Het 'wat-luister-je-nu' topic

1 2 ... 280 281 282 283
Romāns Vainšteins

1001 x beter dan zwoele voortkabbelfunk en kwelerige autotune R&B, wat mij betreft.

Jacco van Stierop

Vocalen waarover een middelgrof schuurpapiertje is gehaald teneinde de juiste heesheid te bemachtigen.

¡Hostia! Qué voz!

 

josemanuelfuente

Af en toe vind ik dit wel leuk

Raul Alcala

Als een kleun kwam het binnen. Een dreun voor je harses, zoals die spuitende fles Cassis. Wie spinnen de garen, wie zit er op de blaren? Vreet je vanaf de meet op van binnen, verklaren heeft geen zin. Buiten zinnen raken evenmin. Zolang je er geen punt achter zet ga je door. Bezorg me natte dromen, vooruit met de pret. Dat er nog vele mogen komen, ik dans m'n eigen  waterballet.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#6976
1001 x beter dan zwoele voortkabbelfunk en kwelerige autotune R&B, wat mij betreft.

Haha touche. Dalmatiërs zijn er niets bij. In de 90s hadden ze gelukkig geen autotune. Toen was soul for real.

Omdat je een kattenpersoon bent

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
josemanuelfuente
#6978
Af en toe vind ik dit wel leuk

Dit vind ik dan weer tof. Ja, weer de 90s

Raul Alcala
Jacco van Stierop
#6977
Vocalen waarover een middelgrof schuurpapiertje is gehaald teneinde de juiste heesheid te bemachtige...

Oh man, daar gaan zelfs pijpenkrullen de lambada op dansen. Ik moest gelijk aan Jenny don't be Hasty denken, van ondergetekende. Laatste verzoekje dan.

Jacco van Stierop

‘What’s your number’?

54-46 om precies te zijn.

Met onze niet aflatende preoccupatie met de huidige tijd, zouden we bijna vergeten dat het 40 jaar geleden ook gewoon een gezellige, onbezorgde tijd was, getuige de begeleidende beelden.

Raul Alcala

Ik zag de Iron Lady nog lachend in je clip voorbijkomen Jacco.

Raul Alcala

Monie talks, bullshit walks

Raul Alcala

Serverfouten bij de vleet. Wat heet

Raul Alcala

Ben jij van de leren jackies, José?

Raul Alcala

Dat was het weer. 

Klootje Kriekeljon

josemanuelfuente

De muziek van de gekleurde medemens was vroeger toch een heel stuk leuker dan nu

Klootje Kriekeljon
Raul Alcala
#6988
Dat was het weer. 

Dankzij jou al paar dagen op zoek naar dat ene dub nummer van Lee Perry met een wood block. Waarom maken al die gasten 70 albums met dezelfde root riddims?

Klootje Kriekeljon

Romāns Vainšteins

's Neerlandstalige beste band, tenminste volgens mij.

Raul Alcala

Omdat het zo lekker bekt misschien, klootje?

Om in de reggae vibes te blijven. Ja, doe maar Anthony B. Lovely

josemanuelfuente

Helaas ook heden ten dage nog, 'guns don't argue'

Raul Alcala

Romans van Oor magazine zal onderstaande track tot op het bot voor ons recenseren 

Romāns Vainšteins

Het is sowieso één van de betere Nederhoppers.

Het eerste stukje is mijn ding niet en het 2e gedeelte veel meer, veel betere beat, meer hiphop zoals ik het wel leuk vind. Van de teksten heb ik niet heel veel begrepen eerlijk gezegd, hij schijnt dingen voor elkaar te hebben, ok.

Raul Alcala

Ja, deel 2 is de beste. Hardt!

Romāns Vainšteins

Hiphop gaat mij wat te vaak over 'yo dit ben ik, dit was ik en dit wil ik worden', dat boeit me allemaal niet zo enorm. De muzikale kunst van beats, flow etc vind ik wel leuk. met veel plezier nouvelle école gekeken, mede om weer mijn Frans een oppoetsbeurt te geven.

Raul Alcala

Valt reuze mee als je er een beetje induikt Voor mij is het vooral het spelen met metaforen en beats die bekoren. 

 

1 2 ... 280 281 282 283

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.