Het 'wat-luister-je-nu' topic

1 2 ... 275 ... 282 283
Raul Alcala

Raul Alcala

Omdat ik ren moet ik ooit blijven staan. Als ik er ben blijf ik nooit, ik moet gaan.

Jacco van Stierop

Ik las vandaag dat Pennsylvania een swingstaat is.

Ik moest dat gelijk effe checkuh.

 

Raul Alcala

Me voeten en tenen zijn nu uitgeput Jacco @! Pure sax! Heerlijk.

Pamela, kusje?

Raul Alcala

Voor Jacco. Ik weet van toeten noch blazen. Zou wel moeten, het vreet aan me, maar zo lopen de hazen. Dus rep je, het liefste zwart. Oh, oh, oh, oh. Ik wacht op je met smart.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

No diggity, no doubt

Raul Alcala

Never do, what they do, what they do, what they do 🎶

Klootje Kriekeljon
Jacco van Stierop

Dank Raul! Ja, die plaat van Chaka heb ik redelijk grijs gedraaid destijds. Ben er niet zeker van, maar volgens mij nog aangeschaft bij de Free Record Shop voor een joetje. Zal rond 1987/1988 zijn geweest

Jij postte hier trouwens laatst een uitvoering van ‘Manhã de Carnaval’. Dat staat bij het grote publiek beter bekend als ‘Orfeu Negro’ oftewel ‘Black Orpheus’, de titlesong  van de gelijknamige film uit 1959, een Frans-Italiaans-Braziliaanse co-productie.

De film was gebaseerd op een stuk van schrijver-dichter-zanger-pianist-componist Vinícius de Moraes (1913-1980).

Halverwege de jaren ‘60 schreef Vinícius de Moraes samen met de Braziliaanse meestergitarist Baden Powell de Aquino ‘Canto De Ossanha’, een stuk dat nog heel vaak ten gehore wordt gebracht:

 

En een wat eigenzinniger interpretatie van deze Nederlandse gitarist:

 

P.S.: de plaats van uitvoering in beide video’s zal je wel bevallen zijn, Raul.

josemanuelfuente

Foute Duitse muziek kan ook lekker zijn

SprintMaster

Voor Sharon en de teamsprinters.

Romāns Vainšteins

Even een tip voor de hiphopheadz Klootje & Raul:

op netflix staan er seizoenen Rythm & Flow, Franse versie. Het is niet eens om de muziek zelf dan wel de diversiteit van deelnemers en de geheel eigen, wat mij betref 'diepere', benadering van het genre. Best vermakelijk.

josemanuelfuente

Voor dat balletje van een hockeyspeler

Raul Alcala

Give it up for Cab Calloway

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#6862
Even een tip voor de hiphopheadz Klootje & Raul: op netflix staan er seizoenen Rythm & Flow...

Ik zal es kieken. Thanks 

Raul Alcala
Jacco van Stierop
#6859
Dank Raul! Ja, die plaat van Chaka heb ik redelijk grijs gedraaid destijds. Ben er niet zeker van, m...

Chaka chaka kan chaka kan. Chaka chaka kan.

Tel Aviv, wat een stad is dat! Bedankt voor je nummers.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Melk

Raul Alcala

Stickert de lauwste. Meer babbels dan Jeroen Pauw, vertrouw me. Zit trots hoog op z'n apenrots, geen schnabbels nodig. Broodnodige lyrics rapengaar, talkshow waardig. Mist niks, dist de rest heel beslist, al klinkt het best wel aardig.

Laatst gewijzigd
josemanuelfuente

Mier- en mierzoet en schitterende tekst.

 

Jacco van Stierop

Ook behoorlijk zoet, maar de onderhuidse, ingetogen wellust geeft het toch nog een aangename bite.

Raul Alcala

Doe je regendans in de zomer. Pak je kans, sjans met de druppels en huppel als een dromer. Natte beats achter de oren, Metropole orkest doet de rest. Wat rest is the best, laat iedereen het maar horen.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Attitude is fluide als die lhbtq plus letterbak druïde, Panomarix. Geef geen zak om poten en potten. Echt helemaal niks. Voor het gemak, het kan me niet verrotten welke boten je volhangt met latex, leer en sloten. Oftewel,  behang voor de sfeer. Dus ram die bling bling veter nog maar een keer dwars door je bilnaad. Staat je echt een stuk beter, ik weet het echt beter. It's a sure thing, tot in het kwadraat

 

Laatst gewijzigd
SprintMaster

Breaking.

Klootje Kriekeljon

Nelly deed ook een poging tot Dear Mama. Maar wie niet.

Klootje Kriekeljon

Under Groundkingz

 

 

1 2 ... 275 ... 282 283

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.