Het 'wat-luister-je-nu' topic

1 2 ... 299 300 301 302
Klootje Kriekeljon

Even wat ,muziek om de blanke mensch af te schrikken.

Lemond

Beetje paarse regen er overheen, ze rennen gillend weg

Romāns Vainšteins

'die voorkeur voor zwarte artiesten van Raul is toch wel ziekelijk'

Net zoals dat iemand homo is of niet houdt Raul gewoon intrinsiek van 'zwarte' muziek. Dat zit in je of niet. Hij beslaat ook zowat het gehele spectrum op dit gebied, dat kan niet anders dan een combi natuurlijke aanleg-paplepel te maken hebben.

Vazilii

The Stargate presents the saga of a mysterious artifact and its victims in a hallucinatory synthesis of science fiction and folk horror, where mind bending imagery and unsettling atmospheres converge in a surreal tale of primeval blood magic, interdimensional travel and grotesque otherworldly technology beginning in the Dark Ages and journeying into voids of deep space.

Interstellar death metal. Of old school death metal meets Pink Floyd

Laatst gewijzigd
Lemond

Big up voor Romans. Ook al zeur je soms, onder de streep ben je ook wel wat no nonsens. Ik was puber in de 90's,  hiphop ontstond en dat voelde ik in al m'n vezels. Later ook de soul muziek. Toevallig is dat vooral zwarte artiesten, in die volgorde.

M.a.w.

Lemond

En ondanks dat ik enkele weken geleden de groetjes via Kraam van esims tot ne kreeg, vond esims mijn afwezigheid van bijna 2 maanden wel heerlijk denk ik. Had hij het rijk alleen voor z'n gevoel, geen video's meer, en het ging hem op het politieke topic ook prima af zonder mij. Vanaf moment 1 van mijn terugkeer begon meneer al weer met z'n botte bijl te hakken.

Dus

🗣

Lemond

De paplepel thuis was toch vooral BZN en Berdien Stenberg (love you mams) en Dire Straits en Toto

Robert Long was ern jeugdvriend van mn pa. Veel getourd in aftandse busjes.

Romāns Vainšteins

Toto: zowat de enige band die onder Yacht-Rock valt waar ik niet meteen superagressief van wordt. 

Die bandleden waren de allergrootste slettenbakken van LA, waren in werkelijk iedere studio voor iedereen terug te vinden.

Lemond

Zonde. Kwestie van je ego wat meer beteugelen 

Romāns Vainšteins

Wat is er godverdomme mis met zo nu en dan superagressief worden?!

Lemond

Al zal het niet voor niets zijn dat ik m'n eerste tongzoen ontving en uitdeelde op de klanken van 'Pamela'.

Lemond
Romāns Vainšteins
Wat is er godverdomme mis met zo nu en dan superagressief worden?!

Ja, nee, zonde. Ik heb Eckhart Tolle geadopteerd 

Lemond

Om een beetje in de Toto sferen te blijven.

Romāns Vainšteins

Eckhart Tolle, dat klinkt veel te nazistisch om verder ook maar een seconde aandacht aan te schenken. Jouw kennende zal dat wel de duiste variant Youtube Goeroe zijn. = geen muziek, over en sluiten.

Lemond

Zoals wel vaker heb je een ongezouten mening zonder maar enig idee te hebben waar het over gaat. Tot zover je no nonsens attitude. Nu komt je trieste, sneue kant weer volop naar boven. Ga maar gek, boos en superagressief doen ergens anders. Sterkte man.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Oh, is het wél een muzikant dan? Noem zijn beste 3 nummers dan, hè!

En sterkte wensen, of 'nog een fijne dag' terwijl je er niets van meent is hartstikke uit. Net zoals GOAT en LOL.

Laatst gewijzigd
Lemond

Lemond

Ik ben GOAT, dus stem partij van de dieren.

Romāns Vainšteins

van Gangstarr vind ik deze leuk (puur de beat, tekst is uitgave 899877655446678765667788 van 'ik ben heel goed weet je' zoals bij 98,89% van hiphoplyrics : I .... like a ..... Ja man, like that ja 

Romāns Vainšteins

Ik zou nog wel eens hiphopalbums willen luisteren waar de creator zelf zijn/haar/hen (heb je die in hiphop?) beats aan elkaar mist in stukjes van pakweg 1:30 zonder dat er zo'n slef-believer doorheen zit te lullen. Gewoon voor de muziek en niet dat vermoeiende, gefrustreerde geouwehoer erdoor.

Romāns Vainšteins

Laatst nog eens Wu Tang geluisterd, die allemaal ninja-geluiden op de achtergrond ertussen stoppen terwijl die stonede knakkers niet eens een appel kunnen schillen zonder in hun goudberingde jatten te snijden yo.

Romāns Vainšteins

Ergo : doe maar albums van RZA, Premier. Timbaland, DRE, Havoc etc etc etc ZONDER rappers. WEG met de rappers, stuur ze maar naar Rwanda of zo. Dat soort shit is toch vet cool om te zeggen tegenwoordig? Doen we er bordjes 'niet voeren' in het Deens bij. Tshhh-tsjing.

Lemond

Ik dacht dat het jouw maand van de inclusiviteit was. Of was dat nou maart? Ach. Elke staart heeft een einde. Op je top ben je op de Teide.

Romāns Vainšteins

Is maart pas ja.

Lemond

1 2 ... 299 300 301 302

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.