Wielermaster CQ Spel 2016 - Einduitslag: Nummer 20 - 16! + Talentencup Teams

1 2 3 4 ... 42 43
Edjahh

'@Leukefans ik ga dr ook niet vanuit. Maar idd wordt erg saai mocht het wel zo wezen. :-)

tom_vb

Is er een mogelijkheid om alle voorgaande edities van dit spel te bekijken?

heuvelcolombia

Wat gebeurt er als je je budget overschrijdt? Renners verkopen voor de helft van de prijs?

Joachim

'@ tm_vb, ik heb daarstraks even gezocht, maar vind het niet. De site is begin dit jaar vernieuwd en alle topics die daarvoor waren opgestart, zijn hier niet meer te vinden. Er heeft nog wel een tijdje een archief online gestaan, maar dat is mogelijk al verdwenen nu.

wilco kelderman

'@tom_vb
2015: http://archief.wielerflits.nl/forum/topic/2459/
2014: http://archief.wielerflits.nl/forum/topic/2199/
2013: http://archief.wielerflits.nl/forum/topic/1911/

@heuvelcolombia
Ik ga er van uit dat het niet gebeurd. Als het toch gebeurd denk ik dat ik een hele grote boete (puntenachterstand) geef.

Voor de duidelijkheid. Je hoeft je biedingen voor de talenten cup nog niet op te sturen.

Laatst gewijzigd
Joachim

Oh, het archief is nog te raadplegen, leuk!

@ heuvelcolombia en Edjahh, ik denk dat ik gevonden heb hoe het komt dat voor Finetto minder geboden is dan puntentotaal van 2014. In deze race pakte Finetto 12 punten. Sinkewitz was 2e en werd uit de uitslag geschrapt. Op het moment van de biedingen was dat nog niet gebeurd en had Finetto 10 punten in die koers en 705 in totaal, wat ook geboden werd. Na de schorsing van Sinkewitz werden die twee punten van Finetto toegevoegd waardoor het lijkt dat er onder de waarde geboden is. :) Parra is gewoon een foutje van Derrudi dat Edjahh niet heeft gezien denk ik.

Laatst gewijzigd
tom_vb

'@wilco kelderman
Bedankt, hopelijker raak ik er wijzer uit welke de betere tactieken zijn, en welke tactiek ik zeker niet moet hanteren.

Ik heb trouwens nog een vraag (excuus voor de vele vragen). Wat gebeurt er wanneer je op het einde van de gewone biedrondes nog punten overhebt? Worden deze dan op één of andere manier berekend in de stand, of mag je ze extra gebruiken in de talentenronde? Of verlies je die punten gewoon?

wilco kelderman

'@tom_vb
Die punten verlies je gewoon.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Joachim dat lijkt me een hele plausibele verklaring.

Homme

Ja ik vond het ook al gek dat ik te weinig op Finetto had geboden. Wat een miskleun was dat trouwens. Dit jaar geen plaats voor miskleunen in Team Homme

Edjahh

Hoeveel biedingen moet je nog krijgen Wilco?

ezequiel

'@Edjahh, nog 9 als ik de openingspost mag geloven. Het gaat goed vooruit :p

Mijn boden volgen morgenmiddag :)

tom_vb

Mijn bieding is verzonden via PB. Ik ben benieuwd!

Laatst gewijzigd
ezequiel

Ook verzonden!

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dit schiet op.. nog maar 6 (met Peter Post nog 7) ... laten we hopen dat de laatste al in het weekend hun bieding inzenden.

Laatst gewijzigd
Edjahh

Jep! Kunnen we doorpakken + ik ben heel benieuwd wie ik heb mogen binnenslepen.

Misschien kan zonder iets te verklappen Wilco al wat statistieken posten over hoe vaak er op een renner geboden is? Zonder naam van de renner te noemen uiteraard ;)

Leukefans

Goed, wie met zijn duimen zit te draaien tot de laatste bieding binnen is en af en toe eens graag quizt: ik ben bereid de renners waarop ik bood te onthullen.
Het enige wat je moet doen is deze quiz tot een goed einde brengen.

Voor de duidelijkheid: op de namen die verschijnen bij een juist antwoord heb ik geboden, dit zijn dus niet de antwoorden op de vraag. En misschien moeten de mensen die nog niet geboden hebben hier nog even mee wachten, al heb ik er zelf voor gekozen het al online te zetten en doen jullie natuurlijk wat jullie willen... ;)

Laatst gewijzigd
djoriana

'@leukefans vraag 5? volgens mij gaat daar iets fout en kan ik niet verder

Leukefans

'@djoriana
Er was een tikfoutje ingeslopen, aangepast en cijfer ingeven kan nu ook, mijn excuses.

djoriana

'@leukefans pb

ezequiel

'@Leukefans, haha leuk gedaan, wij hoeven elkaar alvast niet te vrezen ;)

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

edit: ik zie de vraag inderdaad wel, alleen de foto niet. Kan met mijn browser op mijn werk te maken hebben.

Ook wij hebben we in ieder geval geen last van elkaar ;)

Laatst gewijzigd
Leukefans

'@Rahimns
Vreemd, bij mij staat ze er gewoon.
De vraag is: "De Strade Bianche behoort tot de favoriete wedstrijden van heel wat wielerliefhebbers, maar in welke stad komt ze ook alweer aan?"

billi

'@Leukefans, mooi ploegske :)

leuke quiz, paar vragen wist ik en ook wat snel opzoekwerk :p
originele presentatie gewenste ploeg

Laatst gewijzigd
Wicky

Ik zal maar vast niet zoeken leukefans, dat is behoorlijke voorkennis anders...

1 2 3 4 ... 42 43

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.