wielerjaarspel (wijnreder)

1 2 ... 31 ... 34 35
Fondista

wat een anticlimax, de Tour de fuzhou

Gonzalez de Galdeano

Volgende week komt het Zweeler wielerjaarspel (budget) online. Deze week zijn we bezig met de ploegen en kalender ordenen, en vervolgens worden de waarden van de renners bepaald.

Fondista

Volgende week starten de 2019 games van worldcyclingstats.com weer.

Zelf ga ik ze in ieder geval echt niet meer allemaal spelen (tenzij ik de Tour Down Under zou winnen ;) )

ruudenkit

Ik ga ze wel allemaal spelen maar de vraag is alleen hoe serieus het dit jaar word ivm vakanties in andere tijdzones.
Ps ik zou het niet erg vinden als the redtower niet mee doet😉

Luke

Het lijkt me ook leuk om weer mee te doen, maar wat mij betreft gaan we niet stemmen om nog meer spellen in de competitie te krijgen. Na vorig jaar vind ik dat er al meer dan genoeg rondjes zijn.

Dus voor mij is het Season klassement leidend.

ruudenkit

Zolang er maar niet 2 games of meer starten op dezelfde dag vind ik t prima.
En nogmaals gezegd een deelnemerslijst die niet meer veranderd 12hr voor de start

Fondista

Zeg, waar is THEREDTOWER dit jaar eigenlijk?

ruudenkit

☝️👍👍👍😅
De 1e wedstrijd deed hij wel mee
Maar ik mis hem niet hoor 😉

Luke

Het is ook knap lastig om elk spel weer zo goed mogelijk in te vullen. Ik denk dat hij het beu geworden was...

Ik had er dit jaar ook bijna de brui aan gegeven bij de tour van Oman...

Luke

In het eerste serieuze WT rondje van het jaar zit THE RED TOWER er weer goed bij. Met Kwiat en Bernal in zijn ploeg!

Fondista

Kloterondje dit jaar: driekwart van de kanshebbers vooraf is uitgeschakeld door waaiers of valpartijen.

en idd Luke, strade bianche was voor mij het eerste spelletje waar ik fatsoenlijk scoorde. Gelukkig had ik mezelf vooraf al voorgenomen om niet alles meer te spelen, dat helpt me wel om het leuk te houden.

Laatst gewijzigd
Luke

Ik vind de spelletjes met veel toppers en je echt keuzes moet maken met je sterren veel leuker dan die kleine rondjes waarbij je echt geen idee hebt...

Fondista

Luke, mee eens.

Grofweg de WT-games en de eendagskoersen van naam zijn het leukst om te spelen.

pirazzi

Er wordt ook niet verwacht dat er aan alle spellen meegedaan wordt:

We host many games in a variety of categories. We do not expect you to participate in all games, thus please feel free to only join the games and/or rankings that suit you. However, for our die-hard players we have a Combined Ranking that combines the ranking of all games.

Het eerstvolgende spel is de Tour of Japan, dat sluit over ruim 21 uur.
In de Tour of California had ik een succesje, eerste in etappe 6. Of ik ooit eerder een etappe in een spel heb gewonnen kan ik me niet herinneren, volgens mij wordt dat ook niet bijgehouden, alleen de winst in het complete spel.

tvm

Ritwwinst wordt volgens mij niet bijgehouden nee. Vandaag dagwinst in Japan te pakken!

Luke

Ben benieuwd of er iemand de poule van de Baby Giro serieus in heeft kunnen vullen. Toen ik de lijst zag, ben ik afgehaakt...

ruudenkit

Ik heb getracht het serieus in te vullen, maar dat is aan de stand nog niet te merken.
Ik heb persoonijk geen probleem met de (voor mij) onbekende renners.
Waar ik wel een groot probleem mee heb is dat er pas ongeveer 6 uur voor de start een volledige startlijst kwam.
Ik had het geluk dat ik vrij was, maar als ik moest werken had ik mijn lijst moeten invullen op basis van een verre van complete startlijst, nu heb ik ivm tijdgebrek ongeveer 80 % van de lijst serieus bekeken. Waarschijnlijk hebben veel andere deelnemers er minder serieus naar kunnen kijken. Met een beetje pech zitten er bij de resterende 20% nog een aantal toppers.
Zoals ik al eerder zei, ik vind dat een avond vantevoren een deelnemers lijst online moet staan en daarna geen veranderingen meer aanbrengen.
Bij procyclingstats stond er ook geen startlijst, zelfs niet toen de proloog begon.
Wat mij betreft hadden ze dit spel gewoon moeten schrappen.

Glenn Desplentere

Hallo iedereen, mag ik ook meedoen aan dit spel?

Fondista

379WT1FH is het wachtwoord

Glenn Desplentere

thanks!

Kraaijvanger

T

Laatst gewijzigd
SlamSam111

Tourtips?

pirazzi

https://www.worldcyclingstats.com/nl/koers/tour-de-france/2019/etappe-13
Daar staat een bonus van 10 seconden voor Alaphilippe, 6 seconden voor Thomas en 4 seconden voor de Gendt.
Maar bij een individuele tijdrit worden toch geen bounussen uitgedeeld?

Luke

Idd, vreemd dat dat er zo bij staat.

pirazzi

De inkorting van etappe 19 en 20 helpt niet mee om punten te halen bij de extra vragen en dan met name de laatste vraag: Final time of the winner. Daar zijn 50 punten mee te behalen maar voor elke 10 minuten dat je daar naast zit gaat er 1 punt af. Op dit moment heeft Egan Bernal een tijd staan van 79:52:52 uur, daar komt nog ongeveer 3 uur tot 3,5 uur bij voor de laatste etappe (128 km) dus zijn totaal zal iets meer dan 83 uur zijn.
Uiteindelijk 82h 57' 00'', iets minder dan 83 uur dus.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 31 ... 34 35

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.