Wielertransfers 2015 -2016

1 2 ... 6 ... 9 10
Niballie

Over de transfers bij Roompot: Bij Weening staat een foutje, die komt natuurlijk van Orica. Daarnaast staat Van der Lijke bij PCS al bij 2016-team van Roompot: http://www.procyclingstats.com/team/Team_Roompot_2016.

Stelvio-fan

Oliveira zou naar Movistar gaan (van Lampre). Bron: live-radsport.ch

Chrys

Chris Anker Sorensen naar Bretagne of hoe dat ook mag heten volgend seizoen

S. Morgenstern

Naesen naar IAM.

Tutu888

Was Olivier Naesen ook weer niet een renner die werd gelinkt aan TLJ?

Stelvio-fan

'@Tutu888: door sommigen op dit forum ja, gebaseerd op Cyclingfever oid

S. Morgenstern

Sprengers is de tweede Topsport renner die aan TLJ wordt gelinkt. Naesen is vast wel eens genoemd hier (wie niet?), maar werd volgens mij vooral genoemd bij Lotto-Soudal.

Stelvio-fan

Vandewalle (Trek), Mourey (FDJ) en Warbasse (IAM) moeten weg bij hun werkgevers volgens Live-Radsport.

Laatst gewijzigd
jvc091972

Olivier Naesen wordt genoemd bij lotto soudal en Baptiste Planckaert tekent bij wallonie Bruxelles en dat is zeker.

S. Morgenstern

Olivier Naesen heeft volgens de berichten in Belgische kranten trouwens een eenjarig contract voor 2016 getekend.

jvc091972

Mourey die vindt zeker nog een plekje bij een Franse ploeg die ook interesse heeft in crossen

jvc091972

Naesen heeft nog een contract voor 1 jaar bij topsport en of die voor 1 jaar naar een ander zou verkassen weet ik niet. Ik denk dat je dan beter je contrat uitdoet en nog een jaar zonder druk je stempel probeert te drukken.

Laatst gewijzigd
jvc091972

Dehaes Kenny in onderhandeling met Wanty

S. Morgenstern

Die keuze heeft Theuns inderdaad een mooi contract opgeleverd. Naesen heeft blijkbaar voor een avontuur bij IAM gekozen.

krypton

Nieve heeft zijn contract bij Sky met twee seizoenen verlengd.

jvc091972

Het is wel niet zoals vorig jaar vind ik. Er is nog veel plaats bij de ploegen omdat veel renners dit jaar einde contract zijn en dat heeft toch meer kans op een plekje hier of daar.

jvc091972

Victor Campenaerts getekend bij lotto jumbo nl

jvh93

volgens pcs heeft floris gerts een tweejarig contract getekend bij bmc

edit: ah, nu ook officieel bevestigd door de ploeg.

Laatst gewijzigd
Verweggistan

Team Sky is ook een raadspelletje begonnen:
https://twitter.com/teamsky

Alex Peters is de eerste transfer en er zijn er nog 6 die je moet raden:
Kwiatkowski, Landa, Intxausti, Van Poppel en Moscon zijn min of meer al zeker. En Kwiat zal vast wel Golas meenemen.

Laatst gewijzigd
Tutu888

Tsja dat is niet zo'n moeilijk spelletje bij Sky. Misschien leuker om te raden wie gaan vertrekken?

Als we ervan uitgaan dat Sky volgend jaar weer met 29 renners onder contract komt ga ik voor:
- Wiggins (is al weg)
- Porte (ook niet zo moeilijk)
- Earle (wie?)
- Eisel (gaat ws met Cavendish mee)
- Fenn (mislukt Brits sprinttalent)
- Zandio (Inmiddels al 38 jaar en geen vaste waarde meer in de ploeg)

Maar wie weet wordt de hoge hoed nog getrokken en blijkt Cav terug te keren!

Verweggistan

'@tutu: als ze er weer 29 willen, moet je er nog eentje meer laten vertrekken.
Wiggins (is al weg)
Porte (BMC)
Earle (Kan het niveau niet aan)
Eisel (Naar Team Cav)
Zandio (stopt waarschijnlijk)
En ik denk dat ook Sutton (presteert ook al jaren matig, dit jaar helemaal)

Ik denk dat ze Fenn nog een jaartje houden voor de klassiekers en dat wellicht één van de ervaren knechten, Knees of Pate weggaat.

Tutu888

'@Verweggistan
Je hebt beter gelezen! Naast Peters zes nieuwe renners.
Ik ga dan naast de eerder genoemde renners voor Sutton, ik denk dat Knees en Pate nog te veel waarde voor de ploeg hebben.

Stelvio-fan

Calvin Watson weg bij Trek (Live-radsport.ch). ZIjn contract wordt niet verlengd.
Bookwalter blijft een extra jaar bij BMC

Justin Case

Dion Smith, James Oram en Hayden McCormick rijden volgend seizoen voor ONE Pro Cycling, de ploeg waar ook Bialoblocki rijdt.

https://twitter.com/ONEProCycling/status/647034851934212096

Stelvio-fan

Volgens Live-radsport gaat Richeze naar Etixx

1 2 ... 6 ... 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.