De organisator maakt bekend dat Joost vanavond niet meedoet. Let ook op de tekst 'United by music'.
Zeker niet, en dat weet jij ook best.
Overigens is zelfs de politie erbij betrokken. Het feit dat het zó lang duurt duidt er mijns inziens op dat er meer aan de hand is. Immers, als je iemand een klap zou hebben verkocht is dat vrij snel duidelijk en diskwalificeer je iemand gewoon.
Ja, de saga continues. Gezien die vlag over z'n kop denk ik dat ie later is uitgedaagd door een reporter om full monty te gaan, inzake mening over het conflict. Er was ook iets met niet met Eden op de foto willen, misschien is het toen geescaleerd. Of die griekse die deed of ze in slaap viel tijdens de persconferentie van Eden. Gaat een kruidige finale worden zo.
Edit: stemmen van vannacht voor de niet deelnemende landen is uitgesteld. Geeft wel aan dat ze hem niet zomaar gaan diskwalificeren. Spicy natuurlijk ook dat Joost net vóór Eden zijn optreden heeft vanavond.
Vond onze deelnemer in het begin nog wel sympathiek. Toen ik hoorde dat die Stefano Keizer er achter zat dacht ik ow helemaal niks authentieks aan dus. En na de laatste dagen is het bij mij heel erg snel gekanteld, die sympathie. Misschien ook mede door de reacties hier. Van mij mag het mannetje wel eens even op zijn plek gezet worden. Who the hell is Joost Klein.
Hoe loopt ie zich te misdragen? Omdat ie bij een persco een keertje een opmerking maakt? Als dat al misdragen is, man man man. Die vlag heeft ie ook vaker btw. Ook al in videoclips gedaan dus dat is gewoon een gimmick van 'm. Verder zegt hij letterlijk niks dus waarom je denkt dat hij zich groter dan God beschouwt is mij een compleet raadsel. Mag je best uitleggen.
Wat ik vermoed dat er aan de hand is:
-Er is ergens iets klein en onbenulligs voorgevallen door/met/rondom Joost
-Er is een land, iemand uit de organisatie of een sponsor geweest die dit zich heel erg aantrekt
-Ze kunnen hem er niet om diskwalificeren maar het land/persoon/sponsor zet wel enorm druk
-Deze persoon/organisatie heeft ook de politie erbij gehaald om te kijken of het niet volgens het wetboek strafbaar is
Een paar dingen zijn hier duidelijk:
Joost is inderdaad een gimmick, een karikatuur, mag best, hoort bij het songfestival, en recordaantal kijkcijfers vanavond.
Wat ik zelf denk: gezien zijn gedrag is ie door een verslaggever voor het blok gezet, is ie aggressief geworden, heeft uitspraken gedaan, en nu wordt er onderzocht of dat in antisemitische hoek zit, want daar is aangifte gedaan denk ik. Don't shoot the messenger.
Op zich wel redelijke vergelijking RV. Alleen de jeugd is wat aangedikte nonchalance heb ik het idee. Van die typische Noord boys. En Keizer is een soort light versie van Andy Kaufman. Dat is allemaal effectbejag. En dat zie je nu dus ook de laatste dagen (mening). Je hoeft het niet misdragen te noemen. Maar de strategische keuzes komen nu keihard terug in zijn smoel. Je bent daar om je liedje te doen, maar hij brandde zijn vingers aan het conflict. Tja, geen medelijden.
Maar godallemachting wat een waanzinnige shit show is het allemaal geworden dit jaar. Met straks het meiske van de bommenhavik als overwinnaar zonder dat iemand drie opvolgende noten van het wroehahaha, pfff, yeah right 'liedje' neuriën kan.
tijd om de hele mikmak terug in hippiepants te persen en onder orkestbakbegeleiding een middelgrote schouwburg in te rammen. De muziek zal er alvast factor 389 van opknappen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.