wielerjaarspel (wijnreder)

1 2 ... 28 ... 34 35
pirazzi

Nog 2 stemmen nodig voor Slovenië.
Zou de puntentelling bij ploegentijdritten niet aangepast moeten worden nu er maar 4 renners aan de finish hoeven te komen om de tijd te laten tellen? 4 renners van BMC kregen punten, voorheen was dat 5. "In case of a team time trial there is an exception. With this stage type the riders cannot score any individual points via the stage result, but only with the provisional classifications. "
Het klopt wel dan want in het AK staat Gerrans op plaats 9, Mas krijgt een punt vanwege het jongerenklassement ook al staat hij 13de in AK.

1 Küng Stefan BMC Racing Team 20:18
2 Porte Richie BMC Racing Team ,,
3 Van Avermaet Greg BMC Racing Team ,,
4 van Garderen Tejay BMC Racing Team ,,
5 Kelderman Wilco Team Sunweb 0:20
6 Oomen Sam Team Sunweb ,,
7 Andersen Søren Kragh Team Sunweb ,,
13 Mas Enric Quick-Step Floors 0:27

Laatst gewijzigd
tvm

Kung eerste in het jongerenklassement maar nochtans krijgt hij daar geen punten voor. Bijzondere puntentelling.

Fondista

Ach, als het op de TTT aankomt voor je eindscore....

pirazzi

De renners geboren op of na 1 januari 1994 tellen mee voor het jongerenklassement bij World Cycling stats. Misschien hebben ze dat gedaan om de keuze wat te beperken; nu tellen 22 renners mee voor het JK en anders waren dat er 31 geweest. (bij 1-1-1993)
Opgelost

Laatst gewijzigd
tvm

De redactie leest dit topic wellicht ook en neemt de moeite mijn vraag te beantwoorden:
http://www.wielerflits.nl/nieuws/364676/oomen-toch-beste-jongere-in-zwitserland-na-ploegentijdrit.html

Laatst gewijzigd
pirazzi

Diego Rosa lijkt toch niet de kopman bij Sky voor het algemeen klassement.

Luke

Er komen 20/21 juni nog twee rondjes waarop gestemd kan worden. Aangezien er een groot "gat" zit tussen het TdS en TdF spel, vraag ik een ieder om de te stemmen op deze rondjes als je er zin in hebt!

Ik merk dat er enige animo nodig is om een spelletje vrij te krijgen ;-) Bij het Slovenië spel is het gelukt.

Fondista

ik heb het juist liever wat rustiger in aanloop naar de tdf. kan ik meer tijd steken in dat voorwerk :)

pirazzi

Bij de Giro Ciclistico d'Italia game kun je al wel de points per stage zien van etappe 5 maar dat is nog niet compleet volgens mij want bij de points per rider is het opgeteld t/m etappe 4.
Edit: Of het is de proloog +4 etappes.

Laatst gewijzigd
ruudenkit

Extra race vind ik altijd wel leuk zolang t maar niet 2 races tegelijk zijn zoals nu womens tour en Slovenië.
Dat vind ik eigenlijk best wel crap

Fondista

inderdaad...tegelijk met de tourstart moet je ook nog terloops een paar Oostenrijkse berggeitjes volgen en voorspellen :)

Fondista

'@Ruudenkit: verschil tussen jou, de nr. 1 (combined ranking) en mij, de nr. 18 is zo'n 3000p.

Op 63 gespeelde games is dat ongeveer 48 puntjes per game, oftewel 1 scorende 1punter. :)

Het zijn de kleine dingen die het hem doen...

"relativeren kun je leren" :)

ruudenkit

Na de tdf kan t weer helemaal anders uitzien.
Wie t kleine niet eert...

Fondista

Wat vinden jullie eigenlijk van het spelen met meerdere account binnen de subleague?

Zoals vorig jaar bijvoorbeeld met Oilsmoke/John Beton (al was dat niet binnen onze subleague)

ruudenkit

Dat zie ik als koersvervalsing!
Geld zowel voor de subpoule als overall.

Luke

Gewoon heel flauw, ik zou het voor mezelf ook niet leuk vinden (2 keer hetzelfde spel invullen, pfff). Je doet er niets tegen..

Fondista

Als admin van de subleague kan ik er binnen onze subleague wél iets aan doen: 1 van de 2 accounts eruit knikkeren.

Maar dat wil ik wel eerst benoemd en besproken hebben in dit topic :)

Het was mij al eerder opgevallen, maar het was toen nog weinig relevant.

Nu echter gaat 1 vd 2 accounts waar het om gaat aan de leiding in een van de lopende games...ik gok dat dit "het experimentele B-team" is van die speler en dat zijn "serieuze A-team" bedoeld is om ook een seizoensklassering mee te behalen...

Misschien dat ie het zelf eerst wil toelichten??

Reyn

Met meerdere accounts meedoen vind ik echt niet kunnen.
Beetje jammer dat niet iedereen dit snapt. Hopelijk nu wel voor iedereen duidelijk.

pirazzi

Een van de lopende games, dat zal de ronde van Slovenië zijn.

Fondista

Al is natuurlijk nooit te voorkomen dat dit vaker voorkomt en daarbij onopgemerkt blijft.

ruudenkit

De puntentelling bij Slovenië klopt niet, benbedetti staat als 4e maar dat was majka.
Ik neem aan dat dit vanzelf herstel word?
Of moet dit ergens worden aangegeven?
Zijn welkome punten voor mij 😉

ruudenkit

Laat die persoon eerst ff via om reageren, en als er geen reactie komt of zonder geldige verklaring sowieso 1 account verwijderen.
Ik neem aan dat hier nog geen afspraak over was, maar meer op basis van goed fatsoen.
Een evt volgende x mogen voor mij beide account verwijderd worden.

Het lijkt me alleen moeilijk aantoonbaar.
Ik heb bv maar 1 account maar zit met mijn vader in een andere subpool wanneer hij geen tijd ervoor heeft vul ik deze voor hem in maar dat is niet in eigen belang.
Maarja als je bij de laatste inschrijving 2x dezelfde achternaam ziet en als dit vaker voorkomt kan dit ook een bepaalde indruk wekken terwijl dit niet zo bedoeld is.

Luke

Even een ander onderwerp: welke ranking vinden jullie belangrijker? De season of de combined?

Voor allebei is wel wat te zeggen. Het spel zegt dat de season belangrijker is, maar het is ook leuk als alles meetelt..

Fondista

combined. alles telt :)

ruudenkit

ja natuurlijk combined, anders zou ik er niet zoveel energie in steken.
Ik snap eigenlijk niet waarom season of combined gesplitst is?

1 2 ... 28 ... 34 35

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.