Team Roompot Oranje Peloton 2015

« 1 2 3
achtpuntzes

Volg dit topic voor nieuws, twitter en overige berichten over Team Roompot Oranje Peloton in 2015…. praat, discussieer en deel je mening over de ploeg…(hou het wel netjes en respecteer elkaar)

[B]Team 2015[/B]

Jesper Asselman
Huub Duyn
Etienne van Empel
Sjoerd van Ginneken
Brian van Goethem
Dylan Groenewegen
Reinier Honig
Johnny Hoogerland
Tim Kerkhof
Michel Kreder
Raymond Kreder
Wesley Kreder
Maurits Lammertink
Andre Looij
Marc de Maar
Ivar Silk
Mike Terpstra
Berden de Vries

[B]website[/B]

teamroompot.nl[/url]

[B]twitterfeed[/B]

https://twitter.com/teamroompot

[B]programma t/m maart:[/B]

Kuurne-Brussel-Kuurne 01/03
Driedaagse van West-Vlaanderen 06/03-08/03
Ronde van Drenthe 14/03
Dwars door Drenthe 15/03
Nokere koerse 18/03
Handzame Classics 20/03
Ronde van Zeeland Seaports 21/03
Dwars door Vlaanderen 25/03

[B]recente nieuwsberichten:[/B]

Roompot_verandert-naam-in-team-roompot-oranje-peloton
roompot ontvangt geen uitnodiging voor Parijs-Roubaix
roompot gaat voor top10 in Kuurne
johnny-hoogerland-start-in-omloop-het-nieuwsblad

achtpuntzes

benieuwd wat onze Oranje jongens gaan doen in het openingsweekend.

Go Oranje Peloton!

kelderfan

Ik verwacht het 1e. jaar nog niet veel van de Roomse Pot;)
Maar het is een goede zaak, dat dit project van de grond is gekomen. Je ziet aan TSV dat een combinatie van talenten en semi-toppers goed kan werken.

billi

18 renners, is dat niet wat weinig ;)

De Bezemwagen!

Ze zullen vast vaak in beeld rijden dit jaar in hun koersen en maar hopen op een leuke uitschieter.
Ze hebben een paar talentvolle snelle mannen dus potentie zat maar hopelijk ook een keer meer dan alleen mooie ereplaatsen

achtpuntzes

in de loop van het seizoen zal ik het programma van de roompotjes bijhouden, zodat jullie fans (zijn die er al ;) ) hier precies kunnen zien waar jullie je helden kunnen gaan bewonderen. :)

kelderfan

'@billie
Het wordt Nederlands probleem zo. Ook Roompot heeft een beperkt budget.
@8.6
Goed idee en ik ben benieuwd naar Looij; lijkt mij een snelle jongen.

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

'@ Kelderfan:

voorlopig zie ik geen probleem. zelfs geen overlappende wedstrijden, dus het zal wel loslopen. en al zeker niet tot eind maart, alles lekker in de buurt, dus geen al te grote verplaatsingen.

Laatst gewijzigd
wolfje

'@8.6
In het overzicht van de renners staat 'richard kreder'. Dat moet Michel zijn. Of hebben ze nog meer talentjes in de familie ;)

Sympathieke ploeg, al zijn ze wat mij betreft iets te ver gegaan met het volkslied op de shirts. Ik ben vooral benieuwd naar Looij en Groenewegen. Gaan zij zich doorontwikkelen tot sprinters die WT wedstrijd kunnen winnen?

achtpuntzes

'@ wolfje:

oei, wat een blunder van mij. ik ga het meteen veranderen.

Laatste man

Nette uitslag gister. Benieuwd of er vandaag een top 10 in zit.

achtpuntzes

die zat er in met een mooie 9e plaats voor Raymond Kreder ;)

Laatst gewijzigd
kelderfan

Asselman zat er keurig bij in de Ronde van Drenthe. Die ploeg laat zich zien.

kelderfan

'@8.6 Toch weer 2 snelle mannen van Roompot bij de 1e. vijf.
Looij uit de RDT lijkt mij een sprinter om in de gaten te houden.

achtpuntzes

tegen het Etixx treintje was niemand opgewassen, dus ook ik vind de vandaag behaalde plaatsen een behoorlijke prestatie.

zoetepap

die van looi valt mij op tot hiertoe vanuit het niets

Stelvio-fan

Vorig jaar deed Looij het soms ook al lekker. Hij is nog heel jong dus wie weet...

kelderfan

Vorig jaar heeft hij stages gewonnen in Kreiz Breizh, Le Tryptique de Monts et Chateaux en Le Tour de Bretagne en dat voor een jongen van 19.

pirazzi

Complimenten aan Roompot omdat ze op dit moment de beste Nederlandse wielerploeg zijn in vergelijking met Lotto.nl-Jumbo.

StonedCamel

'@pirazzi: Dat is natuurlijk onzin. LottoNL Jumbo presteert tot dusver beter qua resultaten. De verwachtingen zijn ook (terecht) hoger.
Roompot doet het met de renners die ze hebben uiteraard uitstekend, wat mij betreft echt een aanwinst voor het peloton!

kelderfan

Roompot kan volgend jaar met Bol, Van Winden en Tjallingii nog een stap maken. Zij hebben nu al met Lammertink, de Kreders, de Maar, Duyn en Looij een goede basis.

ghostwriter

Het zou inderdaad mooi zijn als Van Winden en Bol volgend wielerseizoen voor Roompot rijden. Die twee lijken mij veel beter dan het gros van de huidige selectie Roompot wielrenners. Laat ze beide maar veelvuldig mee in de aanval gaan want een rol als aanvaller past goed bij ze. Bol heeft een aardig eindschot en zal kan misschien af en toe vanuit de aanval een wedstrijd of etappe voor Roompot winnen. Verder hoop ik dat ze meer talenten een kans gaan geven want momenteel vind ik het wel meevallen hoeveel jonge talenten er voor Roompot rijden. Tusveld, S. Lammertink en Hofstede lijken me wel leuke talenten voor de Roompot ploeg.

Javier

Oomen zie ik er ook nog wel heen ga na dit seizoen.

Timocycling

Een Ligthart zal niet haalbaar zijn denken jullie? Budgettechnisch? Zou in ieder geval een geweldige versterking zijn voor Roompot.

pirazzi

'@StonedCamel: Dat is geen onzin als je naar de uitslagen van de Amstel Gold en Brabantse pijl kijkt:

Amstel GR: Roompot: 21ste, 61ste, 86ste. LottoNL-Jumbo: 27ste, 62ste, 127ste.

Brabantse P: Roompot: 8ste, 15de, 27ste. LottoNL-Jumbo: 11de, 59ste, 95ste.

Bovendien veel vaker DNF voor renners van LottoNL-Jumbo.

« 1 2 3

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.