wielerjaarspel (wijnreder)

1 2 ... 32 33 34 35
tvm

Misschien een idee dat de deelnemers van de wielerflits-poule op worldcyclingstats (voorheen wijnreder) hier hun nickname geven?

Tvm= Stoel

Wie volgt?

De Condor van Echt

Bedankt @fondista en @pirazzi voor het ww. Ik heb me net aangemeld.
Mijn nom-de-plume daar is Vooruitmetdeklimgeit.

pirazzi

Dat is een leuke nickname @Condor!
Er zijn nu 99 leden bij Wielerflits, waarvan de meeste de Nederlandse of Belgische nationaliteit hebben.
Ergens waar een ander vlaggetje bij staat is volgens mij voor de lol gedaan.

SvenVDB

Bij mij is het gewoon Sven VDB ;)

In La Drome Classic heb ik mijn beste score tot nu behaald, een mooie 8e plaats in het algemeen klassement.

Koekebakker

Ik heb mijn nick daar intussen aangepast zodat-ie lijkt op wat ik meestal gebruik. Nu dus niet meer Suicide Shifters, maar Koekebakker053.

De Condor van Echt

'@Koekebakker: Gefeliciteerd met de winst, mooi gedaan!

Leuke koers weer om te kijken, Le Samyn. (Bijna elk jaar eigenlijk wel.)

Door enorme drukte op het werk en thuis nauwelijks tijd gehad om een team bij elkaar te klikken, en al helemaal niet om het te checken. Vond ik 5 minuten na de deadline uit dat ik Vanmarcke vergeten was :-O. Maakte het volgen (op de achtergrond terwijl ik hard aan het typen was) extra spannend... En het werd nog grappiger: ik wilde een Uno-X renner hebben, puur als 'juichcoureur'. Dacht ik Skarseth aangeklikt te hebben, maar door scheefkijken bleek dat Rasmus Tiller te zijn - wat een meevaller :-D.

Koekebakker

Dank je. Le Samyn pakte gunstig uit voor me inderdaad. En mooi voor je dat Tiller het gemis van Vanmarcke toch nog compenseerde:)

Vandaag was ook een mooie wedstrijd voor poultjes. Nu mogen we voor Strade gaan gokken hoe de toppers uit alle verschillende koersen van afgelopen weken zich tot elkaar verhouden.

ruudenkit

'@stoel, als ik niet beter zou weten zou ik denken dat we altijd samen de lijstjes invullen.
😜

ruudenkit

Gefeliciteerd @stoel met je overwinning 👍

SvenVDB

Ik heb nog een vraagje over het spel. In de ronde van Turkije heeft DQS slechts 12 punten en Alpecin-Fenix 20 punten bij "My team for day and general classifications".

Cavendish heeft al 3x gewonnen en toch maar 12 punten?

Kan iemand die puntentelling hiervan toelichten?

Verder sta ik nochtans mooi eerste in de wielerflits poule ;-)

De Condor van Echt

'@SvenVDB: Volgens mij is dat het dagploegenklassement. Ze kijken naar de eerste 3 van een ploeg in de daguitslag. Op het tabje “Teams” in “results” kun je het zien. Grappig om te zien overigens: Cav was 1, de eerstvolgende QS kwam pas als 113e over de meet. Roept de vraag op hoe die lead out dan ging? (Ik heb het niet gezien, weet alleen dat er een valpartij was.)

Laatst gewijzigd
SvenVDB

Bedankt @De condor Van Echt

Het tabje results had ik nog niet bekeken op de site. Ik ging altijd naar PCS.

Handig!

pirazzi

Meestal bungel ik onderaan bij vrouwenwedstrijden behalve vandaag dan bij de Amstel Gold Race Ladies Edition!

De Condor van Echt

Ik zag het; proficiat! Ik was geloof ik op brons geëindigd.

pirazzi

Thnx, klopt bij Wielerflits staat Vooruitklimgeit derde.
Moest die naam wat korter omdat het eerst Vooruitmetdeklimgeit was?

pirazzi

Meedoen aan Luik - Bastenaken - Luik kan nog niet, dat zal met de onvolledige startlijst te maken hebben.

pirazzi

Voor mij maakt het niet uit want ik heb beide renners niet in mijn Giro d'Italia team maar er is een fout gemaakt in de puntentelling bij etappe 16 gisteren. Daniel Felipe Martinez Poveda van Ineos Grenadiers passeerde de Passo Giau als 8ste en kreeg daar 2 punten voor maar die punten zijn aan Daniel Martin van Israel Start-Up nation gegeven.

pirazzi

Met de Tour de Wallonie game rekening gehouden met het niet doorgaan van etappe 2, gaat 'ie toch door! :) (120 km)

jappe666

Nieuwe jaargang!
Nog een dikke 2u tot de start van de eerste koers GP La Marseillaise!

https://www.worldcyclingstats.com/nl/

ruudenkit

ik ben weer van de partij:
Op het laatste moment 3 DNS oa Theuns en Trentin, gelukkig nog kunnen aanpassen.

SvenVDB

Ik doe ook weer mee. Hier geen dns'en in mijn team.

Laatst gewijzigd
jappe666

Lap, hier wel prijs met Theuns en Trentin :(

ruudenkit

'@TVM/Stoel leuk, we staan weer op 1 en 2 en dat met de Oekraïense vlag als steunbetuiging...MOOI!!!

pirazzi

# 1! Volta a Catalunya game, Wielerflits.

tvm

'@ruudenkit, zeker mooi.
Jij bent Ruudvaningen neem ik aan? Is het trouwens van Ingen of Vaningen?

En wat is jouw doelstelling dit seizoen? Die van mij is top 10 halen in zowel seizoen als combined.

1 2 ... 32 33 34 35

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.