De uitspraak komt uit een interview dat de Colombiaanse krant El Espectador afgelopen zomer met Sevilla had (El Viaje de Oscar Sevilla). Ik ben geen fan van deze renner, daarvoor heeft hij toch wat te veel smetten op zijn blazoen, maar dit interview was erg leuk om te lezen. Over zijn liefde voor Colombia, over hoe hij in een belangrijke koers af wilde stappen nadat zijn minnares hem de bons had gegeven, over hoe Bahamontes hem leerde dat je tijdens een bergrit vooral moet eten, over hoe hij als puber zijn eerste koersjes fietste, met een sandwich voor de winnaar. Dat soort leuke anekdotes.
Als je het Spaans machtig bent, de moeite waard om even na te lezen op de site van El Espectador.
"De meeste links zijn er met Mancebo"
Toen dacht ik aan spaanse renners in het Zuid-Amerikaanse cirquit,
en daar Heras niet meer actief is, dacht ik aan Oscar Sevilla ... die volgens mij een lief heeft in Colombia.
trouwens, leuke quote.
"Misschien heb ik in het verleden resultaten behaald die meer tot de verbeelding spreken" ... kan best zijn dat ik zoiets wel eens heb gebruikt in een quote, ligt me iets van bij, maar kan het niet plaatsen
2 Zwartebroekengeletrui
2 nielsvdg
1 Pédaleur de charme
1 billi
nieuwe quote:
"Ik ben wat door elkaar gehusseld na deze etappe, vanwege het raken van een plastic object"
tip: wedstrijd in het Midden-Oosten (waar ook WT-ploegen aan het vertrek staan)
impey nee - link niet echt
cavendish ja :)
betrof ook de dubai tour (2014)
"Little bit shaken up after the stage today. Hit a plastic road bollard with 1.5km to go," Cavendish said in a series of three tweets.
"Ripped my chain out of the rear mech & gave me a swollen hand. Can just count myself lucky. If it had been a concrete or metal one that they have in Europe, then I'd be in no position to be tweeting right now. That's for sure. Congratulation AAAAGGAAIINN to @marcelkittel & of course to my bro @taylorphinney for the GC."
http://www.cyclingnews.com/news/omega-pharma-quick-step-leaves-dubai-empty-handed/
Jens Voigt was de eerste die in me opkwam, gestopt en toen ook nog op een goed nivo ..... zelfs het werelduurrecord, vandaar
2 Zwartebroekengeletrui
2 nielsvdg
2 Pédaleur de charme
2 billi
quote:
"Ik verloor het contact met het peloton op de laatste klim, het was niet mijn dag, een lekke band op het verkeerde moment, op de klim en ze reden hard, een goed algemeen klassement kan ik nu wel vergeten"
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.