Wel typisch: er is nog niet bekend wat er nu precies gebeurd is en de Rare Eenden van deze wereld staan op Twitter al klaar om schuimbekkend te roepen dat Joost moet vertrekken.
Overigens zei Klein ook nog 'in what way' voordat hij zei 'why not' in dat beruchte fragment maar dat eerste wordt er vaak uitgehaald.
Verder is er nog een fragment van een man met bril en pet die uitdagend vraagt: 'mister Dijk we missed you on stage, where were you? En daarna nog loopt te zuigen met 'please don't touch me'.
https://twitter.com/escxcammy/status/1788939213116961231
Overigens kende ik het persoonlijke verhaal van Joost niet. Hoop dat hij zichzelf nog bij elkaar kan rapen om toch op te kunnen treden.
Hier ook maar even dan: Het gaat mogelijk om een ‘fysieke confrontatie’ tussen Klein en een fotograaf, meldt de Zweedse publieke omroep SVT. De krant Aftonbladet stelt juist dat de zanger ‘gewelddadig’ zou zijn geweest tegen een vrouwelijke medewerker van de tv-productie.
Verder zullen we moeten afwachten.
Update: https://nos.nl/collectie/13971/artikel/2520034-joost-klein-na-klacht-verhoord-door-politie-deelname-aan-finale-nog-onduidelijk
Al wat de omroep kan doen is Joost terugtrekken nu.
"We have a case with a man who is suspected of illegal threats that took place in Malmö Arena. The suspected crime must have taken place on Thursday evening. But reported on Friday. We have interviewed witnesses and taken other investigative measures, says Evelina Olsson, police spokesperson.”
Zo'n Scandinavische thriller, vergezichten, mompelende vrouwen en slecht weer
Dit is geen hiphopforum. Maar als je een battle wil ga ik die graag met je aan hoor. Maak maar een topic. 16 bars/alles mag/stemmers bepalen/zondagavond deadline. Mag je me eens écht dissen als je durft. ;)
Ik ben weer werken joejoe
"Ik roep al tijden om die rapporteerknop, wat dat betreft zijn we het eens."
Iemand die alles wat niet pro-Israël is, haatzaaierij en antisemitisme noemt moet sowieso geen rapporteerknop krijgen. Tegen de overduidelijke trolaccounts is ook een veel meer voor de hand liggende oplossing mogelijk die velen al hebben voorgesteld. Dat WF zo lang doet om zoiets eenvoudigs te implementeren als het eerste bericht of berichten van een nieuw account eerst te modereren, vind ik onbegrijpelijk.
Misschien moet je je muziektopics ff televoten. Die liggen onder het Sahara zand van een paar weken terug. En er is een kolonie krekels in getrokken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.