'@Koekebakker: Gefeliciteerd met de winst, mooi gedaan!
Leuke koers weer om te kijken, Le Samyn. (Bijna elk jaar eigenlijk wel.)
Door enorme drukte op het werk en thuis nauwelijks tijd gehad om een team bij elkaar te klikken, en al helemaal niet om het te checken. Vond ik 5 minuten na de deadline uit dat ik Vanmarcke vergeten was :-O. Maakte het volgen (op de achtergrond terwijl ik hard aan het typen was) extra spannend... En het werd nog grappiger: ik wilde een Uno-X renner hebben, puur als 'juichcoureur'. Dacht ik Skarseth aangeklikt te hebben, maar door scheefkijken bleek dat Rasmus Tiller te zijn - wat een meevaller :-D.
Dank je. Le Samyn pakte gunstig uit voor me inderdaad. En mooi voor je dat Tiller het gemis van Vanmarcke toch nog compenseerde:)
Vandaag was ook een mooie wedstrijd voor poultjes. Nu mogen we voor Strade gaan gokken hoe de toppers uit alle verschillende koersen van afgelopen weken zich tot elkaar verhouden.
Ik heb nog een vraagje over het spel. In de ronde van Turkije heeft DQS slechts 12 punten en Alpecin-Fenix 20 punten bij "My team for day and general classifications".
Cavendish heeft al 3x gewonnen en toch maar 12 punten?
Kan iemand die puntentelling hiervan toelichten?
Verder sta ik nochtans mooi eerste in de wielerflits poule ;-)
'@SvenVDB: Volgens mij is dat het dagploegenklassement. Ze kijken naar de eerste 3 van een ploeg in de daguitslag. Op het tabje “Teams” in “results” kun je het zien. Grappig om te zien overigens: Cav was 1, de eerstvolgende QS kwam pas als 113e over de meet. Roept de vraag op hoe die lead out dan ging? (Ik heb het niet gezien, weet alleen dat er een valpartij was.)
Voor mij maakt het niet uit want ik heb beide renners niet in mijn Giro d'Italia team maar er is een fout gemaakt in de puntentelling bij etappe 16 gisteren. Daniel Felipe Martinez Poveda van Ineos Grenadiers passeerde de Passo Giau als 8ste en kreeg daar 2 punten voor maar die punten zijn aan Daniel Martin van Israel Start-Up nation gegeven.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.