Het 'wat-luister-je-nu' topic

1 2 ... 236 ... 255 256
Raul Alcala

Uiteindelijk kom je altijd weer uit bij Gang Starr,  voor mij onovertroffen in de hiphop wereld. 

Raul Alcala

Philip kwam er niet in in het algemene muziektopic, dan maar hier.

Klootje Kriekeljon

Gang Starr is tof. Preemo is natuurlijk een der beste producers. Vind het alleen wel een enorme one trick pony. Met zijn vraag en antwoord scratchen. 

Raul Alcala

Leuk gevonden Klootje.

Maar je haalt zijn hypnotiserende beat er altijd direct uit.

Kadootje beats 

Laatst gewijzigd
esims2.0

Niemand heeft de mainstream Top 2000 hit Easy Lover tegengehouden Raul, niet jokken. En ik ben ook geen ander topic begonnen omdat daar geen zwarte artiesten welkom zouden zijn. Maar als er vrijwel uitsluitend zwarte hiphop gedeeld wordt, dan ben ik daar op een gegeven moment wel klaar mee. Om te illusteren dat dit geen racistisch ding is en ik best zwarte muziek/artiesten kan waarderen, hier mijn stemlijstje voor de Sublime Top 1000 van vorig jaar. Ja, ook een paar blanke nummers, maar al deze nummers stonden in de keuzelijst. Blijkbaar is soul iets breder dan ik dacht.

Raul Alcala
esims2.0
#5880
Niemand heeft de mainstream Top 2000 hit Easy Lover tegengehouden Raul, niet jokken. En ik ben ook g...

Joh, het was meer een grapje dan serieus bedoeld. En nav van romans z'n oproep meer diversiteit op dit forum....kijk de laatste pagina's er op na, niet alleen de mijne maar ook die van Jacco. Her barst hier van de niet hiphop

Raul Alcala
esims2.0
#5880
Niemand heeft de mainstream Top 2000 hit Easy Lover tegengehouden Raul, niet jokken. En ik ben ook g...

Je hebt Guru op nummer 2 staan gast! En I wish... van Angie is subliem.

esims2.0

Er is bij de muziek een absurde verhouding zwart/wit, ga nog maar eens tellen dan. Alsof dat een afspiegeling is van de muzieksmaak van de Nederlandse bevolking. Of van de wielerliefhebbers.

Raul Alcala

Ik ga netflixen 

Voor die meisjes

Raul Alcala
esims2.0
#5883
Er is bij de muziek een absurde verhouding zwart/wit, ga nog maar eens tellen dan. Alsof dat een afs...

Van zwarte hiphop naar zwart wit in 1 post. Slaap lekker voor straks 

esims2.0

Die Sublime Top 1000 is trouwens een funk-, soul- en jazzlijst, dat verklaart sommige onlogische nummers. Ik miste Bust A Move van Young MC in mijn lijstje, maar die stond niet in de keuzelijst.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon
Raul Alcala
#5884
Ik ga netflixen  Voor die meisjes

Elke keer dat je met Saadiq komt denk ik.. zal ik het doen? Vandaag is het moment. ;)

Quik + Saadfq

 

Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
#5887
Elke keer dat je met Saadiq komt denk ik.. zal ik het doen? Vandaag is het moment. ;) Quik + Saadfq...

It feels good 🎵

Klootje Kriekeljon
Raul Alcala
#5888
It feels good 🎵

Dat album is echt een eastcoast hidden gem. Piecemaker 2 ook tof. Trotse eigenaar van beide hardcopies.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
esims2.0
#5886
Die Sublime Top 1000 is trouwens een funk-, soul- en jazzlijst, dat verklaart sommige onlogische num...

Nou, speciaal voor jou dam

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
#5889
Dat album is echt een eastcoast hidden gem. Piecemaker 2 ook tof. Trotse eigenaar van beide hardcopi...

Nog een hidden gem

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Vroeger, toen het nog mocht, was dit de song in de van Nelle-Export advert: 

Romāns Vainšteins

En om wat meer diversiteit te brengen dan 'yo van de straat, u-hu, weet dat ik praat'

esims2.0
Raul Alcala
#5890
Nou, speciaal voor jou dam

Niet in de Top 1000 van Sublime, ook niet in de keuzelijst. The Right Thing van Simply Red wel. Dan is dit toch een redelijk bekend hiphopnummer, maar op Sublime voor het laatst gedraaid op 1 september 2023.

Raul Alcala

Zucht

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#5892
Vroeger, toen het nog mocht, was dit de song in de van Nelle-Export advert: 

👌

Raul Alcala

Ondertussen in de hood

esims2.0

Waarom laat je dit zien Raul? Ik heb niet verder gekeken dan 2 minuten, maar dit is precies wat me tegenstaat aan het genre wat jij zo fanatiek aan het promoten bent. Hoezo muziek en verbinding.

Raul Alcala

Alleen maar zeiken dat joch. Verbinding staat sws niet in jouw woordenboek. Ga toch lekker in je eigen muziek hoekje huilen over Nicki, jandoedel

Laatst gewijzigd
esims2.0

Zoek jij dan nog maar eens op wat huilen betekent want ik deed juist het tegenovergestelde.

1 2 ... 236 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.