Het 'wat-luister-je-nu' topic

1 2 ... 279 ... 282 283
Romāns Vainšteins

Ben heel veel in Gent geweest met name vanwege de 10 days off, een experimenteel festival met de nadruk op elektronische muziek. Ook een aantal maal in Kuipke geweest bij de genoemde technofuiven (zo heet dat daaro). Fuif dit, fuif dat. Binnenkort ga ik met een kameraad daarheen om enkele poppodia te bezoeken, is in veel opzichten het grotere broertje van Groningen, qua bevolkingsopbouw, sfeer en cultuur. Erg leuk.

Raul Alcala

Voor op een fuifje

Romāns Vainšteins

Zulke fuifjes kwam ik niet en had je ook niet in Gent.

esims2.0

Het ziet er ook meer uit als een Groningse fuif. Bedum of zo.

Raul Alcala

Blockparty in Bedum inderdaad. Freez modderfokker, m'n maat die rapt nooit uit de maat.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Als het over katten gaat is de muis nooit ver weg.

Raul Alcala

Slikte net m'n coke per abuis door en rookte coke over m'n longen. Uit met de pret, kruis erdoor, dat pikten ze niet. Sjonge jonge. Moraal van het verhaal, tis dat ik het nu scherp zie. Als je je cola drinkt, drink die dan van Pepsi 

Laatst gewijzigd
josemanuelfuente

Beatles zijn goed, Rolling Stones zijn goed, dus dit is dus ook een goed plaatje

Raul Alcala

Kom ik toch hier uit jose

Raul Alcala

Slechte spelletjes worden hier gespeeld

Raul Alcala

Vazilii

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Zat al een maand of wat latent verborgen in m'n achterhoof. Eindelijk belt ie aan

Raul Alcala

Het is 5 voor 12. Wat zeg ik, nog maar 3 minuten. Live op Lowlands. Voor de ekte Stickert fans, snap je. Hiphop met meer pit en knoflook dan een top broodje kebabje

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Een serenade voor het verre oosten Fruitvliegjes en Spaanse vliegen, rico! Mostly frikandellen vet voor in de frituur, de rest in de kliko, rechtse meisjes niet zo verschrikkelijk zuur.

Laatst gewijzigd
Jacco van Stierop

Raul Alcala

Volg je eigen weg

Sunneklaas

josemanuelfuente

Vind dat Roglic die punishment gisteren dubbel en dwars verdiende

Romāns Vainšteins

Van alle crossoverbands was dit zeker niet de beste, in de clip komen ze over alsof de producer heeft gezegd 'ja jongens het schiet niet op, ga desnoods rappen of zo'.

 

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Deze is tof

Romāns Vainšteins

één van mijn dommere acties ooit is dat ik het naliet op hun concert een petje van ze aan te schaffen

Romāns Vainšteins

Ga ik in de VERA zien, ik denk dat ze op zoek moeten naar een nieuw dak

Romāns Vainšteins

Man, man, man, man, man, man, man. Wat is dat een killertrack zeg, 100 tegen 1 dat ze daarmee gaan afsluiten.

Raul Alcala

Wat een kutmuziek rv

1 2 ... 279 ... 282 283

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.