Beetje laat maar toch ff reactie van mij op vorige berichten.
Geen zin meer in kleinere rondes , hell no Guanxi en ik kijk al uit naar de Japan cup.
Zolang het niet 2 of meer wedstrijden zijn die op 1 dag starten vind ik t prima.
Wedstrijden overslaan hell no, ik wel graag eindigen waar ik nu sta, ik ben van nature erg fanatiek de stand maakt me nog fanatieker ( is mijn vrouw niet heel blij mee )
Voor mij is t onduidelijk om hoeveel renners t gaat bij het ploegen (dag)klassement. Als iemand dit wel weet hoor ik het graag .
Red Tower, zucht bizar Hoe die heeft gescoord vanaf de zomer.
Er staat inderdaad geen maat op The Red Tower, ongehoord wat hij laat zien. Ook nu in de Hainan Tour. Hij is altijd de eerste met wie ik mijn team vergelijk zodra een koers begonnen is, hoe minder verschil tussen de teams, hoe tevredener ik ben.
Overigens vraag ik me af wat er met ruvu is gebeurd.. Vorig seizoen werd ie al geklopt en na een (voor zijn doen) matige start dit seizoen is hij gestopt.
Zelf weet ik niet goed welke competitie ik zwaarder moet laten wegen, het seizoensklassement of het combinatieklassement. Wat mij betreft mag het gewoon één eindklassement worden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.