De reden dat ik dat bericht over die Nederlandse en Belgische 40 niet in dit topic had gezet, is dat jij een week eerder vijandig deed over dat soort berichten. Dit was er toevallig een in de Nederland-België sfeer, vandaar dat ik het enigszins vond aansluiten bij Wielerflits. Geen idee of de redactie het nu wenselijk vindt om al te veel berichten in off-topic topics te krijgen.
Als een van mijn theorieën klopt, dat Joost iets te horen heeft gekregen over dat politieke gebaar/statement van die driehoek, en vervolgens iets met bitch gezegd heeft, dan komt hij er later misschien nog mee weg. Op dit moment zou ik zelf de keuze maken om niet meer op te treden. Iedere onschuld en geloofwaardigheid is weg bij de act, nu er politie aan te pas is gekomen.
Edit: o er was al een diskwalificatie.
In het kader van associeren met muziek, deze van mijn favo band waaraan ik als eerste moest denken:
https://www.youtube.com/watch?v=CbdvsOZ73sg
Ondertussen is daaro de schijt de ventilator aan het raken, er is duidelijk verregaande onvrede met het schurken tegen en moeten dulden van de afvaardiging van Netanyahu en zijn bombardeerhavikken. Iedere artiest die niet winnen kan en wel een statement maken wil kan dat zo doen, live.
ik zie ze hele rambam nog wel afblazen, Israel als winnaar gaat hele grote problemen opleveren.
Integendeel, Israel als winnaar zou heel verdiend zijn, mooiste lied, beste zangeres, mooie betekenis van het lied. En tegelijkertijd zou europa kleur bekennen. Dat wordt eens tijd, na al die wappieprotesten.
Ongelofelijk dat men ook hier de case Joost Klein in verband weet te brengen met Israël..en dan druk om me heel mild uit
Echt, je kan werkelijkwaar niks anders dan mensen beledigen. Ik zou een hobby zoeken als ik jou was.
Overigens spreken de officiele verklaring en die van de AvroTros elkaar geeneens tegen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.