Wielermaster CQ Spel 2016 - Einduitslag: Nummer 20 - 16! + Talentencup Teams

1 2 ... 5 ... 42 43
Leukefans

'@Billi
Bedankt!

@Wicky
Dat is sportief, merci!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Wie mijn biedingen wilt zien, kan ik een pb sturen... natuurlijk alleen als je zelf al geboden hebt. Vragen staat vrij...

ezequiel

'@rahimns, check ;)

Edit: wie wil weten op wie ik geboden heb mag me ook altijd een PB sturen :p

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Ezeguiel you have mail ;)

tom_vb

'@rahimns en ezequiel
Jullie hebben een PB!

Laatst gewijzigd
waggie

Ik zal morgen eens kijken

Wicky

Je hebt mijn biedingen ontvangen als het goed is Wilco...

Nog 4 teams moeten insturen...

Joachim

Kartje heeft al wel een reputatie van laat insturen. :p

wilco kelderman

Op dit moment heeft 1 van jullie virtueel 10 renners

Laatste man

Watt 10 renners. Die heeft een enorme klapper gemaakt.

Leuk item Leukefans. 2 renners heb ik of heb ik als laatst niet gespeeld. Zonde.

Leukefans

'@Laatste Man
Als je bedragen van bepaalde renners wil, stuur maar een pb, ik ben zelf ook benieuwd...

@Wilco
Tien renners is wel echt onwaarschijnlijk, benieuwd wie zo accuraat geboden heeft. Zijn er ook mensen die niets binnenhalen?

wilco kelderman

'@Leukefans
Op dit moment heeft iedereen er minimaal 2

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nou, ik ben in ieder geval niet van die 10. Ik heb in de 1ste biedronde maar 10 namen ingeleverd, en van 1 weet ik al zeker dat ik overboden ben. Dus ik hoop er dan in ieder geval 2 binnen te slepen ;)

Leukefans

Ik hoop wel op meer dan twee, maar maak me nu al druk over alles wat mis kan lopen. Het wordt allemaal veel te spannend, dat het maar vooruit gaat!

waggie

Bieding in een PB naar Wilco gestuurd ;)

Noud89

Ik ben ook wel bereid mijn biedingen te delen als iemand me een PB stuurt. Wellicht steek ik als debutant nog iets op van alle biedingen van anderen. ;)

Leukefans

'@Noud
Je hebt mail! :) Mijn biedingen zijn nog steeds hierboven te vinden.

Anderen die me spontaan hun biedingen willen opsturen mogen dat natuurlijk altijd doen... :)

Laatste man

Pb Leukefans.

rolei

Ik heb mijn biedingen ook verzonden.

Voor wie de renners wil weten waar ik op geboden heb, hier een cryptische omschrijving:
Van mijn 7 renners komen er vier uit hetzelfde land, de andere drie komen uit aangrenzende landen. Ik heb 3 klassementsrenner, 2 kasseienvreters, een heuvelrenner en een sprinter. De klassementsrenners zijn een absolute topper, een goede topper die in zijn ronde top 5 wil halen en een iets mindere topper die voor hetzelfde doel gaat. De kasseienvreters zijn twee oudere renners die nog alles uit de kast willen halen dit voorjaar. De sprinter zit altijd vol energie en de heuvelrenner toont soms veel
emotie. 7 namen dus, al hoop ik wel dat ik er eentje mis

kartje

Ik stuur hem vanavond in. ;) Inderdaad ik stuur misschien altijd beetje laat in, maar ik kom er wel :)

ezequiel

Was het toegestaan om meer dan 7000 punten te bieden in de eerdte biedronde, met het idee dat je toch niet alle renners zou halen?

Ik hoor net via PB dat dit blijkbaar mocht, maar ik kan me niet herinneren dat we dit vorige edities deden (ik heb dat alvast nooit gedaan...)

kartje

Hmm ik heb het in elk geval ook nooit gedaan, dus kan ik evengoed voor pakweg 15000 punten bieden, om toch zeker een paar kleppers binnen te halen. Dit verandert de zaak wel grondig moet ik zeggen, als het toegestaan is.

Noud89

Ik kreeg zelf in ieder geval wel die indruk door de vraag van heuvelcolombia op pagina 4, en het antwoord daarop. Als er niet voor meer dan 7000 punten geboden mag worden kun je volgens mij niet boven budget gaan. Maar wellicht (Hopelijk) zit ik er helemaal naast. ;)

Edit: Ik ga er vanuit dat ik fout zit dan, maar dan snap ik de opmerking over boven budget gaan gewoon niet. Excuses voor de verwarring in ieder geval.

Laatst gewijzigd
Wicky

Meer dan 7000 punten? Lijkt me niet. Dan is het gewoon bieden tot en met en zien wie je binnenhaalt. Dat zou makkelijk zijn. Nee, boven de 7000 punten mag niet. Toch? Punten die je niet hebt kan je ook niet bieden neem ik aan. Anders wil ik nog wel wat veranderen in de biedingen. :)

Laatst gewijzigd
kartje

Wel het maakt de denkoefening in elk geval veel moeilijker. Zit nu aan een team van 8600 punten zou gemakkelijk zijn om dit in te dienen, maar zal er nog aan sleutelen tot ik aan de 7000 punten zit.
Edit: heb mijn team verstuurd :D

Ikzelf heb gegokt op 7 renners, waaronder 1 topspurter, 1 all-rounder, 1 jongster, paar vertrouwelingen van het team kartje,

Laatst gewijzigd
1 2 ... 5 ... 42 43

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.