wielerjaarspel (wijnreder)

1 2 ... 26 ... 34 35
ruudenkit

Ik heb net ff je lijstje bekeken, lijkt verdomd veel op de mijne incl Nakajima
Maar je mist Bole.....aii die doet pijn, die had ik als 1 van de 1e opgeschreven gezien zijn recente vorm.
Belangrijkste blijft ook om niets te missen.
Wat ik wel zwaar iritant vind is laatst met tour of California, word het spel sochtend geactiveerd en savonds starten ze al.
Dat was voor mij eigenlijk te kort dag.
De kleinere rondes blijf ik nog het leukste vinden.
Voorgaande jaren was ik altijd heel zwak in de grote rondes, dit jaar gaat de giro best redelijk en dat zonder Yates.
Heb je nog andere games in de aanbieding voor me?
Ik vind het allemaal wel leuk, zo lang ik niet elke dag iets moet invullen, daar heb/neem ik de tijd niet voor zoals bij socorito

Fondista

Idd Bole bijvoorbeeld en in België lastminute de 3punters eruit tbv Greipel. ik heb sowieso een neusje voor dodelijke lastminute wissels ;)

In de Giro: ciccone eruit tbv Haig :(

En überhaupt daar het idee dat ik meende te moeten kiezen tussen dumoulin en Froome...

Ik speel alleen gratis games, enkel wcstats.com en hier op het forum een paar games: megaflits, grandtour én de afvalkoers. Die laatste is écht sjiek.

En ja, jij bent voor mij, samen met Tvm/Stoel en Reyn, het stelletje kenners waar ik (zeker op seizoensbasis) niet aan kan tippen :)

Edit: en zo'n nakajima is dan achteraf ook een flatser terwijl ie goede stats had en elke andere 5e Japanner haalde meer punten ;)

Laatst gewijzigd
ruudenkit

Zal ik dan maar als complement opvatten 😅

ruudenkit

Nakajima had echt mooie uitslagen gereden, dacht daar goed mee te scoren omdat veel mensen hem niet hadden.

pirazzi

Times neutralised after three laps in de Giro.
Dus qua tijdmeting is de laatste etappe nu al afgelopen. Daar kun je moeilijk de eindtijd van de winnaar over berekenen van tevoren. Ik had 88 uur en 40 minuten maar het zal dan 87 uur en 28 minuten worden ongeveer.
Het is 89 uur en 2 minuten geworden dus blijkbaar kreeg iedereen de tijd van Sam Bennett aan de finish, beter.

Laatst gewijzigd
Fondista

'@pirazzi: ja echt vervelend he? Ik vind dat ze wel wat meer rekening mogen houden met onze poultjes!

Net als van die renners die er ineens doorheen zakken of vallen of afstappen of gewoon de hooggespannen verwachtingen niet waarmaken.

Ik stuur ook altijd m'n poultjes op naar alle teams, zodat ze ongeveer weten wat ik van hen verwacht...over het algemeen, op seizoensbasis, werkt dat best aardig.

pirazzi

Grapje zeker Fondista?
Toeval of niet, mijn team in de Wielerflits subleague van de Giro (45 deelnemers) is het enige zonder uitvallers!

Fondista

'@ruudenkit:

Luxemburg, ook weer zoiets...
Wie te nemen van de 3punters? 75% neemt Laporte want ook goed in TT...en daar ligt ie.
Dus degenen met Pasqualon zijn "bacon buyer". ;)

tvm

'@ Fondista,
Zoals Ruud al terecht opmerkte: je moet vooral voorkomen dat je de echte puntenpakkers niet mee hebt (dus zorgen dat je ze wel hebt!) . Het verschil tussen Laporte en Pasqualon zal niet dermate grote gevolgen hebben voor het te behalen punten. Nee, renners als Krieger, Pardini etc. kunnen het verschil voor je maken.

tvm

'@ Ruud,

Je zei: "Spannende competitie dit, alleen het forum is op sterven na dood, even kijken of ik het nieuw leven kan inblazen.
Persoonlijk doel was top 10 dit seizoen overall, nr 1 subpool en 1 overwinning, elk jaar een beetje progressie maken.
De overwinning is me al gelukt (Romandie) , voor de top 10 lig ik ook op schema, nr 1 subpool is erg spannend.
Dit jaar geen prijs?"

Jouw doel is top 10 seizoen overall. Doel je dan op enkel op het seizoen of op het combinatieklassement? En hoe weet je eigenlijk of je nummer 1 van de subpool bent?

