wielerjaarspel (wijnreder)

1 2 ... 27 ... 34 35
ruudenkit

Thnx voor de reminder fondista, leuk om die trivialiteiten weer eens te zien, hint hint ๐Ÿ˜‰

Laatst gewijzigd
Fondista

Niet meer nodig die trivialiteiten, omdat de site zich steeds beter heeft ontwikkeld. Eigenlijk zijn al die stats die ik verzamelde al geรฏntegreerd in de site. Zodra je de subleague bekijkt, heb je aan de rechterkant een menu. "Seizoen - Spellen". In die weergave zie je wie binnen de subleague de game won en wat zijn positie in AK was. Let op: je kijkt dan naar de weergave "Winners". Er is ook nog "Podiums" (1, 2, 3 en behaalde punten) en "Classifications" (winnaar per klassement: AK, PK, BK, JK)

En in het bovenste deel van het rechterkant-menu zie je bij "Wedstrijden - Historie" de...juist, historie ;)

Laatst gewijzigd
ruudenkit

Ach ja natuurlijk, ik heb er vanmorgen nog naar gekeken tijdens de "discussie " ๐Ÿ˜…

Fondista

Doe ff copy paste van het "combined - winners" overzicht naar "Klembord/kladblok" en vervolgens naar Excel. Maak op het 2e werkblad een draaitabel van de data in 1e werkblad, "Winner" in de rij, "Category" in de kolom en "game" bij de Waarden, Hoog-laag sorteren op Eindtotaal et voila, je ziet wie er het meeste wint en in welke categorie(รซn)

ruudenkit

Lol...Ik heb ff pauze mbt het wielerspel.
Ik vind het klassement in wss duidelijk genoeg.

ruudenkit

Nog mensen die hammer Limburg gaan kijken zondag?

pirazzi

Mooie ontwikkeling inderdaad dat je de resultaten van 2017 en 2018 in de subleague kunt terugkijken maar bij 2016 staat No games are avaiable in the category. Toen bestond wijnreder al dus daarom zal dat jaartal erbij staan maar eigenlijk is het een lege dop. Bij historie en all time staan er wel statistieken van 2016.

Laatst gewijzigd
Fondista

Dat verschilt per game pirazzi. Sommige games bestaan pas vanaf 2017 ofzo. En voor 2017 werd het georganiseerd door Ptinus onder de naam Wielercup 2016. ik zal es kijken of die gekoppeld kan worden.

@Ruud: Je bedoelt dat je weinig overwinningen behaalt, maar wel op overall basis 1e staat?

ruudenkit

'@fondista 1 overwinning behaald overall sta ik idd 1e.

Fondista

Binnen de subleague toch 4 stuks zeges hoor

ruudenkit

Ohhh nee maar ik bedoel overall overwinningen. Dus niet alleen de subool.
Ik kreeg al commentaar van collegas van mn vader dat ik hun ook eens moest laten winnen en wat t geheim was, sorry ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Fondista

pirazzi: alle games waarbij ook een subleague aanwezig was voor 2017 moest ik handmatig koppelen. Alle games zijn nu voorzien van de juiste historie. in de Giro gaat die terug tot 2013 geloof ik. Enige misser is langkawi 2016, toen was de subleague niet tijdig aangemaakt en dus was de game er wel maar de subleague niet.

pirazzi

Een hele verbetering. :)

ruudenkit

Niemand van hier die de hamer chace gaat kijken?
Ik stap zo op de fiets ( 5 min) bij mn huis vandaan ๐Ÿ˜ƒ

Fondista

nee zit nog te balen van m'n "maakt niet veel verschil "-wissel ;) pasqualon-laporte waarbij ik pasqualon AK en PK liet winnen :)

ruudenkit

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ fondista

ruudenkit

Was toch weer mooi om mee te maken en nog een paar leuke foto's kunnen maken.

ruudenkit

Giro onder 23, veel punten te winnen/verliezen.
Shit op papier srond bij mij als 1 van de eersten Marcheren. ..alleen erover heen gelezen en hem vergeten aan te klikken. Ben bang dat me dat veel punten gaat kosten...fingers crossed ๐Ÿ™

Fondista

ben inderdaad benieuwd wie de juiste keuzes maakte

btw, je hebt een PB

Edit: is Marchetti zo bekend/bijzonder/puntengarantie? Er zijn er zo een stuk of 20 te noemen die regelmatig in de punten reden maar ook mindere momenten kenden...

Laatst gewijzigd
ruudenkit

Marchetti schat ik als 3e snelste van de aanwezige sprinters, bovendien maar 1 ster, gaat je geen windeieren leggen verwacht ik.

Fondista

Ik telde Moschetti en Philipsen als toppers. Beiden veel te duur in verhouding tot de 2 a 3 sprints en proloog.

Daarna obv hun stats dit jaar in mijn ogen gelijkwaardig en dus een gok want ik ruim niet al te veel plekken in voor sprinters:
lonardi dainese marchetti di felice en die Marokkaan en nog een aantal, maar deze woog ik zelf af. Sommigen ook nog eens uit hetzelfde team dus zeg dan ook nog maar es wie hun 1e en 2e sprinter is en of die 2e dan ook aan sprinten toe komt.

ruudenkit

Zo te zien mogen lonardi en dainese beide voor hun eigen kans gaan.
Dacht ik zwitserland ff snel te kunnen invullen, veel (moeilijke) keuzes te maken.
Helaas Kelderman 5 sterren, had hem er graag bijgehad.

Luke

Zwitserland was een zeer lastige invuloefening met veel goede renners in de categorie 3 en 4 sterren. Veel zal afhangen van het verloop...

@Fondista, ik herken je frustratie. Ik lijk er dit jaar ook telkens naast te zitten...

Het lijkt me ook leuk om de ronde van Sloveniรซ te spelen. Hebben jullie al gestemd? Nog 10 stemmen!

Fondista

Het was me idd opgevallen dat het jou dit jaar niet mee zit al had je erg snel een overall zege in the pocket.

Luke

Die zege in de TdU was lekker en ik hoopte dit jaar ook weer lekker in de top 10 mee te doen. Daarna kwam de vrije val, vaak door net die ene niet gekozen te hebben...
Nu liggen wij wel mooi een aantal weken nek aan nek!

Btw nog 4 stemmen voor Sloveniรซ.

1 2 ... 27 ... 34 35

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.