Boven de 7000 punten bieden is tegen de regels toch? Dan heeft diegene de eerste biedronde geen renners binnen gehaald neem ik aan..
waggie
Alleen nog wachten op Luuuuuuuuuuuuuuukk dus nog nu :p
kartje
Zie nu nog maar dat Poetertjes niet meedoet, wel jammer dat de winnaar van de eerste editie en de tweede plaats niet kwam opdagen.
Dat de beste mogen winnen!
ezequiel
Het zal volgens mij allemaal een misverstand zijn, en hopelijk heeft er gewoon niemand voor meer dan 7000 punten geboden :p
Ik hoop dat Luuuuuuukk snel komt, dan weten we misschien vandaag al het resultaat van de eerste biedronde :)
Javier
Oef. Ik vrees zomaar dat ik degene ben die al 10 renners binnen heeft. Zou ik toch jammer vinden.
Leukefans
'@Javier
Dan ben ik toch benieuwd op wie je geboden hebt. Check even je PB :D
Edjahh
Meer dan je budget bieden is absoluut niet toegestaan.
@Javier Dat heb je knap gedaan dan. 10 renners binnenslepen in de eerste biedrondes is nog nooit gelukt volgens mij. Meestal zat de hoogste op 5/6 renners. ;)
Javier
'@Leukefans
Ik deel je nieuwsgierigheid. PB ;)
kartje
Ik ga jullie ook overstelpen met PB, als iemand wil weten op wie ik geboden heb let me know.
Leukefans
Laat maar komen Kartje!
Mijn namen zijn nog steeds hier te vinden.
admin
Rahim Vlasblom
admin
Ik hoop dat Luuuuuuk niet al te lang nog nodig heeft.... weet al wel dat ik afscheid moet nemen van een groot deel van de renners waarvoor ik gekozen heb.
ezequiel
Ik ben ondertussen al te weten gekomen dat ik al minstens 3 van de 8 renners op wie ik geboden heb zeker niet zal binnenhalen. En ik vrees dat het er nog wat meer kunnen worden...
Laatst gewijzigd
Leukefans
Ik ben er voorlopig 2 van de 7 kwijt, daar ben ik wel tevreden mee tot nu toe...
rolei
Als iemand zijn namen graag wilt delen dan ben ik daar ook nieuwsgierig naar! Ik zal dan ook wat concretere aanwijzingen geven;)
Ik heb trouwens mijn gehele budget opgemaakt, dus als ik niet overboden wordt zal ik een hoop moeten gaan speuren
Laatst gewijzigd
wilco kelderman
Ik heb even gekeken en niemand is over de 7000 gegaan of ik heb een foutje gemaakt. Over je budget bieden mag niet.
1 van jullie heeft nog steeds 10 renners. Er zijn nu 2 leden met 1 renner.
Peter Post Forever
Ik heb mijn team net in pm doorgegeven, hopelijk kan ik nog mee doen!!!
Leukefans
'@peter
Als luuuuk hier voor dinsdagavond 23u niet is kan je meedoen lijkt me...
Noud89
Ik ken van 3 anderen de boden nu, heb nog 11 renners over haha.. Zou dus 10 renners over kunnen houden.. Of 1 ;)
Javier
'@Noud en Rolei
PB :)
Edjahh
Luuk laat ons wachten! :(
Ik ben erg nieuwsgierig...
Mochten mensen mijn boden willen weten, stuur maar een PB. Ik verwacht andersom natuurlijk ook de boden van jou. ;)
ZwartebroekengeIetrui
Ik word nu ook nieuwsgierig hoeveel renners ik heb.
waggie
Iemand mag mij ook een PB sturen ;)
Noud89
Hmm ik weet inmiddels van 6 mensen de boden, en zit nog steeds op 11 renners... zou ik dan degene zijn die al 10 renners heeft? ;)
Leukefans
Ik ben intussen al 3 renners kwijtgespeeld, hopelijk hou ik de vier andere wel over...
admin
Rahim Vlasblom
admin
'@Noud89 op dit moment zit je dus op 10. Maar het zou kunnen.
Ik hou er max 3 over... maar vrees dat dit zelfs lastig gaat worden.