Het 'wat-luister-je-nu' topic

1 2 ... 223 ... 295 296
Romāns Vainšteins

De muziek me zolen, inwisselbare pleurisbagger.

maar dat het evenement nu tenonder gaat aan zijn eigen corrupt- en schijnheiligheid vind ik wel mooi ja. Als een termiet die de schoenzool ziet naderen als dat Galliers elk moment de hemel verwachten.

kraamverlof
Romāns Vainšteins
De muziek me zolen, inwisselbare pleurisbagger. maar dat het evenement nu tenonder gaat aan zijn ei...

Je zegt het gedegen en mooi, maar er gaat er hier maar één ten onder en dat is ne joost met z'n poppenkast.

SprintMaster

Wel typisch: er is nog niet bekend wat er nu precies gebeurd is en de Rare Eenden van deze wereld staan op Twitter al klaar om schuimbekkend te roepen dat Joost moet vertrekken. 

Overigens zei Klein ook nog 'in what way' voordat hij zei 'why not' in dat beruchte fragment maar dat eerste wordt er vaak uitgehaald. 

Verder is er nog een fragment van een man met bril en pet die uitdagend vraagt: 'mister Dijk we missed you on stage, where were you? En daarna nog loopt te zuigen met 'please don't touch me'. 

https://twitter.com/escxcammy/status/1788939213116961231

Overigens kende ik het persoonlijke verhaal van Joost niet. Hoop dat hij zichzelf nog bij elkaar kan rapen om toch op te kunnen treden. 

Laatst gewijzigd
kraamverlof

Hier ook maar even dan: Het gaat mogelijk om een ‘fysieke confrontatie’ tussen Klein en een fotograaf, meldt de Zweedse publieke omroep SVT. De krant Aftonbladet stelt juist dat de zanger ‘gewelddadig’ zou zijn geweest tegen een vrouwelijke medewerker van de tv-productie.

Verder zullen we moeten afwachten.

Update: https://nos.nl/collectie/13971/artikel/2520034-joost-klein-na-klacht-verhoord-door-politie-deelname-aan-finale-nog-onduidelijk

Al wat de omroep kan doen is Joost terugtrekken nu.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera

Ik zat dus akelig dichtbij met mijn idee van wat er is gebeurd. 

kraamverlof

Tijd om die clown naar huis te sturen, en de voorbereidingen te gaan treffen voor de finale. Dat onderzoek naar de misdragingen van Joost schijnt nog weken te gaan duren, benieuwd of ie überhaupt het land uit mag.

Raul Alcala
Hoe loopt ie zich te misdragen? Omdat ie bij een persco een keertje een opmerking maakt? Als dat al...

Hahahah 

Gebruik je dezelfde drugs als Joost Klein?

Raul Alcala
Ik zat dus akelig dichtbij met mijn idee van wat er is gebeurd. 

In welk parallel universum leef jij eigenlijk Leo?

kraamverlof
Raul Alcala
In welk parallel universum leef jij eigenlijk Leo?

Haha, ik wilde het niet zeggen...

Raul Alcala

Mensen belachelijk maken is het enige wat jullie kunnen of niet? Hoop dat die rapporteer knop op het forum snel komt. 

Raul Alcala

Café het mandje bet van beeren schijnt een leuk bruin café te zijn om vanaaf 't Songfestival te kijken, Kraam.

Ik diss je, dat is heel gebruikelijk op het hiphopforum, zionistenintimideerder, Leo

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

"We have a case with a man who is suspected of illegal threats that took place in Malmö Arena. The suspected crime must have taken place on Thursday evening. But reported on Friday. We have interviewed witnesses and taken other investigative measures, says Evelina Olsson, police spokesperson.”

Zo'n Scandinavische thriller, vergezichten, mompelende vrouwen en slecht weer

Laatst gewijzigd
kraamverlof
Mensen belachelijk maken is het enige wat jullie kunnen of niet? Hoop dat die rapporteer knop op het...

Ik roep al tijden om die rapporteerknop, wat dat betreft zijn we het eens.

Raul Alcala
Café het mandje bet van beeren schijnt een leuk bruin café te zijn om vanaaf 't Songfe...

Dit is geen hiphopforum. Maar als je een battle wil ga ik die graag met je aan hoor. Maak maar een topic. 16 bars/alles mag/stemmers bepalen/zondagavond deadline. Mag je me eens écht dissen als je durft. ;)

Ik ben weer werken joejoe

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

😅

Romāns Vainšteins

Die trut van Israel, Edan of zo, die heeft mij bedreigd online, ik heb zojuist aangifte gedaan.

Raul Alcala

Het hof van Eden gemaakt 

Romāns Vainšteins

Met zo'n trekhaak vd stage af! En dan zielig zijn en stemmen krijgen alsnog. 

kraamverlof
Romāns Vainšteins
Met zo'n trekhaak vd stage af! En dan zielig zijn en stemmen krijgen alsnog. 

iets in mij zegt me dat je een groot liefhebber van het festival bent:)

esims2.0

"Ik roep al tijden om die rapporteerknop, wat dat betreft zijn we het eens."

Iemand die alles wat niet pro-Israël is, haatzaaierij en antisemitisme noemt moet sowieso geen rapporteerknop krijgen. Tegen de overduidelijke trolaccounts is ook een veel meer voor de hand liggende oplossing mogelijk die velen al hebben voorgesteld. Dat WF zo lang doet om zoiets eenvoudigs te implementeren als het eerste bericht of berichten van een nieuw account eerst te modereren, vind ik onbegrijpelijk.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Die pro Pallies kapen echt elk onderwerp 

kraamverlof
Raul Alcala
Die pro Pallies kapen echt elk onderwerp 

Ach, in dit geval houdt het ze van de straat, daar brallen al genoeg haters.

esims2.0

Weinig hiphop op het Songfestival. Zal wel een trashmuziekgenre gevonden worden door de televoter. Zo goed?

Klootje Kriekeljon

Misschien moet je je muziektopics ff televoten. Die liggen onder het Sahara zand van een paar weken terug. En er is een kolonie krekels in getrokken.

Meth Back! 

1 2 ... 223 ... 295 296

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.