Het 'wat-luister-je-nu' topic

1 2 ... 299 300 301 302
Jacco van Stierop

kleomantre

Dit klinkt alsof Louis Armstrong is meegenomen op een paddopicknick en niet meer in staat was om te zingen

Lemond

Pak jij je covers maar

Lemond
Jacco van Stierop

Heerlijke cover hoor

Lemond
kleomantre
Dit klinkt alsof Louis Armstrong is meegenomen op een paddopicknick en niet meer in staat was om te...

Nu ik gestopt ben vind ik de klanken nog best mooi klinken ☺️

kleomantre
Lemond
Nu ik gestopt ben vind ik de klanken nog best mooi klinken ☺️

Mooi, het is ook een leuk nummertje om af en toe eens tussendoor te luisteren, liefelijk en sentimenteel

Lemond

Ja, alsof je door het klankenoerwoud langs een verborgen meertje omringd door grotten huppelt. Wat me associatief bij dit nummer brengt. Thanks

Lemond

Als dat nou het enige was. 🙏

kleomantre
Lemond
Als dat nou het enige was. 🙏

Deze heb ik recent aan mn playlist toegevoegd.

Lemond

Kijk, zo komen we muzikaal tot elkaar. Love it.

Ik hang nog steeds languit op de bank, al dansend.

Lemond

Ook al is Billen Jean niet je lover, duik toch maar met d'r in de cover.

Romāns Vainšteins

Covers: 9 vd 10 x uitermate boring en uit gebrek aan creativiteit geboren.

Romāns Vainšteins

Dan beter remakes: 

Lemond
Romāns Vainšteins
Even een knuppel tussen/op de kippen: kunnen we niet gewoon, gezamelijk 1 topic aanhouden voor muzie...

Ik waardeer je visie en muzikale bijdrage zeer. Wat een gekwelde, gepermenferteerde ziel is die Torre. Idem z'n stem. Je zou bijna medelijden met hem krijgen. 😞

Laatst gewijzigd
esims5.0

Ik moet er eigenlijk niet nog eens over beginnen, maar die voorkeur voor zwarte artiesten van Raul is toch wel ziekelijk. Lemond viel bij mij door de mand door een paar vlakke keuzes van blanke artiesten, met name The Only Way Is Up van Yazz. En dat is ook een van de charmes van lijstjes: als je mij niet weet te overtuigen met keuzes binnen gestelde grenzen (bv. een 80s keuzelijst van een radiozender), dan overtuig je mij ook om hier op muziek te klikken die ik niet ken.

Lemond
esims5.0
Ik moet er eigenlijk niet nog eens over beginnen, maar die voorkeur voor zwarte artiesten van Raul i...

Over ziek gesproken, bro. Deze man is echt sick!👋

esims5.0

Ook die focus op de VS. Ga daar toch wonen als je er zo door gefascineerd bent. Ik dacht bij de recente aanvaringen tussen Europa en de VS vandaag: waarom laten we die dickheads in de VS niet gewoon links liggen? Wijzen op problemen met migranten hier, maar zelf het vuurwapengeweld niet onder controle hebben. Bijvoorbeeld.

Lemond
esims5.0
Ook die focus op de VS. Ga daar toch wonen als je er zo door gefascineerd bent. Ik dacht bij de rece...

Daar heb je een punt. Het is maar net hoe de koe de haas in het hoenderhok knuppelt, bijvoorbeeld.

Lemond

Yazz kan je misleiden met haar Gilbert coup, maar is toch echt half Jamaicaans. Over Jamaicanen gesproken. Kent u deze Duitser nog?

Klootje Kriekeljon

Jacco van Stierop

En morgen wordt er weer gefietst in Portugal.

esims5.0

Mijn favoriet uit Portugal.

Lemond

Lemond

Thanks Klootje voor de beatbox. En dank Jacco voor je glaasje port.

Voor Kraam, undercover als Alberto Stegeman, worst

Lemond

Eigenlijk lijken Romans en Esims erg op elkaar. De grootste azijnzeikers van wf, e.o.

Speciaal voor jullie 

1 2 ... 299 300 301 302

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.