Het 'wat-luister-je-nu' topic

1 2 ... 234 ... 255 256
Klootje Kriekeljon

Flavor Flav heette vroeger Late Dogg. Toen gaven ze hem een klok.

Romāns Vainšteins

Altijd zoiets vaags gevonden, artiesten die zichzelf een hond noemen.

Klootje Kriekeljon

Het was een grap RV. Maar als je alles kapot wil lullen, wil ik wel mee doen hoor. 

Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
#5828
Het was een grap RV. Maar als je alles kapot wil lullen, wil ik wel mee doen hoor. 

Ik grijp je grap gretig aan hoor. En zo bouncen we verder op het moment dat Arensman Connor elimineert 

Raul Alcala

Ol Dirty Bastard, de Flavor Flav van Wu Tang, altijd te laat

 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Koffietijd

 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Mo duwde me deze in m'n handen, en vroeg me in het vervolg een toontje lager te zingen.

🦜

Jacco van Stierop

Muziek vanuit een aan te raden reisbestemming.

Raul Alcala

Lekker hoor. Zit je helemaal in Brazilië, Jacco? Vertel

Raul Alcala

Ben an sich een rastafari, deel m'n pasta met m'n kanarie. Was het liefste nooit m'n haren. Geen haar op m'n hoofd, beloofd is beloofd.

De weinige die ik heb, die moet ik sparen.

 

Laatst gewijzigd
Jacco van Stierop

Was het maar waar Raul, nee, zit gewoon thuis. Het is muziek van Kaap Verdië, een bestemming die ik iedereen aan kan bevelen. Ben er 2 maal geweest, want een neefje van mij is getrouwd met een Kaapverdiaanse.  Nog niet verpest door massatoerisme, het is er veilig, en de mensen zijn uitermate vriendelijk en hartelijk.

Cesária Evora is daar het grote uithangbord.

Raul Alcala

Ah ok Jacco. Dat is in ieder geval een stuk minder verder weg. Dat scheelt. Bofkont je neefje hoor. Lekker nummer van je weer. Muziek waar m'n hoofd tenen én heupen van meebewegen. 

Gooi ik mijn laatste van de avond. Bloemen houden van latinos

 

 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Raul Alcala

Van het geweldige album Behind the Front 

Raul Alcala

One two, one two, check the sound

Raul Alcala

Romāns Vainšteins

Dit is ook een lekkere doordamper van dat type: https://www.youtube.com/watch?v=SeEj71x1-Hs&ab_channel=TheProdigy-Topic

 

Romāns Vainšteins

En vrij recent : https://www.youtube.com/watch?v=ADhyBXyItwg&ab_channel=R%C3%B6yksopp

 

Romāns Vainšteins

Hoe doe je dit in godsnaam dat er zo'n leuke aanklikbare video verschijnt? Anders doe ik aanhet door mij zo verfoeide klik eens op dit linkje..

 

Raul Alcala

Je heb 3 icoontje boven typ veld. Paperclip nog eentje en een play button. Naaast smiley  Die laatste klik je aan en in bron veld plak je je link 

Romāns Vainšteins

En als je er dan een van ODB neemt vind ik dit wel de tofste : https://www.youtube.com/watch?v=GRblYfKwa88&ab_channel=UPROXXVideo

Raul Alcala

Even met je vinger naar rechts swipen, Romans dan zie je vanzelf de paperclip en co

Raul Alcala

Biggie, Das efx, digable planets, busta, ll cool j, ze kwamen allemaal ff langs hierboven

Raul Alcala

Underrated

kraamverlof
Romāns Vainšteins
#5844
Hoe doe je dit in godsnaam dat er zo'n leuke aanklikbare video verschijnt? Anders doe ik aanhet door...

Beter dat je het niet leert!

1 2 ... 234 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.