Het 'wat-luister-je-nu' topic

1 2 ... 278 ... 282 283
Klootje Kriekeljon

Voor Juul

 

 

Raul Alcala

Haha heerlijk klootje

Raul Alcala

Kippenvel. En er zit niks in m'n aderen 

Raul Alcala

Wilde em eigenlijk in het andere forum plaatsen, voor het evenwicht. Maar zoals we in Groningen zeggen - het is me om het even, wicht.

Jacco van Stierop

josemanuelfuente

Spanje is een groot land. Schitterende plaat, wazige video.

Raul Alcala

Pak je covers maar

Raul Alcala

Raul Alcala

Whats the 411, hon

Jacco van Stierop

Morgen de start in Jerez.

Raul Alcala

In navolging van Jose

Raul Alcala

Live is toch vaak het mooiste, Jacco. Zeker als hiphop a la The Roots gaat. Hier een topoptreden van Mos Def en de ook door jouw geliefde Robert Glasper. Een banger eerste klas. Met gevoel.

 

Raul Alcala

In de remix zat Mos Def ook al fly in de klik met de mannen van De la. Stakes is high, dikke mik. Twee rietjes, 1 blikje prik.

Raul Alcala

Voor Jean

Raul Alcala

Rozen zijn rood, je blauwe plekken bijna geel. Geen nood, ik beloof het je echt. De volgende keer laat ik je helemaal heel.

Laatst gewijzigd
josemanuelfuente

Nog een zomers deuntje, hoor je vaak bij cricket op de BBC

Raul Alcala

Lang niet gehoord,  maar het mag gehoord worden.

Jacco van Stierop

Hij mag dan 3 jaar geleden verscheiden zijn, onsterfelijk blijft-ie.

Je moet hier wel even voor zitten, maar dan krijg je ook een fascinerend verhaal opgedist. Met kop en staart, soepel lopende verteltrant, onverwachte zijpaden en verrassende plotwendingen, orde, schijnbare chaos, en een onontkoombare puls die de vaart erin houdt.

Een zeldzame magiër en meesterverteller.

josemanuelfuente

Hopelijk niet in januari

Wheely

Mochten Raul en Klootje ooit naar Gent afreizen

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240823_95665448?journeybuilder=nopaywall&utm_source=google

Klootje Kriekeljon

Voor mij is het wachten op een uitbreiding met de westvleugel. Nee, tof. Das een liefhebber.

Ik kwam wekelijks in Gent. Alleen nu even tijdelijk van de route afgehaald ivm nieuwe collega's. Tijdje terug nog op openingstijden staan te wachten om speakers bij Art en Craft in Mariakerke te kopen. Zelfde straat als 1 van mijn adressen. Die zijn de goedkoopste leverancier van veel apparatuur op Bol. In Nederland dan. Very nice. Gent is sws tof. Woon jij er? 

Wheely

Gent is zeker een leuke stad, vroeger wel naar de betere technofeesten geweest daar. Ik woon er niet, kom uit Amsterdam.

Raul Alcala

Van z'n voor mij beste album

Raul Alcala
Wheely
#6945
Mochten Raul en Klootje ooit naar Gent afreizen https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240823_95665448?jo...

Thanks Wheels of steel. 

Raul Alcala
Jacco van Stierop
#6943
Hij mag dan 3 jaar geleden verscheiden zijn, onsterfelijk blijft-ie. Je moet hier wel even voor zit...

Fonky! 

1 2 ... 278 ... 282 283

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.