Quotes raden XVII

1 2 ... 9 ... 32 33
Pédaleur de charme

Si Señor! Eindelijk de juiste bejaarde. Het punt gaat naar billi.

Een paar van de links:
witte trui Tour
podium Vuelta
Route du Sud
Ronde van Asturië
T-Mobile

Pédaleur de charme

De uitspraak komt uit een interview dat de Colombiaanse krant El Espectador afgelopen zomer met Sevilla had (El Viaje de Oscar Sevilla). Ik ben geen fan van deze renner, daarvoor heeft hij toch wat te veel smetten op zijn blazoen, maar dit interview was erg leuk om te lezen. Over zijn liefde voor Colombia, over hoe hij in een belangrijke koers af wilde stappen nadat zijn minnares hem de bons had gegeven, over hoe Bahamontes hem leerde dat je tijdens een bergrit vooral moet eten, over hoe hij als puber zijn eerste koersjes fietste, met een sandwich voor de winnaar. Dat soort leuke anekdotes.

Als je het Spaans machtig bent, de moeite waard om even na te lezen op de site van El Espectador.

Laatst gewijzigd
kartje

Toeme had nog twee renners in mijn hoofd, Sevilla en Klöden (met de links,...), jammer de misse gekozen dus. :)
Mooie quote.

simplex

'@Pdc. Was toch een heel andere uitkomst als die quote die ik in gedachten had. De weg naar de oplossing liep ook heel anders. Excuses voor de (tijdelijke) verwarring die ik zaaide.

Pédaleur de charme

'@simplex
Juist goed dat je het aangaf, ik zou hetzelfde gedaan hebben. Maar in dit geval bleek het dus loos alarm.

billi

"De meeste links zijn er met Mancebo"
Toen dacht ik aan spaanse renners in het Zuid-Amerikaanse cirquit,
en daar Heras niet meer actief is, dacht ik aan Oscar Sevilla ... die volgens mij een lief heeft in Colombia.
trouwens, leuke quote.

"Misschien heb ik in het verleden resultaten behaald die meer tot de verbeelding spreken" ... kan best zijn dat ik zoiets wel eens heb gebruikt in een quote, ligt me iets van bij, maar kan het niet plaatsen

2 Zwartebroekengeletrui
2 nielsvdg
1 Pédaleur de charme
1 billi

nieuwe quote:
"Ik ben wat door elkaar gehusseld na deze etappe, vanwege het raken van een plastic object"

tip: wedstrijd in het Midden-Oosten (waar ook WT-ploegen aan het vertrek staan)

RainbowJersey

Theo Bos?

billi

bos nee - link ja

Frank B.

Bernhard Eisel?

billi

eisel nee - link ja

RainbowJersey

Impey?

Pédaleur de charme

Cavendish?

billi

impey nee - link niet echt

cavendish ja :)

betrof ook de dubai tour (2014)

"Little bit shaken up after the stage today. Hit a plastic road bollard with 1.5km to go," Cavendish said in a series of three tweets.

"Ripped my chain out of the rear mech & gave me a swollen hand. Can just count myself lucky. If it had been a concrete or metal one that they have in Europe, then I'd be in no position to be tweeting right now. That's for sure. Congratulation AAAAGGAAIINN to @marcelkittel & of course to my bro @taylorphinney for the GC."
http://www.cyclingnews.com/news/omega-pharma-quick-step-leaves-dubai-empty-handed/

Laatst gewijzigd
Pédaleur de charme

2 Zwartebroekengeletrui
2 nielsvdg
2 Pédaleur de charme
1 billi

'Na mijn laatste koers keek ik in de spiegel en zei: Dat was het dan. Zo sterk en fit word je nooit meer.'

Laatst gewijzigd
billi

Jens Voigt?

Pédaleur de charme

Ik had er rekening mee gehouden dat deze snel geraden zou worden, maar zo snel....

Punt voor billi, Voigt zei dit afgelopen maand toen hem werd gevraagd of hij het wielrennen miste. Niet de vele breuken en lichamelijke pijntjes zei hij, maar wel het gevoel van fitheid.

billi

Jens Voigt was de eerste die in me opkwam, gestopt en toen ook nog op een goed nivo ..... zelfs het werelduurrecord, vandaar

2 Zwartebroekengeletrui
2 nielsvdg
2 Pédaleur de charme
2 billi

quote:
"Ik verloor het contact met het peloton op de laatste klim, het was niet mijn dag, een lekke band op het verkeerde moment, op de klim en ze reden hard, een goed algemeen klassement kan ik nu wel vergeten"

Laatst gewijzigd
Pédaleur de charme

Kruiswijk?

billi

1) nee, wel een link

ZwartebroekengeIetrui

Gesink?

billi

2) nee, wel een link

RainbowJersey

Kelderman

billi

3) nee, wel een link

Jacco van Stierop

Mollema?

billi

4) nee, wel een link

1 2 ... 9 ... 32 33

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.