Het 'wat-luister-je-nu' topic

1 2 ... 290 291 292 293 »
esims5.0

Dit is trouwens mijn stemlijstje. Niemand Thuis moeten ze eens wat beter in de etalage zetten, want dit is een niet zo goeie live-versie.

https://npo.nl/luister/stem/npo-radio-2-top-2000/inzending/9d9c8738-d5d9-4734-b272-7a8cb036299d

Romāns Vainšteins

Even los van de depeche mode lawine vind ik dit ook goede tracks:

Little Talks

Of Monsters And Men

Fireflies

Owl City

Your Woman

White Town

Alle 3 hoog one-hit-wonder gehalte,.. Met afstand beter dan het gehele verdere oeuvre

Je hebt er met Bjork en Moderat ook 2 artiesten in staan die ik over de hele linie waardeer.

Romāns Vainšteins

Ik wilde zelf wat gaan stemmen maar kennelijk mag je alleen kiezen uit shit die er al in staat, tja dan loop ik snel vast

esims5.0
Romāns Vainšteins
Ik wilde zelf wat gaan stemmen maar kennelijk mag je alleen kiezen uit shit die er al in staat, tja...

Nee hoor, je mag in principe alle 35 zelf kiezen. Ik had toch ook een aantal vrije keuzes?

Klootje Kriekeljon

Ja hallo. Dit is het verderfelijke zwarte muziek topic van Raul, Jacco et moi. Zou je hier ajb zwarte muziek willen posten of wegblijven? Of dat andere topic sluiten en gewoon hier meedoen. Maar dit slaat helemaal nergens op hè Esims. Tisteenoftaamder zeggen ze in Braboland.

Klootje Kriekeljon

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Wat een ode aan 2Pac. De beat, de flow, de tekst. Probably smiling down and nodding.

Raul Alcala
esims5.0
Van Maxim moet er natuurlijk 'Ik vind' voor staan. Pareltjes, meesterwerkjes en kwaliteit zijn van d...

Waarvan akte

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
shoutout naar Sugar Hill

Van A tot Z

Reeeemix 

Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
Wat een ode aan 2Pac. De beat, de flow, de tekst. Probably smiling down and nodding.

Top! Beter dan dat onderlinge gekrakeel beef lapjes gedoe.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
ik vind top 2000 altijd wel geinig hoor. Maar het is natuurlijk een groot publiek waarvan een flink...

Jazzy Jeff is de producer, van de Fresh Prince weetjewel. Heeft geweldige albums gemaakt, beetje onder de radar En ja, ik houd van die volle, lome beats, met wat nachtegaaltjes op de achtergrond 

Klootje Kriekeljon

Nou weet ik dat Jazzy Jeff ontzettend veel meer en goed ook heeft geproduceerd, maar Summer Time is perfect in wat het is en daarom steevast mijn openingsnummer van de eerste rokjesdag van het jaar.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Obscuur album, tijdloze top track

Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
Nou weet ik dat Jazzy Jeff ontzettend veel meer en goed ook heeft geproduceerd, maar Summer Time is...

Jazeker, daarna Luniz en Dre en Snoop

Deze mag er ook wezen

Raul Alcala
Raul Alcala
Obscuur album, tijdloze top track

Ik snap wel dat Dilla er niet vanaf kon blijven 

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Van A tot Z Reeeemix 

Haha nee, dan weer niet die sugar hill waar Sticks een shoutout naar doet

Raul Alcala

Ik hoor Sticks geen shout out doen op die track?

Romāns Vainšteins

Hij zal toch allicht daar ergens een keer 'yo' hebben gezegd??

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Hij zal toch allicht daar ergens een keer 'yo' hebben gezegd??

Sup dan?

Raul Alcala

Voor Romans 

.

1 2 ... 290 291 292 293 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.