Het 'wat-luister-je-nu' topic

1 2 ... 239 ... 285 286
esims2.0

"Maar ik heb ook een vraag voor jou, las ik nou van de week in een ander topic dat je wielrennen niet zo volgt? Begrijp ik dus goed dat je op WF een account hebt aangemaakt om over ander dingen te praten dan wielrennen? Staat je vrij overigens. Maar toch benieuwd."

Dat had ik volgens mij al eens uitgelegd. Nadat ik in 1990 tijdens een stage met veel plezier meegedaan heb aan een Tourpool, heb ik het daarna bijna jaarlijks zelf georganiseerd. Maar ik ben er eerlijk in, zonder het spel zou de Tour en ook het overige wielrennen grotendeels aan me voorbij gaan. Omdat ik het spel vanaf 2001 organiseerde voor een groep mensen op de chat bij een radioprogramma, en dat radioprogramma stopte, heb ik via Wielerflits geprobeerd het spel te continueren.

Wat de Top 2000 betreft, ook ik ben licht geschrokken op oudjaarsavond van het publiek in het café: allemaal 40+ of nog ouder. Maar het zou kunnen dat oudjaarsavond niet helemaal representatief was, want ik hoorde veel mensen over kindermishandeling, omdat ouders om 4 uur 's nachts met hun kinderen naar dat café gingen.

 

Laatst gewijzigd
esims2.0

Toen de ergernissenpagina nog bestond en wielrenners nog onschuldig waren.

Raul Alcala

Nina 

Raul Alcala

Liedje van Mo, uilenliedje. Dus ook voor Kraam 

Jacco van Stierop

Voor jouw oma, Klootje:

 

Klootje Kriekeljon

Ok makes sense, Esims. 

Dat brengt tempo doeloe gevoelens omhoog Jacco. 

Romāns Vainšteins

Ik ben geen enkele % indisch maar zondag één week terug wel naar de pasar malam geweest!

Il Leopardo della Primavera
Klootje Kriekeljon
#5947

Gerry Rafferty, altijd goed. Baker Street blijft ook fijn. (dit ken ik vanwege skatevideo's overigens)

Klootje Kriekeljon

Rv, goed gegeten? Wel Nasi kuning op zo'n gelegenheid hopelijk. 

 

Leopardo, ook erg goed. 

 

Nog 1 die op repeat stond tijdens de paplepel:

 

Klootje Kriekeljon

Of

 

Il Leopardo della Primavera

Over blauw gesproken, dit is ook een lekkere. Uit Breaking Bad.

Raul Alcala

Kabam

Dé cover

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

@ Klootje: supertramp is geweldig, dit album moet je eens luisteren. Geniaal.

https://www.musicmeter.nl/album/3175

 

Romāns Vainšteins

Eigenlijk waren zij een soort grondleggers van de psychedelische pop niet? Wat jij esims?

Romāns Vainšteins

En Hotel California is echt een besteksmijtsong voor mij, of dat je met een klap een gitaar neer laten komen dat de kop mooi door dat gat zit.

Raul Alcala

Raul Alcala

josemanuelfuente

Raul Alcala

Dit moeten mijn eerste 3 lp's geweest zijn, allemaal in 1987 uitgebracht. Fleetwood Mac, Tango in de Night. Vond de hoes fantastisch, en nog steeds. Terence Trent D'Arby, According the Hardline en Bad van Michael Jackson. Het kon minder,  zeggen we dan in Groningen.

 

Laatst gewijzigd
Jacco van Stierop

Op youtube zijn er live-uitvoeringen van ‘The way you make me feel’ te vinden die geweldig zijn qua performance, uit begin jaren ‘90.

‘Bad’, gemaakt onder de bezielende leiding van Quincy Jones. Wat later bracht Quincy zelf een meesterlijke plaat uit met o.a. Birdland, het iconische Magnum Opus van Joe Zawinul:

 

En het titelstuk, live:

 

Klootje Kriekeljon

Er zijn ook mooie filmpjes op yt over het Thriller album. Hoe er verschillende techniek gecombineerd werd met de soldeerbout, om tot die iconische geluiden te komen. Quincy ook de vader van Rashida, die oa in de Amerikaanse Office speelde. En van haar zusje Kidada, die een relatie met zowel LL Cool J, Tupac Shakur en Leonardo diCaprio had. Mooie dames!

Laatst gewijzigd
josemanuelfuente

Zie James nog altijd liever dan Michael

Klootje Kriekeljon
josemanuelfuente
#5972
Zie James nog altijd liever dan Michael

Romāns Vainšteins

Hoe zou Esims deze nieuwe sloot aan donkere input gaan verwerken joh,..

 

Romāns Vainšteins

Misschien door hem te melden dat ik 24 september naar de The Dandy Warholes ga? De andere act die avond is weliswaar The Black Angels maar dat zit alleen in de bándnaam, het betreft hier een gezelschap witte mannen uit Austin.

1 2 ... 239 ... 285 286

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.