Het 'wat-luister-je-nu' topic

1 2 ... 247 ... 282 283
Marik
Raul Alcala
#6149
Verwijder em dan bigmouth

Dit volledige random gedicht, bedoeld als oefenstof, kan hier wel blijven staan. Het raakt de muzikale kunst natuurlijk bijna aan. 
Een leuke, kleine uitzondering in een topic dat natuurlijk verder alleen maar uit muziek bestaat.

Raul Alcala

Je excuses zijn zoals te verwachten niets waard. Maar succes met je nieuwe rijmelarij forum

Laatst gewijzigd
esims2.0

Ik vind dan weer deze remix van Dream On de beste. Beetje saai misschien, maar hij blijft in mijn hoofd zitten. Overigens is Dream On een nummer dat nog steeds in de playlist van Arrow Classic Rock staat. Komt nog maandelijks voorbij.

Romāns Vainšteins

Over DM, ik denk dat dit mij favo-track is. 

Raul Alcala

En van deze van hun kan ík geen genoeg krijgen.

esims2.0

"In the music video, Wilder lip-syncs the first lines of the song, even though Dave Gahan is the lead singer. The director Kevin Hewitt made the assumption that Wilder was the singer and the band was too embarrassed to point out his mistake." -- Wikipedia

DM had altijd een hekel aan deze video maar heeft hem een paar jaar geleden toch op YouTube gezet. Ik weet niet of die hekel te maken heeft met die fout van de regisseur. Ik vind dit trouwens een goed nummer uit hun begintijd.

Raul Alcala

Is dit dezelfde hoek?

Wheely

Zijn we nu hier aanbeland?

Raul Alcala

Oh menn bronski beat 🤪

Raul Alcala

Moet ik toch Esims, en Wheely, bedanken. Ik luisterde destijds deze muziek wel, simpelweg omdat we alleen radio hadden. Geen Spotify te spotten, en met youtube viel nog niet te spotten. 

Met terugwerkende kracht weet je het toch te waarderen. Wel pitchy stemmetjes vaak

esims2.0

Ik ga nog een keer nerden wat DM betreft. Menig fan vindt Never Let Me Down Again hun beste nummer, en deze live-uitvoering (Parijs 2001) maakt denk ik wel duidelijk waarom.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Je krijgt een volledige vrijgeleide van me, Esims. Post ik nog wat post puberale Paolo pokoe.

Kink.fm

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Een beetje de natte ogen show zo. Met Becky duik ik zo de koffer in.

Tijd voor een bak 3 chocolade ijs.

Raul Alcala

Die laaaange 

josemanuelfuente

Flesje wijn soldaat maken en intussen hier naar luisteren

Raul Alcala

Lekker man.

Dankje José. Geen idee waarom ik net op de wc dacht van 'HEEY'

Laatst gewijzigd
Jacco van Stierop

Als ik me niet vergis was Toppop op dinsdagavond tussen zeven en acht. Aan het begin van het programma werd de presentator luid aangekondigd met: “Ad Pisser”. Vrij ondeugend voor de keurige familiezender Avro maar het werd blijkbaar gedoogd. Het was het enige uurtje popmuziek in de week op televisie.

Kabel was er nog niet, de antenne stond op het dak. Wij zaten voor de tv, mijn moeder deed de afwas en mijn vader las de krant.

 

 

Maillot à Pois
Romāns Vainšteins
#6154
Over DM, ik denk dat dit mij favo-track is. 

En ik die altijd dacht dat Personal Jesus een originele Johnny Cash song was 🙃

(het mag duidelijk zijn dat ik geen groot Depeche Mode kenner ben)

Raul Alcala

Ja zo herinner ik het me ook, Jacco. En als pa en ma op bed lagen stiekem eruit en tuti fruti op RTL plus kijken.

Weet niet zo goed waarom maar ik voel een hele goede vibe bij deze track. Het hele album zing ik mee

Wheely

Ja die Johnny Cash is gewoon een ordinaire cover artiest. ;)

Hurt kennen we natuurlijk allemaal maar deze van Sting heeft hij ook mooi te pakken gehad. 

 

 

Klootje Kriekeljon

Hoeveel mensen ik al tegen gekomen ben die een stuk tekst van -ze denken- Johnny Cash ergens op hun lichaam hebben staan.. amai. Je zou toch denken dat als er iets voor de rest van je leven op je lichaam komt ze minstens een keer zouden googlen.. 

maar goed Frits Bom bewees al eens zoveel jaar terug dat veel mensen niet zo bezig zijn met even researchervoor je iets doet.

 

Wheely

Dan maak ik de cirkel even rond met deze. De geniale Tom Jones cover van Cash zijn Ring Of Fire die zo uit een Tarantino film lijkt weggeslopen.

 

Klootje Kriekeljon

Ook geinig.. ammel covers door dit bandje met steel drums. 

Romāns Vainšteins

Maar maillot, zeg eens eerlijk. Het origineel is toch een vrachtwagenladingbak beter joh? Sowieso dat hele Violator album is een wereldplaat.

overigens wist ik niet dat Cash deze gecovered had, maar dat vind ik dan ookeen vrij zwaar overschat muzikant/artiest, no offense.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
#6173
Ook geinig.. ammel covers door dit bandje met steel drums. 

Fijne. Ik houd ook van draaiorgels met een centenbakkie. Ik zit inmiddels in Afrika 

 

1 2 ... 247 ... 282 283

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.