar hebben verlengd?!
Bron: Cyclingfever

kelderfan

Van Gestel naar TSV {signed} bron cyclingfever; Craddock naar TLJ {rumour} bron cyclingfever

Dutch Cycling Fan

Cycling fever zal de melding over Craddock mogelijk door het bericht in de Telegraaf geplaatst hebben, zegt mij nog niet zo veel. Geluiden rondom Victor Campenaerts worden er wel steeds meer.

kelderfan

'@DCF Cyclingfever heeft toch wel betere bronnen dan de Telegraaf? En Campenaerts staat nog steeds gelinkt aan Lotto BE, maar wat mij betreft, mogen zij zich vergissen.

Spruch

Coquard blijft bij huidige team volgens cyclingfever.

IljoKeisseFan

Cyclingfever kopieert gewoon alle geruchten van Twitter/vage sites. Dries van Gestel was bijvoorbeeld vorige maand al bekend

Verweggistan

CF, CQ en PCS zijn geen bronnen voor transfers, omdat zij hun bronnen niet noemen. Als het op bijv. CF staat kun je het best even rondzoeken (op de website/twitter van een ploeg of renner) en dat vind je vaak de originele bron wel.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@verweggistan
Dat rondneuzen doen volgens mij meerdere WF-volgers. Dat zij alles maar kopiëren, lijkt mij ook niet correct. Bij TSV heb ik net gecheckt, maar over aangetrokken renners wordt niet gesproken.

Kristoffan

Oei.. https://gyazo.com/a9b8e903fc557d9e51ea47fabccf218c

oscarito1908

Hij is in ieder geval wel een fan van Dumoulin. Misschien ziet hij in hem wel een toekomstig TdF winnaar. Je hebt dan wel een goede ploeg.

Maar dat is zelfs Wuyts, hij spreekt och veel mensen aan.

IljoKeisseFan

James Oram, Steele Von Hoff en Richard Handley zullen allen richting One Pro Cycling vertrekken.

Spruch

Cyclingfever zet er altijd heel netjes bij of iets een rumour is, of het confirmed is, of dat het signed/extension is. Cyclingfever meldt dat Matti Breschel volgend jaar Tinkoff verlaat, confirmed, dus er komt een plekje vrij voor Dumoulin ;)

Verweggistan

Hoelgaard naar FDJ en dus niet naar Giant, dat ook interesse had.

lopje1

'Breschel wordt wegkapitein bij Cannondale-Garmin'

http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.2442630

1 2 ... 5 ... 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.