Het 'wat-luister-je-nu' topic

1 2 ... 283 ... 290 291
Raul Alcala

Ik ging eigenlijk voor rebirth.of slick, maar verhaspelde m'n zoekopdracht 

Jawel! 

josemanuelfuente

Voor Fleur Agema

Raul Alcala

Voor Frans Timmermans

Jacco van Stierop

Twee weken geleden overleed Herbie Flowers.

Klootje Kriekeljon

Voor Rob Jetten en Greta Thunberg:

Romāns Vainšteins

Nooit van mij leven dat ik met zo'n affiche iets aanklik haha.

Dat is vast van dat kewelerige R&B-gejammer van ooohohohohohohooho oeoeoe beee-beeeee-eeeee

Klootje Kriekeljon
Romāns Vainšteins
Nooit van mij leven dat ik met zo'n affiche iets aanklik haha. Dat is vast van dat kewelerige R&...

Nate Dogg, Snoop en Warren G gewoongladnieherkennen. Dat is idd. van je hihaho.

josemanuelfuente

Misschien kunnen ze in de 2e kamer af en toe dit plaatje draaien om de gemoederen wat te bedaren.

Romāns Vainšteins

Nate dogg, Snoop en Warren G ken ik wel maar vind ik te softe rommel.

Daarnaast zou ik de buitenste 2 straal voorbijlopen in de supermarkt hoor, toegegeven. Nu je het zegt heeft die middelste idd veel van Snoop weg.

Laatst gewijzigd
Jacco van Stierop

Sound van New Orleans, maar afkomstig uit een andere delta: die van de Schelde.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Nate dogg, Snoop en Warren G ken ik wel maar vind ik te softe rommel. Daarnaast zou ik de buitenste...

Je bent vele malen erger dan Esims met je continue ongevraagde gezanik op hiphop videos. Je belofte meer diversiteit hier aan te brengen ben je nooit nagekomen, op een enkele kotsbui na

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Jacco van Stierop
Sound van New Orleans, maar afkomstig uit een andere delta: die van de Schelde.  

Dank voor de funk en de swing,  Jacco 👌

Raul Alcala

Toen Busta nog in een boyband zat

Raul Alcala

Il Leopardo della Primavera

De nieuwe van Linkin Park, steen en steengoed weer. Emily is echt een perfecte toevoeging.

Raul Alcala

Raul Alcala

Praise the Lord

kraamhol
  De nieuwe van Linkin Park, steen en steengoed weer. Emily is echt een perfecte toevoeging.

Ik twijfel. Instrumentaal weer lekker, zoals altijd, maar ik trek dat blèren steeds slechter, buiten hun beginfase. Mee eens verder, Emily prachtig.

kraamhol
Ik twijfel. Instrumentaal weer lekker, zoals altijd, maar ik trek dat blèren steeds slechter,...

Ik vind dat blèren van Emily wel lekker eigenlijk, mooi rauw net zoals Chester dat ook goed kon.

Sunneklaas

Raul Alcala
Sunneklaas

😂 ik ook van jou Sunny 

Sunneklaas

kraamhol
Ik vind dat blèren van Emily wel lekker eigenlijk, mooi rauw net zoals Chester dat ook goed k...

Jazeker, zij wel. Benieuwd naar de verdere ontwikkeling vd band.

Raul Alcala

Het kaarsje blijft altijd branden. Wat lijkt ie op zn pa hé 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ballerina stijl, onderwijl een bakkie kwijl van genot. Goeie hiphop is op de toppen van je tenen lopen aka pure topsport. Luistert alsof een engel die in je oor piest, damn hatsjoe sneez. Ik voel de oldskool breez waaien door de trees. Ga door m'n knieen en bid voor nog een nieuwe release. Please.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 283 ... 290 291

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.