Het 'wat-luister-je-nu' topic

1 2 ... 273 ... 280 281
Raul Alcala

Een diepe buiging, José. 

De viool heeft altijd iets droevigs.

Of melancholie als in hang naar Koot en de Bie. Drang om een traan te laten. Maar ik kan het niet langer laten. Niet meer klootviolen, maar zingen en praten. Geen tijd voor haat, neem liliputters al lang niet meer de maat. Vervul de mensen hun harten op straat, maak een praatje met de bleke bilnaad van binkie bouwvakker. Stoere bolster, blanke pit rakker. Geef hem wijze raad. Al is het vijf voor twaalf, voor een stel bretels is het never nooit te laat.

Anyway. Ook voor de klootviolen op WF

Laatst gewijzigd
josemanuelfuente

Nog wat leuke klootviolen

Raul Alcala

"Neem je liliputters al lang niet meer de maat, broer?"

Nee Mo. Mijn moeke zei altijd, "Wie het kleine niet eert, is het grote niet weert."

"En hoe lang neem je ze al niet meer in de zeik, broer?"

Heeel lang, Mo.

"Zo lang als Shaquile O Neal broer?"

Je praat teveel, Mo.

kleomantre

Ik reed doelloos rond,  nam een verkeerde afslag en ging de absolute duisternis tegemoet. Het was zo eng dat ik me wendde tot verdovende middelen om het maar te kunnen vergeten. Helaas geen goede trip, ik crashte alsnog. 

Zomaar een nachtelijk rariteitenkabinet, omdat het hoogzomer is! 

P.S. Geef het tweede nummer een kans als je van soundscapes houdt. De trip begint echt goed na iets meer dan 2 minuten. 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Soundscape van de week. Trek wat bleek weg in m'n nek, en trip er op als Jip en ik samen nonstop wippen op de wip wap kip. Als zij boven is ik er vanaf springen voor de grap. Ze keek even sip en zag wat bleek. Maar wat bleek, toch nog die schaterlach en samen de hik.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon
Raul Alcala
#6805
Soundscape van de week. Trek wat bleek weg in m'n nek, en trip er op als Jip en ik samen nonstop wip...

Doe deze dan ook maar 

 

Raul Alcala

💯 klootje 

Volgens mij heb jij Thundercat hier wel eens genoemd

josemanuelfuente

'Anger is a energy', kunnen enkele WF'ers over meepraten volgens mij ...

Raul Alcala

Lukt niet terug te berichten klootje,  maar heb je bericht gelezen. Eens, en ik ga het zelfs nog wat verder uitbreiden denk ik

Klootje Kriekeljon
Raul Alcala
#6809
Lukt niet terug te berichten klootje,  maar heb je bericht gelezen. Eens, en ik ga het zelfs no...

Cool. Beter en gezelliger denk ik.

Klootje Kriekeljon

SprintMaster

Tijdens de openingsceremonie van de OS hoorden we veel Franse artiesten.

Daniel Balavoine met een nummer voor zijn Marokkaanse vrouw.

Ottawan met een disco nummer. 

josemanuelfuente

Een van mijn favoriete zomerdeuntjes

Jacco van Stierop

Een van mijn favoriete montuno’s. Genot voor oor én oog.

 

Raul Alcala

Voor de Femkes Bol van disse wereld

josemanuelfuente

Wie moet er morgen naar het kantoortje?

 

Raul Alcala

M'n linkerbal maakt een vrije val, naar boven. Nee, je hoeft het niet te geloven. Zolang ze me er maar niet van beroven, zal het vuurtje nimmer doven.

 

josemanuelfuente

Maakten toch wel leuke plaatjes vroeger

esims2.0

Earth & Fire komt nooit meer af van de impact van het optreden bij AVRO's Toppop, met Jerney Kaagman in haar blauwe outfit. Ze maakten tot dan toe progressieve rock en Weekend was een soort grap. Onbedoeld een enorm succes, ook internationaal, maar meteen ook het begin van het einde. Later zei Jerney Kaagman nog over dat optreden dat ze met haar gedachten alleen was bij de bewegingen die ze moest maken, omdat ze het nauwelijks geoefend had.

Raul Alcala

Oh jee

Raul Alcala

Classic als die old timer. 

Raul Alcala

Hey Plank, ik lag net languit op de bank te dromen. Het was echt crazy man, jeetje ben er nog steeds een beetje lazy van. Dat dat nou juist mij moest overkomen.

Raul Alcala

Knight Rider altijd kijken. Ik ging over lijken. David Hazelhof en z'n gitzwarte Kitt. Kat krioelend op schoot, zit stil, durf me niet te bewegen. Heb al een tijdje best hoge nood. Voel me onderhand een ons wegen.

Laatst gewijzigd
josemanuelfuente

Helden van vroeger brengen een ode aan de hitte

 

Raul Alcala

Die lange gooit de bal netjes in het netje zonder te blinken. Ja het zal, het is echt geen pretje als je bootje beetje bij beetje begint te zinken.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 273 ... 280 281

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.