Quotes raden XVII

1 2 ... 18 ... 32 33
nielsvdg

Gerdemann?

RainbowJersey

Pédaleur de charme heeft het goed.

Andy Schleck zei dit in deze documentaire. De quote gaat over hoe het bij hem binnenkwam toen zijn vriend en ploegmaat Wouter Weylandt kwam te overlijden door een valpartij in de Giro van 2011. Een erg schokkend moment in het wielrennen. Iets wat een heel grote indruk op mij heeft achtergelaten toen ik als 13-jarige voor de buis zat en hoorde dat er een renner was overleden.

De links waren: Ritwinnaar Tour de France, klassementsrenner, ploeggenoot van Andy bij Leopard/RadioShack/Trek en de Luxemburgse nationaliteit.

Pédaleur de charme

Mooie quote. Ik was een stukje ouder dan 13 toen het gebeurde, maar het heeft ook op mij veel indruk gemaakt.

Pédaleur de charme

5 Pédaleur de charme
3 billi
2 Zwartebroekengeletrui
2 nielsvdg
1 RainbowJersey

'Ik wilde de nieuwe Pantani zijn'

P.S. Ik zit de komende dagen in het buitenland, vaak zonder wifi, dus het kan zijn dat ik niet altijd meteen reageer.

Laatst gewijzigd
RainbowJersey

Riccardo Ricco?

Laatst gewijzigd
Pédaleur de charme

Nee, wel 2 links.

simplex

Aru?

RainbowJersey

Contador

Jacco van Stierop

Juan José Cobo Acebo?

@RainbowJersey
Het noodlottige ongeluk in 2011 heeft velen geschokt. Ik zal Wouter Weylandt vooral herinneren als winnaar van die geweldige 3e etappe van de Giro 2010 naar Middelburg.

Pédaleur de charme

Nee, links met Aru (2) en Contador (minstens 1).

nielsvdg

Ulissi?

Pédaleur de charme

Nee, 1 link.

RainbowJersey

Damiano Cunego?

billi

Sella?

Pédaleur de charme

Nee, 2 links met Cunego en 1 met Sella.

Jacco van Stierop

Danilo Di Luca?

Pédaleur de charme

Nee, maar ook met Di Luca de 2 links die al eerder voorbij zijn gekomen.

nielsvdg

Colbrelli?

Pédaleur de charme

Nee, volgens mij ook geen duidelijke links. Kan zijn dat ik hier en daar een link over hoofd zie. Weinig tijd en weinig wifi, vandaar.

Met Sella zijn er overigens meer links dan ik in eerste instantie gezien had.

RainbowJersey

Franco Pellizotti?

nielsvdg

'@Pédaleur de Charme
Geen Italiaan dus? Of is dat de link die je over het hoofd ziet?

Laatst gewijzigd
dustin

Savoldelli?

Pédaleur de charme

2x nee.

3 links met Peli, 2 met Salvo.

@nielsvdg
De nationaliteit van de renner beschouw ik als een wat aparte categorie. Die neem ik niet mee in de linkjes. Ik weet dat sommigen dat anders doen, maar dat houdt dit spelletje wel zo levendig. De linkjes die ik nu heb gezien, hebben te maken met overwinningen/prestaties en met ploegen.

Als de renner morgenochtend nog niet geraden is zal ik een tipje oplichten over de nationaliteit.

nielsvdg

Oké, duidelijk. Ik zit te denken aan een renner die een klimmer als Pantani wilde worden en een ander type renner is geworden. Gatto?

RainbowJersey

Nibali?

1 2 ... 18 ... 32 33

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.