Echt lastig dit jaar. Vorige jaren kon je nog 'toppers' kiezen met 2 of 3 sterren, nu zijn ze bijna allemaal 4 of 5.
Ik had een aantal renners die ik absoluut wilde, maar als ik die allemaal pak ga ik het nooit redden. Dus ik moet toch maar lastige keuzes maken: wie wel/niet van Jumbo en Ineos en gaan de dure sprinters wel genoeg punten halen dit jaar?
Ik heb altijd een haat-liefde verhouding met de sprinters. ze zijn duur, nemen budget weg, en zijn alleen rendabel als ze uitrijden.
Daarnaast, idd, wat je zegt, enkel 4p en 5p te kiezen dit jaar, weinig goede prijs/kwaliteit renners van 2p en 3p.
Dus moét je de juiste 4p en 5p hebben...en daarbinnen dan ook nog kiezen tussen klimmers, sprinters rittenkapers (alaphilippe bijv)
hmm cyclingmaster dan maar eens bekijken ook, (voor de Giro ;) ), als er al 2 zijn die WCS geweldig vinden dit aanbevelen.
Scorito topic is idd mooi en soms hilarisch leesvoer, met een aantal vaste onderdelen, zoals Help Kevinraar aan een selectie, deze-of deze vragen, Nasibal-verhandelingen van minimaal 3000 woorden, etc etc
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.