Wielermaster CQ Spel 2016 - Einduitslag: Nummer 20 - 16! + Talentencup Teams

1 2 ... 7 ... 42 43
Noud89

Hmm ja ik heb er geen 10 denk ik, denk dat Javier er 10 heeft. Ben wel benieuwd hoeveel renners ik heb na deze ronde. Luuuuuuk opschieten. ;)

Javier

Ik denk idd dat ik die 10 renners heb.

Dan heb ik er nog maar 2 over voor de volgende ronde.. Had gehoopt op toch iets meer haha

Rahim Vlasblom
admin

Gezien de namen die je gekozen hebt, lijkt me dat idd zeer waarschijnlijk. Ben deze nog niet tegengekomen.

rolei

Ik weet het nu van zeven mensen en ik ben pas een renner kwijt, wie nog meer wil weten kan altijd een PB sturen.

Is het misschien handig om de volgende deadline iets korter te maken, vier dagen ofzo?

ezequiel

'@rolei, zie PB

Ik ben ook allesinds voorstander van een kortere deadline :)

Rahim Vlasblom
admin

ja, vind dit ook wel erg lang. Maar het helpt allemaal niet... hou op dit moment nog maar 1 renner over van mijn misschien iets te indrukwekkende rijtje. Deze tactiek werkt dus niet :)

tom_vb

Tot dusver heb ik nog steeds 6 van mijn 7 renners. Ik heb wel nog maar met 4 personen contact gehad :p

heuvelcolombia

Ik doe voor het eerst mee, heb geen idee hoeveel renners ik ga hebben, maar ik ben niet zo nieuwsgierig als jullie. ;) Ik zie het wel.

Edjahh

Luuk schiet eens op jong. Duurt lang. ;)

Noud89

Ik zeg dat we morgenavond om 23:00 tot de conclusie komen dat Luuuuuukk niet geboden heeft. ;)

ezequiel

Ik vrees er ook voor of Luuuukk nog zal bieden... ;)

Peter Post Forever

Ik hoop het niet :-)

kartje

Heeft iemand al een pb gestuurd naar LuuuuukK?

wilco kelderman

Ik heb al een pb gestuurd.

Noud89

Kun je niet vast verklappen hoeveel renners iedereen op dit moment zou hebben zonder namen en boden te noemen haha ;)

Rahim Vlasblom
admin

Ik mag al blij zijn als ik mijn laatste renner kan behouden... ;)

Laatste man

Pb, Rahims.

Luuuuuuukk

Mijn excuses, ga nu kijken!

heuvelcolombia

Wel sneu voor peter post forever.

Luuuuuuukk

Mijn team is verzonden!

Edjahh

YAY

Luuuuuuukk

Nogmaals excuses, gelukkig had ik ergens al een shortlistje liggen. Heb er weinig aan veranderd. Debutant ook bij dit spel, benieuwd hoe ik het ga doen.

Mijn bod:
LANDA MEANA Mikel 1252
VANMARCKE Sep 888
NIBALI Vincenzo 2202
VAN GARDEREN Tejay 902
BENOOT Tiesj 1152
DEMARE Arnaud 602

Laatst gewijzigd
Noud89

Zit je mij in ieder geval niet mee in de weg haha, althans met Demare wel, maar ik wist toch al dat iemand daar een hoger bod op had dan ik. ;)

Laatst gewijzigd
Wicky

Nou ik ben benieuwd wat we allen binnen hebben gehengeld!

rolei

Momenteel heb ik deze renners nog:
Contador
Boonen
Bardet
Rolland
Chavanel
Geschke

Heeft er nog iemand op een van deze renners geboden?

1 2 ... 7 ... 42 43

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.