Ik ben toch wel benieuwd wie jullie bedoelen. Ik speel zelf actief op het account dat op mijn naam staat, soms doet mijn broertje ook wat mee in de onderste regionen en heel zeldzaam speelt mijn pa op een account van me waar ik het wachtwoord een tijdje van kwijt was.
Maar volgens mij gaat het niet over mij, aangezien ik eigenlijk altijd wel boven m'n pa en broertje eindig..
Jorrit Meeuwe speelde bij mijn weten na enige tijd, ik geloof niet van het begin af aan, ook mee met een account DrGonzo.
Die laatste heb ik uit de subleague verwijderd. Zodoende speelt hij met zijn oorspronkelijke account wel nog mee, 'netjes' met 1 account, net zoals de rest ook.
Zoals gezegd is het niet te voorkomen dat men met meerdere accounts speelt, maar het is denk ik wel gebleken dat men in de subleague dit 'not done' vindt.
Zoals ik het lees, Pirazzi, heb je het qua ploegen over wie er qua dagploeg de meeste punten haalt.
Maar "optimale team" interpreteer ik als "ideale team", waarbij worldcyclingstats voorheen tijdens of zeker aan het einde van een ronde liet zien wat de ideale teamsamenstelling zou zijn geweest binnen het gestelde budget van 50 sterren. Deze functionaliteit is al zeker sinds dit jaar en mogelijk ook al sinds vorig jaar weer verdwenen helaas.
Wat bedoel jij nu eigenlijk te zeggen, dat er binnen de link "Most points" geen info is te vinden op ploegniveau, maar enkel op renner niveau?
Ja klopt, het ideale team kon je voorheen meen ik per etappe bekijken, ook het percentage verschil met de deelnemer bovenin de stand.
Most points kun je ook bekijken idd maar dan moet je zelf berekenen of je niet boven de 50 sterren komt met 15 renners. De lijst met scorende ploegen per dag heb ik al gevonden.
Bron: Wkipedia
De meeste OCS-patiënten zijn zich er terdege van bewust dat hun gedrag niet rationeel is, maar toch blijven ze hun dwangmatige handelingen uitvoeren om te voorkomen dat ze angstig of gespannen worden. Andere patiënten zien hun gedrag niet als uitzonderlijk en zijn daarvan ook niet te overtuigen. In dat geval is hun OCS verwant aan een persoonlijkheidsstoornis en heeft het een andere naam, namelijk dwangmatige- of obsessieve-compulsieve persoonlijkheidsstoornis (OCPS) en moet niet verward worden met OCS. Er is nog een derde groep die geen dwangmatige handelingen verricht. In hun geval blijft het ziektebeeld beperkt tot dwanggedachten. Bij deze laatste groep komt het voor dat zich uiteindelijk toch rituelen (dwanghandelingen) ontwikkelen om de dwanggedachten te neutraliseren.
De term obsessief wordt ook in andere contexten gebruikt, vaak om aan te geven dat iemand zeer geconcentreerd of perfectionistisch met zijn taken bezig is. In dit geval is er natuurlijk lang niet altijd sprake van een stoornis. Dit is pas het geval als het obsessieve of compulsieve gedrag normaal functioneren in de weg staat. Het is ook van belang om OCS en andere typen van angst of spanning te onderscheiden, waaronder de spanningen en stress die in het dagelijks leven kunnen voorkomen.
Dus volgens mij is het geen stoornis omdat het normaal functioneren niet in de weg staat.
Het was de laatste week wel even doorwerken met al die kleine rondjes. Volgens mij is het niet eerder voorgekomen dat er tegelijkertijd 6 spellen open stonden.
Het valt me op dat iedereen nu zo rond dezelfde plaats blijft hangen. Alleen is ruud nu stevig ingehaald door the red tower. Ik weet niet waar hij het vandaan haalt...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.