Het 'wat-luister-je-nu' topic

1 2 ... 290 291 292 293
Raul Alcala

Kijk om m'n pols geen horloge. Ben tijdloos en dat blijft zo, voor een groot poosje.

Raul Alcala

Wookie, cd met een griffel, lag in een hoekie te versloffen. Gniffel, gooi je handjes in de lucht, anders zwaait er wat. Mooi, want dat is boffen

Raul Alcala

Deed Oddisee altijd maar mee

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Maar das niet aan mij

Raul Alcala

Metropool hogere school bas in zn sas masterclass. Nooit meer slapen

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Reggie Noble met z'n shovel 

josemanuelfuente

Minder koersen volgend seizoen??

Raul Alcala

Minder demonstraties hoop ik. Het wiel is rond, José.

Raul Alcala

Prachtige hoes ook. Ik overweeg em ingelijst aan de muur te hangen.

Raul Alcala

🤩

Raul Alcala

Raul Alcala

Voor de opportunistische kniesoren Romans en Leo 😱

Raul Alcala

Raul Alcala

Raul Alcala

Sticks flikt het kunstje wederom weer. Runt z'n toko clean als de bolle van Zwolle, beer van de Meer. Knikt ongezien goedkeurend mee, loco koppeltjerollen, patatje oorlog voor de sfeer

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Boom bap, si

Jacco van Stierop

Lekker hoor!

Raul Alcala

Thanks Jacco. Écht een coole jazztrack. Kom ik toch weer uit bij een vroege Gang Starr track. Met een knik naar en saluut voor de muzikale vernieuwers uit het verleden, in een hiphop jasje gegoten. Alle lof ook voor Premier. Hoe hij al die samples erin mixt, weergaloos. Swingt als een tiet.

Raul Alcala

Pareltje

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Sticks flikt het kunstje wederom weer. Runt z'n toko clean als de bolle van Zwolle, beer van de Meer...

shoutout naar Sugar Hill

esims5.0
Raul Alcala
Pareltje

Van Maxim moet er natuurlijk 'Ik vind' voor staan. Pareltjes, meesterwerkjes en kwaliteit zijn van die muziektermen waar doorgaans de spot mee wordt gedreven. Persoonlijk vind ik dit - zoals kleomantre het noemde - generieke shit.

Met alle pogingen hier om radio, de tijd van lijstjes en de Top 2000 belachelijk te maken, vraag ik me toch af of de liefhebbers van deze muziek op een gegeven moment in december niet in de knoop komen met hun overtuiging dat dit de dominante cultuur is in Nederland.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

ik vind top 2000 altijd wel geinig hoor.

Maar het is natuurlijk een groot publiek waarvan een flink deel op basis van fanschap/sentiment in de koers zit. Daar krijg je scheefgegroeiende verhoudingen van.

ik zal na publicatie wel een overzicht geven van de bands die ik wel/vs niet verdragen kan.

In idere geval alles beter dan die kwelebal-met-gluipbakkes uit Raul's laatste post, ik neem grif aan dat dat top R&B is maar godallahmachtig, wat trek ik dat niet. Voila subjectiviteit.

esims5.0

Dat het voor een groot deel een fanbase bepaalde lijst is, is helemaal waar, dat had ik al gezegd. Maar dit was vorig jaar, toen ze tijdens een 19 minuten durend progrocknummer om 4 uur 's nachts de spelletjes uit de kast haalden. "Want je moet toch wat he" werd er letterlijk gezegd. Dus de zelfspot is er wel degelijk.

Romāns Vainšteins

Geen idee wat je bedoelt 

esims5.0

Dit zijn trouwens de leukere Top 2000 lijstjes (ik zag hem net op X). Van Depeche Mode tot Koos Alberts.

https://npo.nl/luister/stem/npo-radio-2-top-2000/inzending/9d9fa2d5-2767-4a2a-b96e-f9dd42b80077

1 2 ... 290 291 292 293

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.