Niet meer nodig die trivialiteiten, omdat de site zich steeds beter heeft ontwikkeld. Eigenlijk zijn al die stats die ik verzamelde al geïntegreerd in de site. Zodra je de subleague bekijkt, heb je aan de rechterkant een menu. "Seizoen - Spellen". In die weergave zie je wie binnen de subleague de game won en wat zijn positie in AK was. Let op: je kijkt dan naar de weergave "Winners". Er is ook nog "Podiums" (1, 2, 3 en behaalde punten) en "Classifications" (winnaar per klassement: AK, PK, BK, JK)
En in het bovenste deel van het rechterkant-menu zie je bij "Wedstrijden - Historie" de...juist, historie ;)
Doe ff copy paste van het "combined - winners" overzicht naar "Klembord/kladblok" en vervolgens naar Excel. Maak op het 2e werkblad een draaitabel van de data in 1e werkblad, "Winner" in de rij, "Category" in de kolom en "game" bij de Waarden, Hoog-laag sorteren op Eindtotaal et voila, je ziet wie er het meeste wint en in welke categorie(ën)
Mooie ontwikkeling inderdaad dat je de resultaten van 2017 en 2018 in de subleague kunt terugkijken maar bij 2016 staat No games are avaiable in the category. Toen bestond wijnreder al dus daarom zal dat jaartal erbij staan maar eigenlijk is het een lege dop. Bij historie en all time staan er wel statistieken van 2016.
pirazzi: alle games waarbij ook een subleague aanwezig was voor 2017 moest ik handmatig koppelen. Alle games zijn nu voorzien van de juiste historie. in de Giro gaat die terug tot 2013 geloof ik. Enige misser is langkawi 2016, toen was de subleague niet tijdig aangemaakt en dus was de game er wel maar de subleague niet.
Ik telde Moschetti en Philipsen als toppers. Beiden veel te duur in verhouding tot de 2 a 3 sprints en proloog.
Daarna obv hun stats dit jaar in mijn ogen gelijkwaardig en dus een gok want ik ruim niet al te veel plekken in voor sprinters:
lonardi dainese marchetti di felice en die Marokkaan en nog een aantal, maar deze woog ik zelf af. Sommigen ook nog eens uit hetzelfde team dus zeg dan ook nog maar es wie hun 1e en 2e sprinter is en of die 2e dan ook aan sprinten toe komt.
Zwitserland was een zeer lastige invuloefening met veel goede renners in de categorie 3 en 4 sterren. Veel zal afhangen van het verloop...
@Fondista, ik herken je frustratie. Ik lijk er dit jaar ook telkens naast te zitten...
Het lijkt me ook leuk om de ronde van Slovenië te spelen. Hebben jullie al gestemd? Nog 10 stemmen!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.