The beat, the monotone highstrung voice. In the heat of the moment it's mostly the voice, that gets you up. It's mostly the voice, that makes you buck. A lot of rappers got flavor, and some got skills. But if your voice ain't dope then you need to chill.
kleomantre
Ik heb weer eens een ietwat stiller hoekje gevonden waar iets bijzonders bloeit, alhoewel toch nog 83k plays. Enfin, voer jezelf mee.
Karamazov
kleomantre
Ik heb weer eens een ietwat stiller hoekje gevonden waar iets bijzonders bloeit, alhoewel toch nog 8...
Een thc-gummybeertje innemen voor het luisteren helpt.
Raul Alcala
Met of zonder thc gummybeertjes, je tegels lichten geheid blauw op als je erover loopt.
Raul Alcala
Voor die mense uit verbeterpunten
Jacco van Stierop
Precies, niet janken.
Raul Alcala
Linkse tranen (zure regen) ook slecht voor milieu
Il Leopardo della Primavera
All you Black folks, you must go All you Mexicans, you must go And all you poor folks, you must go Muslims and gays, boy we hate your ways So all you bad folks, you must go
redacted-191125
Dit bericht is verwijderd
Raul Alcala
Strijderz
josemanuelfuente
Voor alle bitcoinliefhebbers
Raul Alcala
Ah, lekker Jose. Nog zo eine
Raul Alcala
Klootje
redacted-191125
Raul Alcala
Klootje
Raul Alcala
Ja, zieke flows en Dre op z'n best
Kool G Rap en co. Lekker rugged en rough. Clean en tof. De rest gezien, weggeblazen met verlof.
Dit album is destijds nooit komen bovendrijven, gekocht op deze track denk ik
Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Frivole viool verscholen op de beat. Unieke klassieke boombap bouncer, streling wuivend als riet. Wind steekt stilaan op, sta stilaan op. Protect ya neck en dubbelcheck snel je kop. Kop op, verrek. Top, nu volgt de heling.
Laatst gewijzigd
josemanuelfuente
Wat zal de come back van Anna brengen?
josemanuelfuente
Zelden zo'n overbodig artikel gezien als 'Veldritfans hoeven niet lang meer te wachten op duidelijkheid Mathieu van der Poel'.
Daarom deze ode aan Wielerflits
redacted-191125
josemanuelfuente
Zelden zo'n overbodig artikel gezien als 'Veldritfans hoeven niet lang meer te wachten op duidelijkh...
Raul Alcala
Chicken wings als vleugels, vastzittend in je bling bling beugel
Laatst gewijzigd
kleomantre
redacted-191125
Ik ga met je mee in iets anders
santakraam
Doe ik ook effe mee, mafkezen:
redacted-191125
kleomantre
redacted-191125
Je hebt denk ik het grapje gemist in mijn vorige post.