Het 'wat-luister-je-nu' topic

1 2 ... 283 284 285 286
Il Leopardo della Primavera
kraamhol
#7073
Jazeker, zij wel. Benieuwd naar de verdere ontwikkeling vd band.

Ja, veel zin in het nieuwe album wel

esims4.0

Enjoy The Silence 2004 is een remix van Mike Shinoda. Dat stond ook lange tijd in de titel aangegeven, maar die naam zei me eerlijk gezegd niets. Maar is dus de ene helft van Linkin Park. Ik vind die remix goed gedaan, maar zou niet graag willen dat alles van DM zo klinkt. Overigens vind ik Linkin Park behoorlijk overschat. Chester Bennington kon ook niet zingen.

Raul Alcala

Prachtig esims

Ik trip een beetje weg, zie wipwappende beren op de weg. Smeer chocopasta tussen hun billen, beetje poeren, hoor ze nou gillen

Laatst gewijzigd
kraamhol
esims4.0
#7077
Enjoy The Silence 2004 is een remix van Mike Shinoda. Dat stond ook lange tijd in de titel aangegeve...

Fanboy zijn van dm en zeggen dat chester niet kon zingen, hoe verzin je ze.

Raul Alcala

Lovin' it

Raul Alcala

Raul Alcala

Voor Wheely

Gooi je handjes in de lucht, anders zwaait er wat

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Onder een steen vandaan gekomen en een tof album gedropt:

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Romāns Vainšteins

Hoe oud is ie nu, 60?

Klootje Kriekeljon
Romāns Vainšteins
#7085
Hoe oud is ie nu, 60?

Dat was ook mijn gok. Maar hij is 56.

Raul Alcala

Dope Klootje. De revival van de oldies niet? Nas, Method Man, LL Cool J. Mannen met discipline 

Raul Alcala

Raul Alcala

Raul Alcala

Raul Alcala

Praise the Lords

Raul Alcala

Sorry

esims4.0

Ik zag dat NPO Klassiek deze week begint met de stemming voor de Klassieke Top 400. Ik heb eens naar de lijst van vorig jaar gekeken maar dan wordt mijn gebrek aan kennis van dit muziekgenre pijnlijk duidelijk. Ik zie mezelf al zitten bij Per Seconde Wijzer: "Daar waar ik Mozart zei, bedoelde ik Beethoven. Stop. En ik wil graag 6 jokers inzetten."

kraamhol

ezi0.0 ook op klassiek gebied dus, geeft niets.

Raul Alcala

We houden allemaal van het stalen ros. Een blos op je wangen, wind tegen of mee. Regen, donder of bliksem, en daarna een hete kop thee

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
kraamhol
#7094
ezi0.0 ook op klassiek gebied dus, geeft niets.

Love what you do and do what you love

Raul Alcala

🕺

Romāns Vainšteins

Als 'gedwongen' luisteraar van het genre (ouders spleelden het regelmatig, zusje was redelijk goede pianiste) weet ik wel eea van het genre. Doe mij op dat gebied de Russen maar.

Romāns Vainšteins

Romāns Vainšteins

Remix door zijn fellow-Russian, op piano gedestilleerd

1 2 ... 283 284 285 286

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.