Het 'wat-luister-je-nu' topic

1 2 ... 245 ... 282 283
Raul Alcala

Was toch best een lekker bandje

Wheely

Fantastische band inderdaad, net als deze

Klootje Kriekeljon
Wheely
#6102
Fantastische band inderdaad, net als deze

Dan ken je deze ook wel Wheely

 

Wheely
Klootje Kriekeljon
#6103
Dan ken je deze ook wel Wheely  

Zeker, erg lekker. Beetje Portishead vibes.

Wheely

Moet ik opeens hier aan denken.

Raul Alcala

Lieve hond ook hoor

Klootje Kriekeljon

Ook zo'n periode:

 

Raul Alcala

Heerlijk klootje. Ik ga helene kijken

Wheely

Drum 'n Bass leeft nog steeds, nieuwe album van Nia is sick

Arry1338
Wheely
#6109
Drum 'n Bass leeft nog steeds, nieuwe album van Nia is sick

Nooit verwacht hier een fellow DNB luisteraar te vinden :o

Raul Alcala
Wheely
#6109
Drum 'n Bass leeft nog steeds, nieuwe album van Nia is sick

Lekker man. Thanks 😚

Klootje Kriekeljon
Wheely
#6109
Drum 'n Bass leeft nog steeds, nieuwe album van Nia is sick

Tof

josemanuelfuente

Raul Alcala

Watapartja 

Jacco van Stierop

Straycat Setzer formeerde later een orkest onder zijn eigen naam, met een energieke, opgewekte mix van swing, jump en rock ’n roll.  Zeer overtuigende podiumact.

josemanuelfuente

Raul Alcala

Wat een diversiteit en inclusiviteit hiero

Dip trip

esims2.0

Het probleem lost zich vanzelf op.

Raul Alcala

Toch zonde, z'n eerste album The College Dropout vond en vind ik nog steeds een juweeltje. Een producer die het probeerde te maken als rapper.

Hiphop in je smoel

Laatst gewijzigd
josemanuelfuente

Wheely

Voor Derek

Raul Alcala
josemanuelfuente
#6120

SprintMaster

Hebben jullie dat ook wel eens: dat een band in de top 2000 staat met altijd dat ene nummer maar dat ze 
eigenlijk een veel beter nummer hebben dat er nooit in staat? Dit vind ik er zo eentje: New Order was begin jaren 80 de opvolger van Joy Divison. Dit nummer gaat over drugs en werd in Nederland geen hit. Overigens stond ie wel, tot mijn verrassing, in de laatste editie van de Top 1000 van de jaren 80 van Veronica. 

Weetje 1: de originele tekst bevatte de regels met de tekst "Now that we've grown up together/They're all taking drugs with me".  Producer Stephen Hague overtuigde zanger Bernard Sumner ervan de laatste zin te veranderen in "They're afraid of what they see", omdat hij bang was dat het anders niet op de radio zou worden gespeeld. Bij het live uitvoeren van het nummer heeft de band meestal de originele regel gebruikt.

Weetje 2: tijdens een live optreden in 1993 in Reading verving Sumner de eerste regels van het tweede couplet door de tekst: "When I was a very small boy, Michael Jackson played with me. Now that we've grown up together, he's playing with my willy. " Dit was een actuele verwijzing naar de beschuldigingen van seksueel misbruik tegen de zanger.

Weetje 3: er wordt getwijfeld over een regel in het refrein, veelal wordt vermeld  "I'd see the light in the shade of the morning sun". Soms echter wordt er gedacht dat het is: "I'd see delight in the shade of the morning sun." Ik hou het bij het eerste. 

 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
SprintMaster
#6123
Hebben jullie dat ook wel eens: dat een band in de top 2000 staat met altijd dat ene nummer maar dat...

Ik vind filmpjes heel hinderlijk, daar klik ik dus echt niet op.

Toch denk ik ook dee-lite

esims2.0
SprintMaster
#6123
Hebben jullie dat ook wel eens: dat een band in de top 2000 staat met altijd dat ene nummer maar dat...

1 2 ... 245 ... 282 283

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.