Het 'wat-luister-je-nu' topic

1 2 ... 246 ... 282 283
esims2.0

Dit was trouwens mijn stemlijstje. Alle nummers stonden in de keuzelijst. Bij KINK pas ik me aan de zender aan, bij de Top 2000 doe ik dat niet.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
esims2.0
#6126
Dit was trouwens mijn stemlijstje. Alle nummers stonden in de keuzelijst. Bij KINK pas ik me aan de...

Jij bent wel een wie wat bewaart die heeft wat type. Vind ik wel mooi. 

Toto heb ik nog niet gezien hier, laat staan gehoord. Inclusief een cover. Wel zwart, maar don't judge a song on his cover

 

Wheely

Een Depeche Mode fan esims? Deze vind ik te gek, vanwege de remix. (Kruder & Dorfmeister)

Laatst gewijzigd
josemanuelfuente

Af en toe wat zwijmelen kan geen kwaad

Raul Alcala

Ja, lekker zwijmelen 

Raul Alcala
Wheely
#6128
Een Depeche Mode fan esims? Deze vind ik te gek, vanwege de remix. (Kruder & Dorfmeister)

Kruder & Dorfmeister is dope, hun DJ Kicks versie is een klassieker.

Toch ga ik nu voor deze

Raul Alcala

Ochhh, Lisa

esims2.0
Wheely
#6128
Een Depeche Mode fan esims? Deze vind ik te gek, vanwege de remix. (Kruder & Dorfmeister)

Zeker een fan, en Useless is een van mijn favorieten. Als hij bij KINK in de keuzelijst had gestaan, had ik er zeker op gestemd. Overigens is Useless heel zwak op het album gekomen. De single was al veel beter, maar op de radio, met de compressie die veel stations toepassen om het wat beter te laten klinken, klinkt hij nog beter.

 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Well, well, well

 

Robertje
esims2.0
#6126
Dit was trouwens mijn stemlijstje. Alle nummers stonden in de keuzelijst. Bij KINK pas ik me aan de...

Doordat bijna de helft van je lijst uit Depeche Mode bestaat ben ik er eens naar gaan luisteren en tot de conclusie gekomen dat ik veel van hun nummers goed ken, maar nog nooit van de band gehoord had. Leuke muziek!

esims2.0
Robertje
#6135
Doordat bijna de helft van je lijst uit Depeche Mode bestaat ben ik er eens naar gaan luisteren en t...

Daar wilde ik nog een opmerking over maken. Dat er zoveel DM in dat KINK stemlijstje staat, lijkt misschien wat flauw, maar KINK is eigenlijk een station met alternatieve rock (Muse, Arctic Monkeys) wat totaal mijn ding niet is. En omdat ik ook geen vrije keuzes erin wilde zetten (wat wel kon), kwam ik daarom op heel veel Depeche Mode. Overigens staan er een paar nummers in dat lijstje die je helemaal niet in de keuzelijst van KINK zou verwachten. En die vind ik vaak de leukste.

Robertje

Wat mij betreft helemaal niet flauw, als je fan bent dan ben je fan. 

Wel nog een vraag uit interesse, als je geen fan bent van de muziek die gedraaid wordt op KINK, waarom vul je dan wel de lijstjes in voor hun lijsten? Niks mis mee hoor, vraag het me gewoon af.

josemanuelfuente

De manager van de Sex Pistols maakte ook een paar leuke plaatjes 

esims2.0
Robertje
#6137
Wat mij betreft helemaal niet flauw, als je fan bent dan ben je fan.  Wel nog een vraag uit in...

Omdat KINK het meest DM vriendelijke station is. Dan worstel ik me wel door 10 minuten Tool. 7 van de 9 hoezen hieronder zijn trouwens een ontwerp van Anton Corbijn.

esims2.0

The music video for "In Your Room" (using the Zephyr mix) was directed by Anton Corbijn and features references to the videos for "Strangelove" (a model posing in her underwear), "I Feel You" (a woman dressed as Dave Gahan, wearing a pinstripe suit, sunglasses, and a wig), "Walking in My Shoes" (the bird costume), "Halo" (the people wearing clown makeup), "Enjoy the Silence" (Dave Gahan dressed as a king, holding the folding chair while walking in the road), "Personal Jesus" (the bandmembers wearing cowboy hats), "Condemnation" (the white dress with ribbons on it that one of the women wears) and "Never Let Me Down Again" (tea drinking). Corbijn described the video as a retrospective of the work he had done with Depeche Mode. He said he made it that way because he was sure frontman Dave Gahan was going to die before Depeche Mode could release more songs.

Het bord met de vervallen letters is een verwijzing naar de video van World In My Eyes.

Wheely

Deze DM remix heb ik ook veel gedraaid. 

 

Wheely
josemanuelfuente
#6138
De manager van de Sex Pistols maakte ook een paar leuke plaatjes 

Vrolijke bedoeling hoor!

Marik

Is er ook ruimte voor dichtkunst hier? Ik neem even de ruimte om een mooie limerick te plaatsen. Het gaat over een fictief persoon, die helemaal niet bestaat. Ik ben nog aan het oefenen, en dit lijkt me de juiste plek hiervoor.

In Groningen woonde een knul,
Eenzaam in zijn flatje, zo stil.
Hij voelde zich slecht,
Raakte snel van de leg,
Als iemand hem weer eens beledigden wil.

Zijn onmacht was groot elke keer,
Maar toch kwam hij terug keer op keer.
Hij vocht voor zijn plek,
In 't leven zo gek,
En raakte vervreemd, steeds meer.

Raul Alcala
Marik
#6143
Is er ook ruimte voor dichtkunst hier? Ik neem even de ruimte om een mooie limerick te plaatsen. Het...

Je bent een verstandig mens, Wheels. Alleen lukt verwijderen niet

Laatst gewijzigd
Wheely

Muziek is leuk.

Laatst gewijzigd
Wheely

Als we nou alledrie onze laatste posts verwijderen kunnen we het weer over muziek hebben!

Laatst gewijzigd
Marik


Excuses Wheely, hierbij mijn muzikale bijdrage. Dichtkunst past niet in dit topic. Wellicht maak ik een nieuw topic aan.

Laatst gewijzigd
kraamhol
Wheely
#6146
Als we nou alledrie onze laatste posts verwijderen kunnen we het weer over muziek hebben!

Hoe verwijder je posts?

Raul Alcala
Marik
#6147
Excuses Wheely, hierbij mijn muzikale bijdrage. Dichtkunst past niet in dit topic. Wellicht maak ik...

Verwijder em dan bigmouth

Raul Alcala
kraamhol
#6148
Hoe verwijder je posts?

Kan niet. Je kan em aanpassen

1 2 ... 246 ... 282 283

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.