Overigens, als je topt 10 eindigt in het seizoensklassement pak je bijna automatisch wel een overwinning in een seizoen. Ik heb er nu ook al 2 te pakken.

Fondista

Je weet toch wie er in de subleague zitten? kwestie van de top 10 combinatie/seizoen afspeuren of en wie er nog boven je staan ;)

Edit: klopt van die zekere puntenpakkers...maar top 10 overall halen is me niet zóveel waard dat ik er elk rondje evenveel tijd aan ga spenderen om uit te vogelen wie dat allemaal zijn om dan zo'n Krieger op te duikelen...dan maar 18e ;)

Laatst gewijzigd
ruudenkit

'@ tvm en fondista, op dit moment is er geen spreurwerk nodig, omdat ik momenteel nr 1 sta overall🤗.
Maar dit kan snel veranderen.
Als je op klassementen klikt heb je in 1 oogopslag de tussenstand van de subool.
@Tvm ik ga voor combinatieklassement.
Ik ben het niet eens wat je zegt over als je in top 10 overall eindigt je bijna altijd ook een wedstrijd wint.
Het gaat vind ik vooral om regelmatig presteren. Im 1 wedstrijd heb je maken met hoge geluksfactor, alles moet meezitten. En bovendien moet je net de goede combinatie hebben
Ik denk dat wanneer je elke wedstrijd 10e word je dus geen wedstrijd hebt gewonnen maar door
De regelmaat wel een grote kans hebt op plaats 1 overall.

ruudenkit

'@ fondista, mij lukt het niet om minder tijd te stoppen in kleinere wedstrijden. Ik wil altijd het maximale halen in spelletjes/wedstrijden. En wil niet acteren denken had ik maar... Als ik er meer tijd in had gestoken.
Krieger was voor mij een zekerheid, Stond al in de voorbereiding genoemd en heeft goede resultaten gehaald in vergelijkbare parcoursen

Ng

ruudenkit

Ik twijfelde wel tussen allegaert, weening, petit

pirazzi

Als je op klassementen klikt heb je in 1 oogopslag de tussenstand van de subpool.

Bij de game die nu bezig is (Luxemburg) kan ik dat wel vinden maar bij de combined ranking kun je niet zien bij welke subleague iemand aangesloten is toch?

Combined ranking
General (-)Points (-)Mountain (-)Youth (-)
# Participant # PC MC GC T PP EQ Pts
1 Ruudvaningen 57 19154 2018 17948 1914 -224 1207 42017
2 Swieber 57 18681 2069 18149 1843 -227 1340 41855
3 Eek 57 18654 2060 18188 1828 -225 1343 41848

tvm

'@ fondista, inderdaad dom van me zo kun je dat eenvoudig zien inderdaad.
@ ruud. Eerder voerde ik deze discussie ook al met iemand. Maar op al die tientallen wedstrijden is de kans behoorlijk groot dat ja als top 10 van het overall klassement een of meerdere races pakt. Ik zou zeggen bekijk de uitslagen van vorig jaar en dit jaar maar na.
Dit is overigens gewoon statistiek: hoe meer punten je scoort dan gemiddeld, hoe hoger de kans dat je een overwinning pakt.

pirazzi

Gevonden:

Wielerflits
League rank Overall rank
CombinedSeasonGrand-TourWorld-TourContinentalOne-dayWomenSpecialsWorldsUnder 23
# Participant PC MC GC T PP EQ Pts
1 Ruudvaningen 14160 1706 13428 1383 -172 914 31419
2 sjaspatat1 13091 1668 13158 1413 -204 1052 30178
3 Stoel 13678 1559 12948 1199 -169 884 30099

ruudenkit

'@tvm behoorlijk groot is iets anders dan " bijna automatisch"

Fondista

Vorig seizoen hebben wij hier ook met z'n 3en over zitten bakkeleien hier. :)

ruudenkit

🤔 dat weer ik niet meer, maar zou zo maar kunnen 😉

tvm

'@ ruud, woordkeuze doet er niet zoveel toe in deze kwestie. Bekijk de statistieken maar zou ik zeggen.

ruudenkit

#3,5, 9 en 10 (uit top 10) hebben nog geen overwinning.
Van vorig seizoen weet ik niet

Fondista

zie pagina 20 en 21 in dit topic voor " herhaling van zetten"

ruudenkit

? Fondista

Fondista

De discussies die we nu hebben, hadden we vorig jaar ook.. o.a. over een game winnen en/of hoog overall eindigen. Dat vind je terug vanaf pag. 16 ;) (14 mei 2017 7:07 uur)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 26 ... 34 35

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.