Het 'wat-luister-je-nu' topic

1 2 ... 274 ... 282 283
Raul Alcala

Lieve ma, stralende ster, mooi mens. Sta naast me, blijf voor altijd in m'n hart. Is wat ik me wens. 

"Sta altijd klaar voor een ander, tart toch niet het lot. Gooi je hart maar open, dromen die uit gaan komen, voor mijn part laat je liefde stromen. Maar haal hem van het slot."

❤️

Raul Alcala

Live. Ja, live 

Jacco van Stierop

Ben altijd wel gecharmeerd geweest van deze song van Al Green:

 

Raul Alcala

Erg mooi. Al Green kleurt soms ook wat bluesie.

Ook zo'n fijne plaats voor in je cover.

Raul Alcala

En hier een opname van mezelf. Gewoon wat in het wilde weg zingen op m'n slaapkamer. Dan moet ik nu wel opbiechten dat ik dus niet Raul Alcala ben. Nee natuurlijk niet. 

Miguel Garcia es mi nom

 

josemanuelfuente

Covertje van Curtis Mayfield, lekker

Raul Alcala

Eerlijk gezegd

Raul Alcala
josemanuelfuente
#6831
Covertje van Curtis Mayfield, lekker

Haha. Lekker ruig 👌

josemanuelfuente

Volumeknop open

josemanuelfuente

Voor Vosje maar niet van de Belgian Cats

Raul Alcala

Tranen die plensen. Oh mensen, alle hens aan dek.

Klootje Kriekeljon
Raul Alcala
#6836
Tranen die plensen. Oh mensen, alle hens aan dek.

Raul, dan moet je deze ook ff kijken. Pa die met zijn zoon die vooir het eerst hoort. Tof kanaal ook. 

Raul Alcala

Ja ken ik klootje. Heel mooi kanaal waar zoonlief pa laat kennismaken met hiphop albums

Klootje Kriekeljon
Raul Alcala
#6838
Ja ken ik klootje. Heel mooi kanaal waar zoonlief pa laat kennismaken met hiphop albums

Nog 1 zo'n soort kanaal wat ik echt heel goed vind. Hele intelligente fijne kerel, altijd raak. Misschien ken je hem al, zo niet heb je uren materiaal om te kijken. 

Die kerel ook in 3 jaar tijd verslingerd aan hiphop zien raken. Leuk om te zien.

dn deze

Laatst gewijzigd
Sunneklaas

Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
#6839
Nog 1 zo'n soort kanaal wat ik echt heel goed vind. Hele intelligente fijne kerel, altijd raak. Miss...

Die kenk nog niet. Ga er straks lekker voor zitten met een bak ijs, druivensap en een jonko

esims2.0
Raul Alcala
#6836
Tranen die plensen. Oh mensen, alle hens aan dek.

Ik ken ook een cover waar Bobby Brown zo op staat. Alle zwarte meisjes inclusief Raul worden wild. De muziek doet er niet toe.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Rub it the right way, Dont be Cruel?

Ach esi. Ik ging even sentimenteel met betrekking tot mijn overleden moeder. Het spijt me dat ik alweer tegen je albino schenen schopte. 

Één van haar lievelingsliedjes was trouwens Cupid van Sam Cooke. Mijn ma hield er van. Meezingers. Net als van BZN, Elvis Presley en de Beatles. Robert Long lag op de pick up. Even aan m'n moeder vragen, galmde door het huis. Moeder meezingend in de keuken. Bloemenregen, haar handen jeukend. Bolletjes jong belegen kaas. Alles op rolletjes. M'n moeder gaf altijd thuis, wat een baas.

 

Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
#6839
Nog 1 zo'n soort kanaal wat ik echt heel goed vind. Hele intelligente fijne kerel, altijd raak. Miss...

Ben er nog niet aan toegekomen, maar je in 'in principe' reactie politiek forum, moest ik denken aan de line 'in principe moet je niet piepen, niet huilen'

Opgezwolle jonge!

Raul Alcala

En je 'maar hunnie' opmerking wil ik pareren met

 

Raul Alcala

Raul Alcala

Zo als hij over 36 Chambers praat, Klootje. Zo kan ik dat met dit album, en deze track. Lyrisch

Raul Alcala

josemanuelfuente

Oude muziek maar toch jonge muziek. Heerlijk met een paar Paulaner achter de kiezen.

Raul Alcala

1 2 ... 274 ... 282 283

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.