Het 'wat-luister-je-nu' topic

1 2 ... 221 ... 231 232
Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
#5497
https://www.nu.nl/songfestival/6312380/organisatie-songfestival-onderzoekt-incident-joost-klein-arti...

Dat een Israelisch bedrijf die bende sponsorde wist ik al, maar wat een triest dieptepunt is dit zeg.

SprintMaster

Wat een farce: het songfestival heeft niets met politiek te maken. 

En dan bij het begin megagroot in beeld het logo van een Israelisch bedrijf. 🤡 Dat is dus de reden dat ze toch mee mogen doen!

Il Leopardo della Primavera
SprintMaster
#5502
Wat een farce: het songfestival heeft niets met politiek te maken.  En dan bij het begin megag...

Pas maar op, sommige mensen hier hebben het heel graag over israel maar vinden alles wat politiek is heel stom en dat mag niet!!!!11!1!1!!!EINZ

Romāns Vainšteins

Maar goed, Joost heeft wel mooi hoog spel gespeeld. Die heeft de optie 'stem op mij-ij als je die havik haat' voor de neus van alle andere wereldverbroederaars weggegrist. Af zouden ze hem in totaal afvoeren nu?

Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
#5504
Maar goed, Joost heeft wel mooi hoog spel gespeeld. Die heeft de optie 'stem op mij-ij als je die ha...

Het is ook nog helemaal niet duidelijk waarom hij niet mocht repeteren. Gaan geruchten over dat ie iemand heeft geslagen, of dat ie op het podium een statement had willen maken. Of zelfs dat het te maken had met dat Israel eerder gisteren met hem op de foto wilde en hij wilde dat niet. 

Romāns Vainšteins

En waar staan die geruchten ergens gebundeld?

Of besteed ik beter mijn tijd aan al die prachtige songs nog eens doorluisteren?

 

Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
#5506
En waar staan die geruchten ergens gebundeld? Of besteed ik beter mijn tijd aan al die prachtige so...

geenstijl en twitter

kraamverlof
Romāns Vainšteins
#5499
Dat met die linkjes staat op mijn to-improve list, ergens aan het einde van aankomende maand. Er zij...

lol

kraamverlof

Joost deed gister al behoorlijk gek met de persconferentie, is gewoon verder van het padje af

esims2.0
kraamverlof
#5509
Joost deed gister al behoorlijk gek met de persconferentie, is gewoon verder van het padje af

Zei het Israël kamp. Netanyahu daarentegen is koersvast 🙄

Laatst gewijzigd
kraamverlof
esims2.0
#5510
Zei het Israël kamp. Netanyahu daarentegen is koersvast 🙄

nee joh, je moet maar eens terugkijken. Snuffelen aan de microfoon, opzichtig haartjes kammen, gekke stem

Il Leopardo della Primavera
kraamverlof
#5511
nee joh, je moet maar eens terugkijken. Snuffelen aan de microfoon, opzichtig haartjes kammen, gekke...

Hij speelt een typetje natuurlijk, dat krijg je als Keizers creatief leider is

Romāns Vainšteins

In ieder geval is glashelder dat Israël alles op alles gaat zetten om Joost Klein van het toneel af te duwen. Mocht hij er toch nog opkomen wordt het een één op één tegen dat feeërieke meisjke dat als trekpaard voor de koets van Netanyahu gespannen is.

 

Laatst gewijzigd
kraamverlof
Romāns Vainšteins
#5513
In ieder geval is glashelder dat Israël alles op alles gaat zetten om Joost Klein van het tonee...

Integendeel, doet Joost niet meer mee, dan gaan de joost stemmen naar Kroatie. 

Marik

Mooi om te zien hoe mensen die niets weten allerlei aannames doen. En dat andere dan weer reageren op die aannames. Je kunt ook even wachten totdat er wat feiten duidelijk zijn. Maar ach, zo zal het wel horen op een discussieforum.

Raul Alcala

Speculeren moet je leren waarderen. Joost, z'n daden die zijn klein, worden breed uitgemeten. Wat zal het zijn? Joost mag het weten

Rumors Time Social Club

esims2.0

Wat laten de Israël-lovers zich weer kennen. Zonder de feiten te kennen, de daden van Joost al veroordelen.

Raul Alcala

Joost Klein gaat naar verluidt een ander liedje doen

Don't cry for me Palestina

esims2.0

Wel de mooiste uitvoering van dit nummer. Wat Madonna later gedaan heeft, is totaal overbodig.

Raul Alcala

Zeker weten.

Ik zeg, Joost go, go, go

 

Raul Alcala

En omdat john Mayer go go go zong net

Half hartje

esims2.0

Dat 'leedvermaak' van die Israëlische man. Geen idee of het iemand van de delegatie is of een journalist.

Romāns Vainšteins

Kennelijk hebben ze daar ook een Jan Roos-mongool rondlopen.

 

overigens denk ik dat hij de finale wel redden gaat

https://www.nu.nl/308381/video/joost-klein-reageert-niet-op-vragen-zweedse-verslaggever.html

dat pathetische van de verslaggeefster is echt heel geinig.

 

 

 

Laatst gewijzigd
SprintMaster

Paniek in de tent van de EBU. Een mooie brug naar dit nummer 

Romāns Vainšteins

We hebben onderweg naar Frankrijk een album van the Smiths geprobeerd omdat de vrouw van mijn kameraad ze graag heeft. 

Moet helaas zeggen dat ik er niks mee kan/bij voel. Echt te soft voor me. Hoewel het natuurlijk wel degelijk knap gemaakte muziek en songs zijn.

1 2 ... 221 ... 231 232

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.