Joh. Ik zit te denken waar ken ik dit refrein van. Lekker gejat die v mij.
Supersmooth hoe van alles verweeft samensmelt in die track. Snoop op z'n lauwst. 🔊
Lemond
Romāns Vainšteins
Ik kan het niet laten om het beeld van die kwelende Next Wiffy in Esims galmende badkamer te plaatsen.
Zou ook hij het 'supersmooth' vinden hoe 'verwijfd alles samensmelt' in die track dan?
Lemond
Omdat ik de inclusiviteitsgedachte niet wil verstoten. Dan is deze voor jou voor onder de douche met je rubberen eendje en washandje, Romans 👌
Lemond
Romāns Vainšteins
Ik kan het niet laten om het beeld van die kwelende Next Wiffy in Esims galmende badkamer te plaatse...
Verweeft is wat anders dan verwijfd. Verweven met, aljbwib
Lemond
En het sloeg ook nog eens op de track die Klootje poste op de vorige pagina met Snoop 😂
Je bent me er wel eentje, Romans
Lemond
We kunnen het anders ook weer over politiek hebben hoor!
Romāns Vainšteins
Niet in dit topic, hier gaat het over 'muziek'...
Maar ik begrijp dat het dus Snoop was die lekker, verwijfd aan het flowen was. My Bad.
Laatst gewijzigd
Lemond
Ja mooi. Los van het tijdsverschil, je uitspraak van vorige week begint steeds meer 'gestalte' te krijgen.
Lemond
Nee, het refrein van het nummer van de Musiq Soulchild video die ik plaatste, smelte heel smooth verweven samen met die in de track van Klootje op de pagina hiervoor, waar Snoop ook in meedeed en op z'n best was.
Romāns Vainšteins
Yes, op zijn best! Dat is altijd zó'n verschil met dat ie maar wat aankloot inderdaad.
Lemond
Ja man. Doggystyle forever.
Brainpower met een nieuwe dansplaat. Diamond D idem dito 💯
Klootje Kriekeljon
Missionary album is ook totaal geflopt zoals verwacht. Mainstream meuk album dat natuurlijk altijd wel goed in elkaar steekt qua producties, maar geef gewoon die G-Funk en stop het wiel proberen opnieuw uit te vinden.
Deze klonk nog wel aardig.
Lemond
Hij zou idd eens wat vaker nee mogen zeggen. Behoorlijk uitgemolken 💨
Lemond
Praten over platen. Al hebben sommigen er eentje voor hun kop.
josemanuelfuente
Mathieu is een highway star
Lemond
Mathieu is de first in flight
Lemond
Gooi je handjes in de lucht. Anders zwaait er wat.
josemanuelfuente
Thieu is een liquidator
Lemond
Mathieu is een smooth criminal
Romāns Vainšteins
Volgens mij luistert ie alleen maar naar chipmunkhardstyle hoor, zoals veel van die lui.
Lemond
Mathieu is een dominator.
Klootje Kriekeljon
Romāns Vainšteins
Volgens mij luistert ie alleen maar naar chipmunkhardstyle hoor, zoals veel van die lui.
Aan zijn autos en horloges te zien vast enorme kutmuziek. Sla mij lekker over.
Lemond
Maar het idee is dan ook niet dat we hier liedjes vóór Mathieu plaatsen.
Desalniettemin sluit ik me aan bij Klootje. Doe mij maar een klokkie van een tokkie