Scorito Vuelta 2015 poule

« 1 2 3 4 ... 25 26
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ook dit jaar heeft WielerFlits weer een poule aangemaakt voor de Ronde van Spanje

Het spel werkt eenvoudig:
– Stel een team samen van 16-20 renners
– Kies 3 kopmannen
– Stel iedere etappe 9 renners op
– Kies per etappe één van je 3 kopmannen

Aanmelden kan tot uiterlijk zaterdag 22 augustus om 22:00 uur.

In samenwerking met Wieleroutfits.nl kunnen wij namelijk de nummers 1/tm 5 van onze poule een wielershirt van een van de WorldTour-ploegen aanbieden.

Schrijf je nu in

Poeksel

Voor 2 miljoen kan je Landa of Schleck nemen. Lastige keuze!

En Pelucchi maar 750k, verder nog weinig sprinters op de lijst.

Contador#N.1

'@Poeksel
Voordat je het weet doet Schleck een Hornertje.

TeamNL

Bij de Tour heb ik het na negen etappes maar opgegeven aangezien de 3 kopmannen uitgevallen waren.

lnnrt

Ik doe weer mee! Maar een wielershirt van een WT ploeg, dat wordt nog een lastige keuze, want in welk wil je überhaupt gezien worden. Kan je niet een 'gewoon' shirt kiezen?

Puur hypothetisch uiteraard, want bij de eerste vijf eindigen is me nog nooit gelukt!

spherepeer

Veel sterke mannen/koopjes bij movistar zo op het eerste gezicht. Vooralsnog een gebrek aan sprinters overigens.

Wat zijn goede ploegen voor een proloog van 7,4km? Usual suspects als orica/bmc/sky/movistar, of zijn dat op deze afstand geen favorieten?

Laatst gewijzigd
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ik doe weer mee! Maar een wielershirt van een WT ploeg, dat wordt nog een lastige keuze, want in welk wil je überhaupt gezien worden. Kan je niet een ‘gewoon’ shirt kiezen?
Dat valt wel te regelen. Eerst maar eens die top vijf zien te halen ;)

Kristoffan

Een naam: Carlos Barbero

lnnrt

Zoals ik al zei, puur hypothetisch inderdaad ;)

Maar het is nuttige info voor de deelnemers die dit spel wel onder de knie hebben :)

Gids05

Wat is c barberro voor renner eigenlijk ??? En kan caleb ewan ook een heuveltje over en dan sprinten ????

denise

'@gids05 : Caleb Ewan kan beter klimmen dan Kittel (zie gisteren ronde van Polen).

rubenvvs1999

137e geworden met tourpoule dit jaar. Hopen dat top 100 erin zit voor mij deze vuelta!

nasibal

Daar gaan we weer! Top!

JimKro

Ik ga het parcour maar eens eventjes uitpluizen

Kristoffan

Barbero lijkt me een puncher maar heeft ook een redelijke sprint. Hij wordt vergeleken met Valverde maar dan in mindere mate natuurlijk.

CFC

Sammy Sanchez, te oud of is hij zijn 1,5 miljoen waard?

lucas14

Hij zal moeten gaan werken voor tejay lijkt me en niet voor eigen kans kunnen gaan

rubenvvs1999

haha mooi om alle oude bekenden van de vorige scoritopoule alweer volop te zien reageren hier ;)

Netraam

Toch nog even wachten tot alle teamselecties compleet zijn :P
@CFC
Ouderdom kan een plus zijn, heeft natuurlijk ook in de Tour al een jasje uitgedaan.

ivo001

Ik heb een teampje in elkaar gezit.

Ik denk dat ik Nibali en Aru oversla, en voor Landa ga.

Twijfel over selectie Van Den Broeck, Samuel Sanchez, Luis Leon Sanchez, Amador en Bilbao.

Zit eraan te denken om Van Den Broeck en Bilbao te vervangen door Arroyo/Chaves + Van Poppel

Esko

Ik heb al een eerste team in elkaar gezet, maar ik denk dat er nog twee sprinters gaan sneuvelen.

CFC

Landa zal kopman zijn in de Vuelta. Astana ziet er op papier weer erg sterk uit

Hunneman180

Ik wil iedereen adviseren om GEEN Van Garderen te kiezen.

spherepeer

Wel benieuwd wat Van Garderen gaat doen, maar neem hem zelf idd niet mee. Ik zie hem toch wel als een van de kandidaten voor top 5 hoor, maar kan ook ineens weer heel slecht zijn of afstappen. Te groot risico om in te investeren, zeker gezien de alternatieven.

Verder nu vooral op zoek naar renners die een goede combinatie van ploegentijdrit en punch hebben, daarmee valt waarschijnlijk goed te scoren in de eerste week. Valverde is daarvoor de duidelijkste kandidaat, misschien ook purito als ze in de ploegentijdrit niet al te veel verspillen. Ben nu nog op zoek naar een typetje Avermaet/Vuillermoz (dus beetje lagere prijsklasse). Iemand tips?

Edit: Gerrans lijkt me een kandidaat, Matthews als die genoeg hersteld is ook maar zal zeker duurder zijn.

Laatst gewijzigd
Purito

Wat een heerlijke koopjes: Alex Cano en Rodolfo Torres voor slechts 5 ton per stuk!

En ook een pak zeer goedkope sprinters (Guardini, Pelucchi). Ik wacht nog tot Barbero op de lijst staat.

« 1 2 3 4 ... 25 26

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.