'@Pdc. Ja drukke tijd maar vooral te weinig tijd om de wat veranderde spelvorm bij te houden.
Ik was al vanaf het ontstaan van het spel gewend makkelijker en bekende (historische) quotes van bekende renners of mensen uit de wielerwereld te raden en vooral te plaatsen.
Door nieuwe toestroom is er wat veranderd (niks op tegen hoor) maar ik ben niet zo'n kei in de tegenwoordige linkenoplossingen. En ook de tijd die het opzoeken daarvan vergt heb ik vaak niet.
Maar ik blijf alert en blijf proberen, want ik heb eigenlijk veel zin om er zelf weer eens eentje te mogen plaatsen.
O ja, in dit geval keek ikna mijn eerste gedachte ook even naar je linken en dacht ik aan baanrennen en nationaal kampioen.. Blijkt dus totaal verkeerd begrepen te zijn door mij? ;)
Zo heel veel is er toch niet veranderd in de linken? Niet iedereen gaat er helemaal op dezelfde manier mee om, maar dat heeft ook wel weer z'n charmes. De een vindt nationaliteit een link, de ander niet, de een vindt zelfde ploeg/andere tijd een link, de ander niet, de een vindt nationale titel/ander land een link, de ander niet.
Anyhow, leuk dat je weer in het peloton van dit spelletje meedraait. Het zal een kwestie van tijd zijn voor je weer 'ns demarreert ;-)
Wat de quoter betreft: die heeft inderdaad niets met baanrennen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.