WF Wegritspel Voorjaar 2016 wordt gewonnen door Nick Nuyens - opvolger gezocht?

1 2 ... 5 ... 12 13
LutsenkoFan

Tja.. dat wordt erg veel natrekken. Ik had persoonlijk niet aan Gerrans gedacht van te voren. Ik denk niet dat velen hem het AK zouden zien winnen met 1 rit.

Okidoki

Ik zou niks aanpassen aanpassen (en n iet omdat ik zo hoog sta...het blijft even spannend als voorheen. Je kunt nu alleen meer renners kiezen, maar dat maakt de keuze wellichtwel moeilijker. Je kunt ook ook de cq ranking van het vorige jaar na het voorjaar pakken, maar dan heb je hetzelfde probleem.

Nick Nuyens

Waar start Kittel zijn seizoen. Die staat na vorig jaar natuurlijk ook voor een prikje te koop.

TiesW

Kittel rijdt in ieder geval de Dubai Tour en Volta ao Algarve em bicicleta en daarna Parijs - Nice. Dubai Tour als echte begin zegmaar.

LutsenkoFan

FF omhoog halen dit.

LutsenkoFan

Hmm niet echt veel doorzetters zo te zien.

billi

m n voorlopige ploegske staat er al even :p

denk dat er velen wachten op def.startlijsten als het even kan

wilco kelderman

Jullie hebben nog iets meer dan 2 dagen.

coolietje

Deadline dinsdagavond?

Mendy98

Ben bang dat ik iets fout gedaan heb. Zag te laat dat mijn budget 43 was en had mijn team al klaar. Martens eruit gehaald maar zijn 5 punten blijven staan, sorry. mijn budget zou 40 moeten zijn ipv 45.

Laatst gewijzigd
wilco kelderman

'@coolietje
klopt, om 8 uur

billi

'@Mendy98, wilco kelderman zal het wel aanpassen, is geen probleem
je mag ook wijzigen tot de deadline, en dan is er ook dikwijls sprake van dit probleem

bij mij speelt nu ook dit probleem

wilco kelderman

'@billi @Mendy98
Ik heb het weer goed gezet. Dit komt omdat je de inhoud van een vakje verplaatst. Om een of andere reden worden dan ook de beveiligde vakjes die naar de verplaatste tekst verwijzen anders.

Als je merkt dat er iets niet klopt. Zou iedereen dat dan net als billi en Mendy98 kunnen melden.

heuvelcolombia

Ja, ik moet nog één renner invullen, maar op die plaats in de tabel staat al dat het 20 punten kost en dit kan ik niet verwijderen.

Silent Hill

Bij Sepvanmarckefan kost Viviani zogezegd 0 ptn.

wilco kelderman

'@heuvelcolombia en @Silent Hill
Ik ga het morgen wijzigen.

Luuuuuuukk

Ik heb ruzie met de excel, de renners kloppen en vallen binnen budget, maar de verwerkingen van mijn budget snap ik niet/werken niet...

TiesW

Wat Luuk zegt, ik kom niet helemaal uit met budget en wat ik terugkrijg e.d.

billi

tellingen zelf doen, handmatig ....
zie notitie in sheet bij mij, en dan hier melden: "afwijkingen in waarden" dan wordt het wel opgelost

Laatste man

KITTEL Marcel 5
STUYVEN Jasper 5
CANCELLARA Fabian 50
GUARDINI Andrea 50
SANTAROMITA Ivan 0
KOLAR Michael 0

Budget over; 44

wilco kelderman

'@Tiesw en @luuuuuuukk

Het budget moet je handmatig bereken.

coolietje

Wissels staan in document, getallen bij de renners kloppen niet.

Budget wel ingevuld (92 voor wisselmoment + 20 terug (gerrans+meyer) -110 (kristoff,kittel,stuyven))
= 2

Laatst gewijzigd
wilco kelderman

Weet iemand een manier zodat de formules niet de hele tijd veranderen. Het is namelijk nogal vervelend om de hele tijd formules die om een of andere reden zijn veranderd te wijzigen.

Laatst gewijzigd
wilco kelderman

Het wisselmoment is afgelopen

wilco kelderman

'@BelgianGansta
Je hebt 59 budget te veel gebruikt. Als je niet voor morgen 9:00 een nieuw team neer zet dat wel binnen je budget zit, zal je het zonder Cavendish moeten doen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 5 ... 12 13

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.