wielerjaarspel (wijnreder)

1 2 ... 29 ... 34 35
ruudenkit

Ik heb zojuist mail contact gehad met worldcyclingstats, de puntenwisselingen tussen majka en benedetti worden teruggedraaid.

Arry1337

Ik ben toch wel benieuwd wie jullie bedoelen. Ik speel zelf actief op het account dat op mijn naam staat, soms doet mijn broertje ook wat mee in de onderste regionen en heel zeldzaam speelt mijn pa op een account van me waar ik het wachtwoord een tijdje van kwijt was.
Maar volgens mij gaat het niet over mij, aangezien ik eigenlijk altijd wel boven m'n pa en broertje eindig..

Fondista

Jorrit Meeuwe speelde bij mijn weten na enige tijd, ik geloof niet van het begin af aan, ook mee met een account DrGonzo.

Die laatste heb ik uit de subleague verwijderd. Zodoende speelt hij met zijn oorspronkelijke account wel nog mee, 'netjes' met 1 account, net zoals de rest ook.

Zoals gezegd is het niet te voorkomen dat men met meerdere accounts speelt, maar het is denk ik wel gebleken dat men in de subleague dit 'not done' vindt.

ruudenkit

Prima afgehandeld lijkt me

billykiemeney

Ik ben erbij!

Laatst gewijzigd
billykiemeney

Voor al onze Tilburgse vrienden:

https://www.worldcyclingstats.com/nl/spel/tour-de-france/2018/competitie/tilburg
LANVR5GC

pirazzi

Heeft iemand enig idee waarom je niet meer het optimale team kunt zien?
Bij team zou Quick - Step op dit moment optimaal zijn met 53 punten. Bij Wielerflits in de Tour heeft niemand BMC gekozen zo te zien, wel veel met Quick - Step, Sky, Movistar en 1 met Lotto NL-Jumbo.

Fondista

Zoals ik het lees, Pirazzi, heb je het qua ploegen over wie er qua dagploeg de meeste punten haalt.

Maar "optimale team" interpreteer ik als "ideale team", waarbij worldcyclingstats voorheen tijdens of zeker aan het einde van een ronde liet zien wat de ideale teamsamenstelling zou zijn geweest binnen het gestelde budget van 50 sterren. Deze functionaliteit is al zeker sinds dit jaar en mogelijk ook al sinds vorig jaar weer verdwenen helaas.

Wat bedoel jij nu eigenlijk te zeggen, dat er binnen de link "Most points" geen info is te vinden op ploegniveau, maar enkel op renner niveau?

pirazzi

Ja klopt, het ideale team kon je voorheen meen ik per etappe bekijken, ook het percentage verschil met de deelnemer bovenin de stand.
Most points kun je ook bekijken idd maar dan moet je zelf berekenen of je niet boven de 50 sterren komt met 15 renners. De lijst met scorende ploegen per dag heb ik al gevonden.

pirazzi

Nog geen punten voor het bergklassement maar dat gaat vandaag veranderen met Alaphilippe!

Fondista

is het herkenbaar, dat je wel een beetje klaar bent met die flutrondjes zoals London, maar omdat je al 80 games hebt gespeeld en je autistische trekjes anders kortsluiting dreigen te veroorzaken (ocd) blijf je ook deze games toch maar invullen en meespelen?? :)

Of heb ik dat alleen? :) :)

pirazzi

Bron: Wkipedia


De meeste OCS-patiënten zijn zich er terdege van bewust dat hun gedrag niet rationeel is, maar toch blijven ze hun dwangmatige handelingen uitvoeren om te voorkomen dat ze angstig of gespannen worden. Andere patiënten zien hun gedrag niet als uitzonderlijk en zijn daarvan ook niet te overtuigen. In dat geval is hun OCS verwant aan een persoonlijkheidsstoornis en heeft het een andere naam, namelijk dwangmatige- of obsessieve-compulsieve persoonlijkheidsstoornis (OCPS) en moet niet verward worden met OCS. Er is nog een derde groep die geen dwangmatige handelingen verricht. In hun geval blijft het ziektebeeld beperkt tot dwanggedachten. Bij deze laatste groep komt het voor dat zich uiteindelijk toch rituelen (dwanghandelingen) ontwikkelen om de dwanggedachten te neutraliseren.
De term obsessief wordt ook in andere contexten gebruikt, vaak om aan te geven dat iemand zeer geconcentreerd of perfectionistisch met zijn taken bezig is. In dit geval is er natuurlijk lang niet altijd sprake van een stoornis. Dit is pas het geval als het obsessieve of compulsieve gedrag normaal functioneren in de weg staat. Het is ook van belang om OCS en andere typen van angst of spanning te onderscheiden, waaronder de spanningen en stress die in het dagelijks leven kunnen voorkomen.

Dus volgens mij is het geen stoornis omdat het normaal functioneren niet in de weg staat.

Fondista

ok.........maar jou is de zin dus nog niet over gegaan bij rondjes zoals wallonië of London?

pirazzi

Aan die rondjes doe ik wel mee maar ook niet aan alles, dit seizoen maar 36 wedstrijden. Combined 43.

Laatst gewijzigd
Luke

Het was de laatste week wel even doorwerken met al die kleine rondjes. Volgens mij is het niet eerder voorgekomen dat er tegelijkertijd 6 spellen open stonden.

Het valt me op dat iedereen nu zo rond dezelfde plaats blijft hangen. Alleen is ruud nu stevig ingehaald door the red tower. Ik weet niet waar hij het vandaan haalt...

Fondista

ja idd er zit geen schot meer in de zaak...

Vuelta is de enige echte mooie puzzel nog, rest voor mij verplichte nummertjes om toch de positie maar vast te houden die ik na 80 spellen heb verkregen....

Reyn

Niet altijd evenveel zin en tijd om al die kleine rondjes in te vullen. Een of andere mysterieuze kracht die me er dan toe aanzet om dit toch telkens weer wel te doen. Vreemd.......

Luke

Ook mooi te zien dat niemand meer nieuwe spelletjes wil unlocken, terwijl ah begin vh seizoen het ene extra spelletje na de andere werd aangegrepen. De winterstop is echt nodig om af te kicken.

pirazzi

Die grote rondes zijn ook leuker om aan mee te doen omdat de etappes redelijk snel verwerkt worden, bij die kleine rondjes kun je uren w88.

Totti1908

Iemand nog dark horses voor de Vuelta? Wil nou wel eens een keer winnen!

Fondista

de 3punters ballenbak! graaien maar!

Luke

Het blijft een uitdaging om een vrouwenploeg op te stellen. Nu ook, slechts 35 punten te verdelen over zo'n grote groep die allemaal kunnen winnen...

Fondista

Ogen dicht... ;)

Luke

Hey Fondista, vergeten of dacht je laat maar?

Fondista

nee man, shit, ik dacht dat het zaterdag en zondag was ...

1 2 ... 29 ... 34 35

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.