Het 'wat-luister-je-nu' topic

1 2 ... 224 ... 295 296
esims2.0

De reden dat ik dat bericht over die Nederlandse en Belgische 40 niet in dit topic had gezet, is dat jij een week eerder vijandig deed over dat soort berichten. Dit was er toevallig een in de Nederland-België sfeer, vandaar dat ik het enigszins vond aansluiten bij Wielerflits. Geen idee of de redactie het nu wenselijk vindt om al te veel berichten in off-topic topics te krijgen.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Post hier gewoon lekker wat je wilt. Laat je niet tegenhouden. 

Il Leopardo della Primavera

Dus als ik het goed begrijp kan je artiesten op het songfestival gewoon naaien door aangifte tegen ze te doen. Leuk joh!

Romāns Vainšteins

Belgie zo veel betere bands dan Nederland!

SprintMaster

Ja dit schept een precedent. Maar de organisatie is als de dood dat de Israelische iets overkomt. Alleen maken ze het nu juist erger met de DQ. Want de pro/anti stemming wordt alleen maar groter. 

esims2.0

Als een van mijn theorieën klopt, dat Joost iets te horen heeft gekregen over dat politieke gebaar/statement van die driehoek, en vervolgens iets met bitch gezegd heeft, dan komt hij er later misschien nog mee weg. Op dit moment zou ik zelf de keuze maken om niet meer op te treden. Iedere onschuld en geloofwaardigheid is weg bij de act, nu er politie aan te pas is gekomen.

Edit: o er was al een diskwalificatie.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Vraag is nu wie de rol anti-israel overpakt. Die horrorchick hoeft alleen maar iets te prevelen dat haar uitdrijving het uitroeien van oorlog symboliseert. Gaan daar alle stemmen heen.

kraamverlof

Joost is gewoon een sneue gast, om vrouwelijke producers vd show te gaan bedreigen, en daar rond te gaan lopen als een soort onschendbare god. Die komt voorlopig het land niet uit, want de zaak ligt bij justitie daar. Dit heeft verder niets met Eden te maken, maar met slechte opvoeding.

esims2.0

You immediately had a choice: do I believe Cornald Maas, who says 'it means nothing', or do I believe kraamverlof?

Vrij naar David Walsh, die het begin van zijn onderzoek naar Armstrong toelichtte met de keuze: geloof ik Armstrong of geloof ik Bassons?

Laatst gewijzigd
SprintMaster
kraamverlof
Joost is gewoon een sneue gast, om vrouwelijke producers vd show te gaan bedreigen, en daar rond te...

Rechts draaiende stront. Je weet niet wat die bedreiging precies inhield. Stelde waarschijnlijk niet veel voor zoals ik her en der hoor. Anders had hij er wel meteen uit gelegen. 

esims2.0

In het kader van associeren met muziek, deze van mijn favo band waaraan ik als eerste moest denken:

https://www.youtube.com/watch?v=CbdvsOZ73sg

Romāns Vainšteins

Ondertussen is daaro de schijt de ventilator aan het raken, er is duidelijk verregaande onvrede met het schurken tegen en moeten dulden van de afvaardiging van Netanyahu en zijn bombardeerhavikken. Iedere artiest die niet winnen kan en wel een statement maken wil kan dat zo doen, live.

ik zie ze hele rambam nog wel afblazen, Israel als winnaar gaat hele grote problemen opleveren.

esims2.0

Netanyahu roept Joost Klein op tot dialoog: “Geweld is nooit de oplossing”
Via

Raul Alcala
esims2.0

Is de Golan niet een illegale annexatie van Israël op Syrië?

Raul Alcala

Kast Jan, kastanje, castagnettes 

Wookie

kraamverlof
Romāns Vainšteins
Ondertussen is daaro de schijt de ventilator aan het raken, er is duidelijk verregaande onvrede met...

Integendeel, Israel als winnaar zou heel verdiend zijn, mooiste lied, beste zangeres, mooie betekenis van het lied. En tegelijkertijd zou europa kleur bekennen. Dat wordt eens tijd, na al die wappieprotesten.

Raul Alcala

'De Ierse Songfestivalinzending Bambie Thug wil dat Israël gediskwalificeerd wordt. Aanleiding is een opmerking van een commentator van de Israëlische omroep Kan over het optreden van Bambie Thug'

Ik voel een uncut opkomen. En braaksel

Raul Alcala

Ongelofelijk dat men ook hier de case Joost Klein in verband weet te brengen met Israël..en dan druk om me heel mild uit

A dirty cop named harry

Romāns Vainšteins

Nu met de 'reden' boven tafel is glashelder dat de lange arm van Netanyahu Joossie buitengewerkt heeft. Gewoon een gevolg van 'why not'. 

Ja. De vrouw die zou hebben gefilmd weet dondersgoed dat ze fout zat, het EBU weet dat ook, en toch wordt Joost gediskwalificeerd. Dit riekt elke reden aangrijpen om Joost weg te werken. Bizar.

esims2.0

Die lange arm heeft hier ook een paar trollen neergezet. Alsof dat de beeldvorming nog beïnvloedt tegenover het massale boe-geroep op het Songfestival.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Jullie gaan alledrie regelrecht tegen de officiële verklaring in. Met maar 1 reden. Ziek zijn jullie. 

Romāns Vainšteins

Hahaha, officiële verklaring, hahaha.

ik misschien de koekkoek, jij de struisvogel.

Raul Alcala
Jullie gaan alledrie regelrecht tegen de officiële verklaring in. Met maar 1 reden. Ziek zijn j...

Echt, je kan werkelijkwaar niks anders dan mensen beledigen. Ik zou een hobby zoeken als ik jou was.

Overigens spreken de officiele verklaring en die van de AvroTros elkaar geeneens tegen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 224 ... 295 296

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.